Selamlar, sadece kazanan kisi DS260 göndermesi yeterli mi (sadece ilk basta kendisi gidecek sonra ailesi) yoksa ailesiyle beraber gitmeyecek olsa bile DS260'i esi ve çocuklarına doldurup göndermesi gerekir mi? Teşekkürler!
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
amanilyasovich tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selamlar,
Öncelikle böyle bir oluşum için teşekkür etmek istiyorum,
2 tane sorum olacaktı DS260 ile ilgili.
a. Profesyonel is hayatinda ( freelance, ve proje bazli is yapiyorum) ismimin kisaltilmis halini ve soyad olararakta baba ismi kullaniyorum, kisa ve akilda kalici olmasi icin.
Simdi forumda ''Have you ever used other names ( alias etc,) '' kisminda bunlari belirtmem gerekir mi?b. Calisma hayatim boyunca full time bir sirkette calismadim, proje bazli ve freelance calistim hep bunlari belirtebilecegim bir alan yok, mecbur tecrubesiz olarak mi girecegim?
Cok tesekkurler ederim simdiden.