@Emre-Kurtulmuş teşekkür ettim, cevabınızdan anladığım kadarıyla ds260’da almanya adresi yazarsak dosya taşıma için gerek kalmıyor, peki dosyaların hızlı çağrılması açısından ankara mı avantajlı yoksa almanya mı, zira alman bürokrasisi ve kurumları aşırı yavaş işliyor genel olarak
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
C
colakbasri tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı