@fsdfsfd kısaca şöyle cevaplıyayım hakları yanıyor ve tekrar başvurmak zorunda kalıyorlar. Sıra numarası bu nedenle çok önemli. Sıra numaranız yüksekse forumda biraz göz atıp dosya taşımak hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
cinyor tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba 1-2 sorum olacak. Çalışılan yerler kısmına lisede yaptığım stajı girmeli miyim ? İşe giriş bildirgemde görünüyor çünkü.
2. olarak şu anda önlisans (2 yıllık) üniversite okuyorum ve son sınıf öğrencisiyim okul kısmına High School Diploma mı seçmeliyim yoksa vocational school seçip sertifika için none yet mi seçmeliyim ? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba Formda çalıştığımız yerler kısmına lisede yapmış olduğum stajı yazmama gerek var mı ? İşe giriş çıkış bildirgemde gözüküyor.
2. olarak Şu anda 2 yıllık bir üniversitenin son sınıf öğrencisiyim okuduğum okullara high school diploma mı secmeliyim yoksa vocational school secip sertifika kısmına not yet mi yazmalıyım? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba 1-2 sorum olacak. Çalışılan yerler kısmına lisede yaptığım stajı girmeli miyim ? İşe giriş bildirgemde görünüyor çünkü.
2. olarak şu anda önlisans (2 yıllık) üniversite okuyorum ve son sınıf öğrencisiyim okul kısmına High School Diploma mı seçmeliyim yoksa vocational school seçip sertifika için none yet mi seçmeliyim ?