Merhaba arkadaşlar, 29.5 K kullanıcı var sitemizde. Sosyal medyayı, özellikle twitter ı etkin bir şekilde kullanırsak sesimizi daha etkili duyurabiliriz aslında. En azından bi açıklama yapmak zorunda bırakırız yetkilileri. Hatta haberlere bile çıkarız
Neden bu gücümüzü kullanmıyoruz? Örgütlü olarak bir tweet yağmuru başlatsak ne dersiniz? inanıyorum ki bir günde yüz bin paylaşıma ulaşabiliriz. Görüntüleme bunun daha fazlası olur. Ne dersiniz? En azından başlatılan kampanyayı desteklesek? Konuşmak çare olmuyor artık aksiyon alma zamanı bence.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
C
cmhr tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sayın Admin,
Ben de ilgili formu doldurdum. Telegram grubuna dahil etmenizi rica ederim
Saygılar,