@ışıleldekci eski sistemde olmuştu, yenisini bilmiyorum.
ogzhn tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
ogzhn tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@dnmzmr Merhaba, bizde de benzer bir durum oldu. 2 kızımız için başvuru yaptık. Biri 24 Haziranda onaylandı diğeri 2 Temmuzda reddedildi. Henüz pasaportu geri alamadık. Sebebine dair bir e-mail de gelmedi. Sizde bir gelişme var mı acaba?
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Aisten yapılan başvurunun sonucu yeni sistemde geldi. 22 mayıs evrak gönderimi 20 haziran app received 24 haziran approved-issued oldu. Yeni sistemde kargo vs ödemesi yapmadığım için pasaport vfs’de görünüyor picup location olarak, istanbul dışına gönderim için yeni sistemde nereden adres girişi ve ödeme yapabiliriz?
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Danger34 Teşekkürler, ama artık buradan yapılmıyor diyor ve kapanıyor telefon.
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ışıleldekci eski sistemde olmuştu, yenisini bilmiyorum.
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Danger34 ben de benzer durumdayım talimatları kendim gönderip kargoladım, 23 mayısta teslim edildi. Telefonla nereden ulaşım sağlıyorsunuz bilgi almak için? Ais numarasını arayınca artık hizmet vermiyoruz diyor.
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba,
Eski sistemde mail geldi, evrakları gönderdim, bu durumda da yeni sisteme geçiş yapmamız gerekir mi? Yoksa ceacdan mı takip etmek gerekir? Yeni sisteme giriş yapınca ben de aynı hatayı aldım. 2 çocuk için aiste tek ekrandan görüyordum burada onu da ekleyemedim.