Merhaba arkadaşlar üniversite 3.sınıf öğrencisiyim tam da bu sene work and travel ile amerikaya gidiyorum aynı zamanda greencarda da seçildim. Case numaram 9xxx. Haziran 5te amerikaya uçuyorum dönüşüm 6 ekimde sizce ds260 formunu ne zaman doldurup göndermeliyim geldikten sonra mi yoksa haziran ayı içerisinde mi? Nasıl bir yol izleyebilirim daha önce bu durumu yaşayan arkadaşlar var ise tavsiyelerini almak isterim.
ato tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
Öğrenciyken Greencard...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@crazycells evet vizeyi aldım üzerinde two years rule yazıyor. Kendi vizem için sordum.
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@redsat2000 çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Bir şey daha aklıma takıldı, bununla ilgili de bilginiz varsa paylaşırsanız çok memnun olurum.
“Sizinle birlikte yaşamayan, bakmakla yükümlü olduğunuz bir eşiniz veya çocuğunuz/çocuklarınız varsa, şunu gönderin:”
Deyip istenilen evrakları sıralamışlar. Sizce burada nafaka tarzı bir şeyden mi bahsediyor çünkü istenilen şeyler“Mali destek sağlamaya yönelik herhangi bir mahkeme veya hükümet kararı; Ve
Mali desteğinize ilişkin kanıtlar (herhangi bir mahkeme veya hükümet kararına uyduğunuza dair kanıtlar dahil):
A. İptal edilen çekler;
B. Para ve makbuzlar;
… gibi şeyler.
Ve böyle bişey olmadığı için elimde hiçbir kanıt yok
Sanırım boş bırakmam gereken bir bölüm?? Tekrardan teşekkür ederimm. -
RE: Öğrenciyken Greencard...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@damladav anladım çok teşekkür ediyorum.
-
RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@crazycells "two years rule" yazıyor sadece apply yazmıyor tam bilgi vermek amacıyla tekrardan yazım dedim.
-
RE: Öğrenciyken Greencard...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells tamamdır ben buna bi bakayım çok sağolun.
-
RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@crazycells çok teşekkür ediyorum bilgilerden dolayı gerçekten.
-
RE: Öğrenciyken Greencard...Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells biraz gec donus sagladim kusura bakmayin. evet baktim o kutucuk isaretli degil anladigim kadariyla ben bu 2 yil kurali kategorisine girmiyorum.