• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Hüseyin Gürgah
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 9
    • En İyi 9
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Hüseyin Gürgah

    @Hüseyin Gürgah

    58
    İtibar
    67
    Profil Görüntülemeleri
    9
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Hüseyin Gürgah Takip etme Takip Et

    Hüseyin Gürgah tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba
      Bugün İstanbul New York uçuşunu gerçekleştirdim. Bilet fiyatı 7.200 - THY
      Havaalanlarında sürekli maske takın , elinizi yıkayın anonsları veriliyor. İstanbul havaalanında usa girişini J kısmından yaptılar. Bagaj tesliminde 3 defa kontrol edip kayıt yapıyorlar. Elimde dv vizesini kontrol ettiler. Sarı torbayı görmek istiyorlar. İlk defa mı giriş yapıyorsun sorusu soruldu. Evet vizeyi aldıktan sonra ilk defa giriş yapacaktım. Vize konusunda herhangi bir sorun yaşanmadı. Bagaj verirken şöyle bir şey oldu. Biletimi Nyc aktarmalı San Diego ya almıştım. Çantaya etiketi de San Diego olarak aktardılar ancak uyarıda bulundular. Nyc de çantalarını teslim alman gerekiyor. Sonrasında tekrar teslim edeceksin, dediler. Biletimi sadece İstanbul Nyc olarak kestiler. Havaalanı boştu. Çok fazla kişi olmayınca hem bagaj tesliminde hem de pasaport kontrolünde sıra beklemedim , sorun yaşamadım. Dış hatlarda bir çok mağaza kapalı. Yemek yeme imkanı var. Sandviç, Burger , pogaça ve bir de Türk yemekleri satan yer açık. Uçağa binerken pasaport kontrolü üst araması çanta araması yapılıyor. Ben çantamda kuruyemiş, kraker , ekmek getirdim. Sorun olmadı. Uçakta 2 defa yemek servisi yapıldı. 2 serviste de sandviç, kek, su, meyve suyu verildi. Bir serviste ekstra olarak yoğurt, salatalık, zeytin yağlı mezemsi bir şey vardı. Sandviçler bana lezzetli geldi. Görevliler korona için form dağıttılar. Nereye gidiyorsun, Çin de bulundun mu, koronaya yakalanan birileriyle temas ettin mi, hiç belirti gösterdin mi diye soruyor. Ama gümrük için form “Dağıtmadılar“ yani yanında ne getiriyorsun diye sormadılar. “Parayı sormadılar.” Bende 10000$ olmadığı için sorun yok. Nyc de direk pasaport kontrolüne giriyorsunuz. Çalışan kişi sayısı çok yoktu. Çok sıra oluştu. Sonrasında kişi sayısı arttı. Hemen kontrole aldılar. Pasaportumu + sarı torbayı+ CD ve aşı belgeleri + seyahat sigortası verdim. Görevli pasaport kontrolünü ve Green Card için gerekli işlemleri kendisi yaptı. Başka bir yere gitmedik. Parmak izimi aldı + fotoğrafımı çekti. Görevli Sadece CD yi geri verdi. Sonra pasaportu verip bu kadar dedi. Herhangi bir soru sorulmadı + bagaj kontrol edilmedi. Şu anda da uçak kalkacak bekliyorum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      24 Şubat sağlık muayenesi
      Toplam ücret 380 $
      6 Mart mülakat sabah 8:30
      Hesapta 15800 $ ( Ocak Şubat ve Mart aylarında 5000 küsür her defasında)
      Mülakat İngilizce oldu.
      Ben : merhaba, nasılsınız ?
      Mülakatçı : iyiyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız ?
      B : ben de iyiyim, teşekkürler.
      M : nereye gideceksin ?
      B : San Diego ya gideceğim. Üniversiteden arkadaşım orada yaşıyor. Bana ilk başlarda yardım olabileceğini söyledi. Ben de adaptasyon sürecimi daha rahat atlatabileceğimi düşündüğüm için San Diegonun iyi olacağını düşündüm.
      M : eğitimine devam ettin mi ?
      B : evet ettim. Ancak bitiremedim.
      M : gidince ne yapacaksın ?
      B : arkadaşım turizm agency de çalışıyor. ben de turizm de çalışmayı düşünüyorum. Daha önceden tecrübe sahibiyim. Kolayca iş bulabileceğimi düşündüm. ( üniversitede okurken, yazları otellerde çalışıyordum. )
      M : vizeniz onaylandı.
      B : teşekkür ederim. İyi günler.

      Forumdan birçok bilgi edindim. Herkese teşekkür ediyorum.
      Kendim hakkında bilgi vermem gerekirse.
      2015 üniversiteden mezun
      2015 WAT Usa
      2017 Çek cumhuriyeti yüksek lisans ( okulu bıraktım )
      2019 Endonezya ya gönüllü olarak gittim. Küçük bir şehirde hem okulda çalışıyordum hem de çocuklara İngilizce için yardım ediyordum. 2019 Ağustos ayına kadar hem bu devam etti hem de sırt çantamla Asya’yı dolaştım. Eylülde geri döndüm. Şu sıralar çiftçiyim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      5 dk önce postaneden geren card mailini aldım. 🙂

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Çok Teşekkür ederim. Hepimizin hayallerinin gerçekleşmesini diliyorum. Özellikle forumdaki bilgilendirme için ayrıca çok sağolun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells evet Ankara konsolosluğuna gittim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba, geçtiğimiz hafta ss 5 formu ve pasaport ön yüzü ve vize bölümlerinin fotokopilerini gönderdim. Ancak dün geri dönüş yapıp fotokopi göndermişsiniz ama daha önceden Ssn niz var. ( 2015 work and travel) bize formu ve pasaportun kendisini gönderin diye haber verdiler. Özellikle belirttiler. Ss 5 forumuna da özellikle not olarak yeni ssn istiyorum eskisini hatırlamıyorum diye not yazın dedi. Bugün fedex ile tekrar gönderdim. Yarın sabah ofise ulaşır dedi görevli. Bu durumu yaşayan var mı daha önceden merak ediyorum.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Evet pasaportu ve belgeyi gönderdim. Pazartesi ofis arayıp bilgi almaya çalışacağım. Herhangi bir haber gelmedi daha.

      Not : mesajı yazdıktan 1 saat sonra posta geldi. Pasaportumu geri göndermişler. 2 hafta içerisinde Social Security card gelecekmiş. Eğer gelmezse ofise gidip başvuru yapmam gerekiyormuş.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @arkben, içinde söyledi: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      hadi gözünüz aydın, hangi ssa ofis olduğunu öğrenebilir miyim ?

      Ben San Diego downtown ofisine başvuru yapmıştım.

      Güncelleme : Sonunda numaram geldi. Şimdi ulaştı👍

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba öncelikle. Geldiğim zaman ofisi arayıp ne yapmam gerekiyor diye sordum. Ss5 formunu birde pasaport ve vize kısımlarını gönderin dediler. ( ben yanlış anlamış olabilirim. Telefonda fotokopileri göndermeyin , orijinal gönderin dediyse de bilmiyorum. )
      1 hafta sonra geri dönüş yaptılar.
      Ss5 formunu ve ( pasaportun kendisi ) lazım dedi görevli. Ben de gönderdim.
      Postayla pasaportum geldi. Sonrasında da Social Security card geldi. Teşekkürler herkese 👍

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah

    Hüseyin Gürgah tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      5 dk önce postaneden geren card mailini aldım. 🙂

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba öncelikle. Geldiğim zaman ofisi arayıp ne yapmam gerekiyor diye sordum. Ss5 formunu birde pasaport ve vize kısımlarını gönderin dediler. ( ben yanlış anlamış olabilirim. Telefonda fotokopileri göndermeyin , orijinal gönderin dediyse de bilmiyorum. )
      1 hafta sonra geri dönüş yaptılar.
      Ss5 formunu ve ( pasaportun kendisi ) lazım dedi görevli. Ben de gönderdim.
      Postayla pasaportum geldi. Sonrasında da Social Security card geldi. Teşekkürler herkese 👍

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @arkben, içinde söyledi: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      hadi gözünüz aydın, hangi ssa ofis olduğunu öğrenebilir miyim ?

      Ben San Diego downtown ofisine başvuru yapmıştım.

      Güncelleme : Sonunda numaram geldi. Şimdi ulaştı👍

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Evet pasaportu ve belgeyi gönderdim. Pazartesi ofis arayıp bilgi almaya çalışacağım. Herhangi bir haber gelmedi daha.

      Not : mesajı yazdıktan 1 saat sonra posta geldi. Pasaportumu geri göndermişler. 2 hafta içerisinde Social Security card gelecekmiş. Eğer gelmezse ofise gidip başvuru yapmam gerekiyormuş.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba, geçtiğimiz hafta ss 5 formu ve pasaport ön yüzü ve vize bölümlerinin fotokopilerini gönderdim. Ancak dün geri dönüş yapıp fotokopi göndermişsiniz ama daha önceden Ssn niz var. ( 2015 work and travel) bize formu ve pasaportun kendisini gönderin diye haber verdiler. Özellikle belirttiler. Ss 5 forumuna da özellikle not olarak yeni ssn istiyorum eskisini hatırlamıyorum diye not yazın dedi. Bugün fedex ile tekrar gönderdim. Yarın sabah ofise ulaşır dedi görevli. Bu durumu yaşayan var mı daha önceden merak ediyorum.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba
      Bugün İstanbul New York uçuşunu gerçekleştirdim. Bilet fiyatı 7.200 - THY
      Havaalanlarında sürekli maske takın , elinizi yıkayın anonsları veriliyor. İstanbul havaalanında usa girişini J kısmından yaptılar. Bagaj tesliminde 3 defa kontrol edip kayıt yapıyorlar. Elimde dv vizesini kontrol ettiler. Sarı torbayı görmek istiyorlar. İlk defa mı giriş yapıyorsun sorusu soruldu. Evet vizeyi aldıktan sonra ilk defa giriş yapacaktım. Vize konusunda herhangi bir sorun yaşanmadı. Bagaj verirken şöyle bir şey oldu. Biletimi Nyc aktarmalı San Diego ya almıştım. Çantaya etiketi de San Diego olarak aktardılar ancak uyarıda bulundular. Nyc de çantalarını teslim alman gerekiyor. Sonrasında tekrar teslim edeceksin, dediler. Biletimi sadece İstanbul Nyc olarak kestiler. Havaalanı boştu. Çok fazla kişi olmayınca hem bagaj tesliminde hem de pasaport kontrolünde sıra beklemedim , sorun yaşamadım. Dış hatlarda bir çok mağaza kapalı. Yemek yeme imkanı var. Sandviç, Burger , pogaça ve bir de Türk yemekleri satan yer açık. Uçağa binerken pasaport kontrolü üst araması çanta araması yapılıyor. Ben çantamda kuruyemiş, kraker , ekmek getirdim. Sorun olmadı. Uçakta 2 defa yemek servisi yapıldı. 2 serviste de sandviç, kek, su, meyve suyu verildi. Bir serviste ekstra olarak yoğurt, salatalık, zeytin yağlı mezemsi bir şey vardı. Sandviçler bana lezzetli geldi. Görevliler korona için form dağıttılar. Nereye gidiyorsun, Çin de bulundun mu, koronaya yakalanan birileriyle temas ettin mi, hiç belirti gösterdin mi diye soruyor. Ama gümrük için form “Dağıtmadılar“ yani yanında ne getiriyorsun diye sormadılar. “Parayı sormadılar.” Bende 10000$ olmadığı için sorun yok. Nyc de direk pasaport kontrolüne giriyorsunuz. Çalışan kişi sayısı çok yoktu. Çok sıra oluştu. Sonrasında kişi sayısı arttı. Hemen kontrole aldılar. Pasaportumu + sarı torbayı+ CD ve aşı belgeleri + seyahat sigortası verdim. Görevli pasaport kontrolünü ve Green Card için gerekli işlemleri kendisi yaptı. Başka bir yere gitmedik. Parmak izimi aldı + fotoğrafımı çekti. Görevli Sadece CD yi geri verdi. Sonra pasaportu verip bu kadar dedi. Herhangi bir soru sorulmadı + bagaj kontrol edilmedi. Şu anda da uçak kalkacak bekliyorum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Çok Teşekkür ederim. Hepimizin hayallerinin gerçekleşmesini diliyorum. Özellikle forumdaki bilgilendirme için ayrıca çok sağolun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells evet Ankara konsolosluğuna gittim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      24 Şubat sağlık muayenesi
      Toplam ücret 380 $
      6 Mart mülakat sabah 8:30
      Hesapta 15800 $ ( Ocak Şubat ve Mart aylarında 5000 küsür her defasında)
      Mülakat İngilizce oldu.
      Ben : merhaba, nasılsınız ?
      Mülakatçı : iyiyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız ?
      B : ben de iyiyim, teşekkürler.
      M : nereye gideceksin ?
      B : San Diego ya gideceğim. Üniversiteden arkadaşım orada yaşıyor. Bana ilk başlarda yardım olabileceğini söyledi. Ben de adaptasyon sürecimi daha rahat atlatabileceğimi düşündüğüm için San Diegonun iyi olacağını düşündüm.
      M : eğitimine devam ettin mi ?
      B : evet ettim. Ancak bitiremedim.
      M : gidince ne yapacaksın ?
      B : arkadaşım turizm agency de çalışıyor. ben de turizm de çalışmayı düşünüyorum. Daha önceden tecrübe sahibiyim. Kolayca iş bulabileceğimi düşündüm. ( üniversitede okurken, yazları otellerde çalışıyordum. )
      M : vizeniz onaylandı.
      B : teşekkür ederim. İyi günler.

      Forumdan birçok bilgi edindim. Herkese teşekkür ediyorum.
      Kendim hakkında bilgi vermem gerekirse.
      2015 üniversiteden mezun
      2015 WAT Usa
      2017 Çek cumhuriyeti yüksek lisans ( okulu bıraktım )
      2019 Endonezya ya gönüllü olarak gittim. Küçük bir şehirde hem okulda çalışıyordum hem de çocuklara İngilizce için yardım ediyordum. 2019 Ağustos ayına kadar hem bu devam etti hem de sırt çantamla Asya’yı dolaştım. Eylülde geri döndüm. Şu sıralar çiftçiyim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hüseyin Gürgah
      Hüseyin Gürgah