Arkadaşlar selam, turist vizesine başvurdum daha önce göçmenlik başvurunuz olmuş dendi hayır dedim ama yinede ret aldım. Daha önce bir göçmenlik başvurum olmadı. Hatta 2 ayrı vizem vardı 10 ar yıllık sorunsuz çok kez giriş çıkış yaptım. Sanırım bazen sistemsel veya isim benzerlikleriyle olabiliyormuş. Ne kadar sonra da başvursam bu gözükür diye düşünüyorum. Bu başına gelen oldu mu sanırım bir itiraz dilekçesi sunuluyormuş. Bunun bir taslağı veya yöntemi var mıdır? Teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
C
crown tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı