• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Fenerb2007
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 8
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Fenerb2007

    @Fenerb2007

    4
    İtibar
    20
    Profil Görüntülemeleri
    8
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Fenerb2007 Takip etme Takip Et

    Fenerb2007 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Herkese merhaba,

      Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.

      Eşimin EB-2 NIW başvurusu onaylandı ve priority date’imiz current olduğu için yaklaşık 1 hafta içinde DS-260 formunu submit etmeyi planlıyoruz.

      Eşim doktor ancak İngilizcesi çok güçlü değil (devlet okulu ve mecburi hizmet süreci vs. nedeniyle). Bu yüzden konsolosluk mülakatı konusunda biraz endişeli.

      Bu süreçte birkaç konuda görüşlerinizi rica ediyorum:
      1. DS-260 submit edildikten sonra şu an ortalama ne kadar sürede documentarily qualified (DQ) olunuyor?
      2. DQ olduktan sonra özellikle Ankara için mülakat tarihi ne kadar sürede geliyor?
      3. EB-2 NIW mülakat süreci genel olarak nasıl ilerliyor? Çok zorlayıcı mı yoksa daha straightforward mı?
      4. İngilizcesi sınırlı olan başvuru sahipleri için mülakat tamamen İngilizce mi oluyor, yoksa Türkçe yapılabiliyor mu?

      Grubu özellikle son birkaç gündür daha yakından takip ediyorum, paylaşımlar gerçekten çok faydalı.

      Vaktiniz için çok teşekkür ederim.
      Umarım her şey herkesin gönlüne göre olur ve bir gün bu gruptaki herkesle ABD’de tanışıp arkadaş olabiliriz.
      Yilmaz

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @dandanakan01 tebrikler hocam.
      Darısı bizlerin başına

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @seco253 eşim uzman doktor olarak başvurdu. Onay aldı şu anda ds260 submit aşamasındayız.
      1000 tane yayını yok ancak var yayınları, posterleri.
      Aktif klinisyen. Kendi kliniği var.
      Bazı süpervisyonlar veriyor. Paneller düzenledi. Konferanslara katıldı, organize etti, yönetti.

      Bence başvurun rahat olun. Abd’nin hala ciddi doktor’a ihtiyacı var. İyi bir national waiver ile şansınız yükselebilir.
      Kolay gelsin

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @gzdeky hayırlı olsun herşey istediğiniz gibi olsun🙏

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007

    Fenerb2007 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @gzdeky hayırlı olsun herşey istediğiniz gibi olsun🙏

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @seco253 eşim uzman doktor olarak başvurdu. Onay aldı şu anda ds260 submit aşamasındayız.
      1000 tane yayını yok ancak var yayınları, posterleri.
      Aktif klinisyen. Kendi kliniği var.
      Bazı süpervisyonlar veriyor. Paneller düzenledi. Konferanslara katıldı, organize etti, yönetti.

      Bence başvurun rahat olun. Abd’nin hala ciddi doktor’a ihtiyacı var. İyi bir national waiver ile şansınız yükselebilir.
      Kolay gelsin

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @dandanakan01 tebrikler hocam.
      Darısı bizlerin başına

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Arkadaşlar merhaba,
      14 yaşındaki kızım için e devlet üzerinden vukuatlı nüfus kayıt örneği almamı istedi avukat ancak çocuk için kendisi şeklinde yok gibi.
      Nufüs müdürlüğüne mi gitmem gerekecek galiba ancak öncesinde sizin tecrübelerinizi sormak istedim.
      Teşekkürler şimdiden

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @caner1245 sağolun hocam teşekkürler

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhabalar herkese,

      Kısa bir fikir almak için yazıyorum, özellikle son dönemde current olduktan sonra süreci yaşayanların yorumları çok değerli olur 🙏

      Bizim durum şöyle:
      • EB-2 NIW (eşim üzerinden)
      • PD: August 2025
      • Şu an current
      • CEAC ödeme tamamlandı
      • DS-260: 31 Mart’ta submit edilecek

      Avukatımız süreci şöyle özetledi:
      • DS-260 sonrası NVC’nin dosyayı “alması”: 1–3 ay
      • DQ (Documentarily Qualified): +1–3 ay
      • Interview Letter (IL): +1–3 ay

      Toplamda 8–9 ay gibi bir timeline verdi.

      Açıkçası biraz “template cevap” gibi geldi ve özellikle current olduktan sonra sürecin hızlanıp hızlanmadığı konusunda emin olamadım.

      Forumda eski postları epey okudum ama çoğu retrogression / PD bekleme dönemine ait, current senaryosuna çok ışık tutmadı.

      Sizlerin son dönemdeki gözlemi nedir?
      • Current olduktan sonra NVC/DQ/IL süreci gerçekten hâlâ bu kadar uzun mu?
      • Yoksa pratikte daha hızlı ilerleyen örnekler var mı?

      Bizim planımız (eğer gerçekçiyse):
      • Haziran – Temmuz gibi mülakata girmek
      • Sonrasında Ağustos başı veya en geç Kasım başı gibi 1–2 aylık ABD’ye gidip
      GC teslimi + giriş işlemlerini yapmak

      Bu plan sizce fazla iyimser mi, yoksa current durumda mümkün mü?

      Son dönem tecrübe paylaşabilirseniz gerçekten çok sevinirim.
      Şimdiden herkese teşekkürler 🙏

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @caner1245 detaylı yanıtınız için teşekkür ederiz. Emek verdiniz. En çekindiği konu bir şekilde sorgulayıcı(ki sorguluyor elbette) bir zorlama olursa ingilizcesi zorlayabilir eşimi. Ben destek olabilirim ancak konu zaten başvuranın değerlendirilmesi gibi.
      Tekrar teşekkürler

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Herkese merhaba,

      Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.

      Eşimin EB-2 NIW başvurusu onaylandı ve priority date’imiz current olduğu için yaklaşık 1 hafta içinde DS-260 formunu submit etmeyi planlıyoruz.

      Eşim doktor ancak İngilizcesi çok güçlü değil (devlet okulu ve mecburi hizmet süreci vs. nedeniyle). Bu yüzden konsolosluk mülakatı konusunda biraz endişeli.

      Bu süreçte birkaç konuda görüşlerinizi rica ediyorum:
      1. DS-260 submit edildikten sonra şu an ortalama ne kadar sürede documentarily qualified (DQ) olunuyor?
      2. DQ olduktan sonra özellikle Ankara için mülakat tarihi ne kadar sürede geliyor?
      3. EB-2 NIW mülakat süreci genel olarak nasıl ilerliyor? Çok zorlayıcı mı yoksa daha straightforward mı?
      4. İngilizcesi sınırlı olan başvuru sahipleri için mülakat tamamen İngilizce mi oluyor, yoksa Türkçe yapılabiliyor mu?

      Grubu özellikle son birkaç gündür daha yakından takip ediyorum, paylaşımlar gerçekten çok faydalı.

      Vaktiniz için çok teşekkür ederim.
      Umarım her şey herkesin gönlüne göre olur ve bir gün bu gruptaki herkesle ABD’de tanışıp arkadaş olabiliriz.
      Yilmaz

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fenerb2007
      Fenerb2007