• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. araf
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 16
    • En İyi 8
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    araf tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Arkadaslar oncelikle deneyimlerinizi paylastiginiz icin tesekurler bir cogunu okudum bende k1 vizesine basvuru yapanlardanim bundan 8 ay once basvuru yaptik sadece bize gonderilen case numarasi verdiler onun haricinde hicbirsey alamadik bir diger konuda heryerde 5-7 ay arasi sonuclaniyor deniliyor bizim 7 ayi gecti 8 inci aya girdik neden bu kadar uzadi hic bilmiyorum cok sikintili bur surec ben ve nisanlim acayip derece terdirginiz herhangi bir sikinti cikacak diye cikacagini ummuyorum lakin kafaya takmadan da yapamiyoruz butun istedikleri belgeleri resimleri herseyi gonderdik ama niye bu kadar uzadigini anlamadim yardimci olursaniz cok sevinirim herkese bol sanslar ve kolayliklar...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Tesekurler hala bekliyoruz evet dediginiz gibi noa2 bekliyoruz bakalim 8 ay olmak uzere daha hic bir ses yok @kewanee

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Arkadaslar merhabalar daha once de yazmistim bize k1 vizesi bekleyenlerdeniz dun itibari ile nisamlima gelen bir mail ile dosyamiz onaylandiginiz soyluyor bundan sonraki surec nedir ve ne kadar surer bilgi verebilirmisiniz bu ara o mail almamiz 8 ay surdu bundan sonraki surec nasil olucak tecrubeli arkadaslar yardimci olursa sevinirim tesekurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Cok tesekurler bugun itibari ile dosyamiz nvc ye gonderildigine dair bir mail aldik en zor sureci gectik sanirim herkese kolayliklar diliyorum bol sanslar buyuk ihtimal bir iki haftaya nvc den ankaraya gobderilir diye tahmin ediyorum @crazycells

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @rookie cok tesekurler nvc ye gonderildi dosyamiz bugun itabiri ile bir iki haftamiz kaldi cok zor bir surec herkese bol sanslar

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @crazycells Anladim biz daha once ds 160 formunu doldurmustuk ve istanbulu yazmistik bir daha yapmamiz gerekiyor bu ara suan itibari ile nisanlima gelen bir mail ile dosyamiz ankarada suan gorusme tarihi belirleyecegiz simdiden cok teskeurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @rookie evet dogru soyluyorsunuz biz daha once yaptigimiz ds160 formun numarasi ile randevu almaya calistik izin verilmiyor yani orda ankaranin yazmasi önemli cok tesekurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @crazycells olabilir cok sikintili bir surectten ciktik ama hala sabir test ediliyor:))) neyse bir sey kalmadi umarim bir sikinti cikmaz yarin bir daha deneriz umarim gecicidir cok tesekurler bekleyen herkese bol sanslar

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      araf
    • 1 / 1