Herkese merhaba,
Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Eşimin EB-2 NIW başvurusu onaylandı ve priority date’imiz current olduğu için yaklaşık 1 hafta içinde DS-260 formunu submit etmeyi planlıyoruz.
Eşim doktor ancak İngilizcesi çok güçlü değil (devlet okulu ve mecburi hizmet süreci vs. nedeniyle). Bu yüzden konsolosluk mülakatı konusunda biraz endişeli.
Bu süreçte birkaç konuda görüşlerinizi rica ediyorum:
1. DS-260 submit edildikten sonra şu an ortalama ne kadar sürede documentarily qualified (DQ) olunuyor?
2. DQ olduktan sonra özellikle Ankara için mülakat tarihi ne kadar sürede geliyor?
3. EB-2 NIW mülakat süreci genel olarak nasıl ilerliyor? Çok zorlayıcı mı yoksa daha straightforward mı?
4. İngilizcesi sınırlı olan başvuru sahipleri için mülakat tamamen İngilizce mi oluyor, yoksa Türkçe yapılabiliyor mu?
Grubu özellikle son birkaç gündür daha yakından takip ediyorum, paylaşımlar gerçekten çok faydalı.
Vaktiniz için çok teşekkür ederim.
Umarım her şey herkesin gönlüne göre olur ve bir gün bu gruptaki herkesle ABD’de tanışıp arkadaş olabiliriz.
Yilmaz
