• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ato
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 1
    • İleti 13
    • En İyi 8
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ato tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • Öğrenciyken Greencard...

      Merhaba arkadaşlar üniversite 3.sınıf öğrencisiyim tam da bu sene work and travel ile amerikaya gidiyorum aynı zamanda greencarda da seçildim. Case numaram 9xxx. Haziran 5te amerikaya uçuyorum dönüşüm 6 ekimde sizce ds260 formunu ne zaman doldurup göndermeliyim geldikten sonra mi yoksa haziran ayı içerisinde mi? Nasıl bir yol izleyebilirim daha önce bu durumu yaşayan arkadaşlar var ise tavsiyelerini almak isterim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmak

      @crazycells evet vizeyi aldım üzerinde two years rule yazıyor. Kendi vizem için sordum.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @redsat2000 çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Bir şey daha aklıma takıldı, bununla ilgili de bilginiz varsa paylaşırsanız çok memnun olurum.

      “Sizinle birlikte yaşamayan, bakmakla yükümlü olduğunuz bir eşiniz veya çocuğunuz/çocuklarınız varsa, şunu gönderin:”
      Deyip istenilen evrakları sıralamışlar. Sizce burada nafaka tarzı bir şeyden mi bahsediyor çünkü istenilen şeyler

      “Mali destek sağlamaya yönelik herhangi bir mahkeme veya hükümet kararı; Ve
      Mali desteğinize ilişkin kanıtlar (herhangi bir mahkeme veya hükümet kararına uyduğunuza dair kanıtlar dahil):
      A. İptal edilen çekler;
      B. Para ve makbuzlar;
      … gibi şeyler.
      Ve böyle bişey olmadığı için elimde hiçbir kanıt yok
      Sanırım boş bırakmam gereken bir bölüm?? Tekrardan teşekkür ederimm.

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: Öğrenciyken Greencard...

      @damladav anladım çok teşekkür ediyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmak

      @crazycells "two years rule" yazıyor sadece apply yazmıyor tam bilgi vermek amacıyla tekrardan yazım dedim.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: Öğrenciyken Greencard...

      @crazycells tamamdır ben buna bi bakayım çok sağolun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmak

      @crazycells çok teşekkür ediyorum bilgilerden dolayı gerçekten.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      A
      ato
    • RE: Öğrenciyken Greencard...

      @crazycells biraz gec donus sagladim kusura bakmayin. evet baktim o kutucuk isaretli degil anladigim kadariyla ben bu 2 yil kurali kategorisine girmiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      ato
    • 1 / 1