Siz süreci tamamlamışsınız. Adınıza sevindim. Haklısınız. Sistemleri çok sorunlu. İletişim kanalı sadece mesaj ve ona da yeterli detaylandırma yapmadan yazıyorlar. Son olarak IRS ten temin edilen tax transcripti civil documents kısmına yükledim... Bakalım yanıtları ne olacak...Teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
E
egms tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı