@REYCAN çalışma izni olsa ne olacak ki ? İş mi var ? iş bulan çokmu kazanıyor ve mutlu mu ? Hayır. Binlercesi kanada yerine keşke başka ülkeye gitseydik diyor. Calgarye gelen nereye geldim oluyor şoka uğruyorlar bumuymuş kanada diyorlar.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
C
cafercalgary tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: Kanada'da college (önlisans veya lisans) eğitim başvurusu ve ücretleriKanada içinde yayımlandı
-
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@kırsal kalıcı oturumu unut. 2025 yılı yaprak dökümü olacak kanada için nufusu yarıya indirecekler. Vizesi bitene çalışma izni bitene hadi bye bye çekecekler.