@Scythep aslinda uygun otel bulabilirsiniz illa ki vize merkezine ve hastane dibinde olmasina gerek yok ulasim agi cok gelismis metro otobus gibi araclarla kolayca ulasabilirsiniz trip.com dan bakin lutfen ucak biletlerine de ayni siteden bakin daha ucuz ucak isterseniz aktarmali bakin ucak kisi basi gidis donus 30.000-50.000₺ araliginda olur oteller 25 gun 40 gibi yeme icte gunluk 2 kisi 100$ desek( american dolari) 38.000₺ eder tabi bunu daha aza indirebilirsiniz hastane kisi basi 25.000₺ bide mulakatta verilecek 330$ var 15.000$ harcamazsiniz emin olun gidiceginiz zaman bana ulasin size yol ve ucak hesaplarim isterseniz eski turizmcilerden kim kaldi
mellykara tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Ben hala mulakat tarihi alamadim hk ya tasidim 14 mayis 2025 de cunku gec ogrendim green card sonucunu ve dogal olarak Ds formunu da gec doldurdum hk ve kcc dosya tasima talebimi onayladi ancak hala dosyaniz isleniyor bu bir kac hafta surebilir diye cevap aliyorm kcc den hk y yaziyorum o da diyor ki kcc bize dosyanizi yollamadi bu yuzden birsey yapamayiz diyor cok az vakit kaldi hatta soyle birsey denedim ds formumu actirip bi kac degisiklik yapip tekrar kapattim bu sekilde uzun sure bekleyenler mulakat tarihi almis ama bende bir degisiklik olmadi hala dosyaniz isleniyor maili aliyorum ne yapmam lazim hani hkng kong a gidip konsolosluk kapisinda bekleyip darlamali miyim yoksa mulakat yerimi mi degistirmeliyim yani her secenege acigim lutfen yardimci olun bana var mi ise yarayacak bir plan cok az zaman kaldi hakkim yanicak ( bu arada gec ogrendim dedigim olay soyle oldu ben kontrol ettigim you has not been selected yaziyordu daha sonra 2026 icin sonuclara bakarken gecen yilin cn girdim bi baktim secildiniz yaziyor cok nadir ama bi kac kisinin basina gelmis hani ne kadar umursamazsin nasil kontrol etmezsin diye dusunmeyin pls)
mellykara tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş tek verdikleri cevap dosyanız işleniyor bu birkaç hafta sürebilir tarzında yani hiçbir ilerleme kat edemiyorum KC hep aynı maili atıp duruyor dosyamı başka bir ülkeye mi taşısam diye düşünüyorum hani acaba bu Hong Kong‘la ilgili bir sorun mudur ama sanırım değil bilemiyorum çok az vaktim kaldı bu yüzden çok gerginim
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan ben hong kong a mail attim lutfen dosyami kcc den talep eder misiniz diye ama onlarin yapacak birseyi olmadığını ve KCconlara dosyayı yollamadığı sürece mülakat veremediklerini söylediler bu bilgiden emin misiniz ona göre Hong Kong‘a sürekli mail atmayı düşünüyorum ama Hong Kong‘un bana dönüşü gayet net bir şekilde KC C bize yollamadan biz bir şey yapamıyoruz tarzındaydı bilginiz olsun
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş evet isleniyor bu islem bir kac hafta surebilir diyor mayistan beri
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Ben hala mulakat tarihi alamadim hk ya tasidim 14 mayis 2025 de cunku gec ogrendim green card sonucunu ve dogal olarak Ds formunu da gec doldurdum hk ve kcc dosya tasima talebimi onayladi ancak hala dosyaniz isleniyor bu bir kac hafta surebilir diye cevap aliyorm kcc den hk y yaziyorum o da diyor ki kcc bize dosyanizi yollamadi bu yuzden birsey yapamayiz diyor cok az vakit kaldi hatta soyle birsey denedim ds formumu actirip bi kac degisiklik yapip tekrar kapattim bu sekilde uzun sure bekleyenler mulakat tarihi almis ama bende bir degisiklik olmadi hala dosyaniz isleniyor maili aliyorum ne yapmam lazim hani hkng kong a gidip konsolosluk kapisinda bekleyip darlamali miyim yoksa mulakat yerimi mi degistirmeliyim yani her secenege acigim lutfen yardimci olun bana var mi ise yarayacak bir plan cok az zaman kaldi hakkim yanicak ( bu arada gec ogrendim dedigim olay soyle oldu ben kontrol ettigim you has not been selected yaziyordu daha sonra 2026 icin sonuclara bakarken gecen yilin cn girdim bi baktim secildiniz yaziyor cok nadir ama bi kac kisinin basina gelmis hani ne kadar umursamazsin nasil kontrol etmezsin diye dusunmeyin pls)
-
RE: Kentucky Consular Center (KCC)Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ecetinus merhabalar bende simdi dosyami actirdim tekrar duzenler gibi yaotim bazi seyler sildim tekrar yazdim esim ve benim suan ekranda complited yaziyor tekrar kcc ye mail atmam gerekiyor mu ne yapmaliyim simdi dosyami duzenledim kapatabilirsiniz falan mi demeliyim siz ne yapmistiniz duzenledikten sonra ve mulakat tarihimi tekrar sormali miyim mail ile size o zaman mi mulakat tarihi verildi yoksa duzenledikten sonra siz bisey yazmadan mi mulakat tarihi verdiler bana yardimci olursaniz sevinirim yine inanilmaz gerginiz
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Okan-Tuğ bede taşıdım ama hala mail almadım dosyanız işlenyor bir kaç hafta sürebilir diyor 23 mayısatn beri
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Scythep aslinda uygun otel bulabilirsiniz illa ki vize merkezine ve hastane dibinde olmasina gerek yok ulasim agi cok gelismis metro otobus gibi araclarla kolayca ulasabilirsiniz trip.com dan bakin lutfen ucak biletlerine de ayni siteden bakin daha ucuz ucak isterseniz aktarmali bakin ucak kisi basi gidis donus 30.000-50.000₺ araliginda olur oteller 25 gun 40 gibi yeme icte gunluk 2 kisi 100$ desek( american dolari) 38.000₺ eder tabi bunu daha aza indirebilirsiniz hastane kisi basi 25.000₺ bide mulakatta verilecek 330$ var 15.000$ harcamazsiniz emin olun gidiceginiz zaman bana ulasin size yol ve ucak hesaplarim isterseniz eski turizmcilerden kim kaldi

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
hesap cüzdanının en son işlenmiş halinden sonra hesabıma koyduğum parayı çeksem mülakatta bu anlaşılır mı ? çünkü oraya koyduğum para ile mülakat verilirse(hong kong ya da bangkok) tüm işlemler için onu harcayacağım ama onaylanırsa amerikaya gidene kadar oraya yine o çektiğim parayı koyacağım.
yaklaşık 10.000dolar koyacağım mülakatta ekstra güncel bilgi isterler mi sizce zor durumda kalır mıyım yoksa son işlenmiş halinde ki miktarı görmeleri yeterli mi? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Mulakatlarda lise mezunlari ile ilgili sorun yasaniyor mu uni mezunu degilseniz en az 2 yil bir meslekte uzman olmak mi gerekiyor boyle bisey okudum o beni biraz supheye dusurdu bide esim lise mezunu degil acik lise okuyor green card bana cikti esimin lise mezunu olmamasi sorun olur mu?
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@conk hole dosyası nedir acaba bilgi verirseniz bende biraz geç kaldım işlemler için?