Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur 

cedric tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar, bugün unganlarda muayenem vardı. Randevum 10:45’deydi ama ben saat 09:10 gibi oradaydım belki erken alırlar diye. Ama pazartesi diye mi bilmiyorum baya kalabalıktı ve neredeyse herkes yabancı uyrukluydu.Yaklaşık 1 saat bekledikten sonra sıram geldi. Önce kovid aşı kartımı ve pasaportum alıp fotoğrafım çekildi. Sonra alt kata düzen laboratuvarına yönlendirildim. Önce kan alımı sonrasında film çekildi. Bu işlem için 47,5$ ödedim. Sonrasında doktorla muayenem öğlen arasına denk geldiği için yaklaşık 1 saat 45 dk sonra gelmemi istediler. Dedikleri saatte gittiğimde çok beklemedim hemen muayeneye çağrıldım. 4 adet aşı yapıldı ve klasik sorular soruldu tansiyonum ölçüldü. Muayene 5 dk bile sürmedi. Çıkışta ödemem için 310$ istendi. Toplamda 357,5$ ‘a gelmiş oldu. Genel izlenimim 2 kişi çalıştığı için ön tarafta süreç yavaş ilerliyor. Ama çalışanlar güler yüzlüydü. Ne aşısı olduğum hakkında hiçbir fikrim yok
️ yarın akşam sonuçlarım mailime iletileceği söylendi bende oradan öylece ayrıldım. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar , mülakat mailim geldi sonunda
3 ağustos
dq tarihim 5 nisandı -
RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur


-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Naerys çok teşekkür ederim bilgiler için. Darısı başınıza. Gerçekten zor bir süreç. Umarım en kısa sürede mülakat günü için mail alırsınız
🥰 -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bilet alarak iyi yapmışsınız.ben de aldım biletimi.. her geçen gün biletlerin fiyatı artıyor. Ben yaklaşık mülakattan 1 ay sonra gitmeyi planladığım için 700$’a geldi benim biletim
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@köstebek benim 3 ağustos. Bana mail gelmedi. Umarımda gelmez 🥲
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sanırım ilk mülakata girecek kişi benim aranızda

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar, 3 ağustos mülakatım vardı. Fakat az önce mail geldi. 22 ağustosa ertelendi diye. Mail alan oldu mu başka acaba? Moralim çok bozuldu

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Naerys bende kadınım ama bana erkek doktor girmişti soğuktu konuşkan bir doktor değildi. İşini hemen yapıp çıktı.
Bu arada görüşme günümüz aynıymış. Sizin saat kaçta -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Naerys benim normalde bugündü ama ertelediler 22 ağustosa. Sabah 08:00’de olacak benimde. Aynen görüşelim
