@minnesota Evet haklısınız fakat İtü de bilgisayar mühendisliği kazandım. Geleceği olan, çok geniş çaplı bir bölüm ve Türkiye'nin en iyi okullarından biri (Diyetisyenlik okurken bıraktım, tekrar sınava hazırlandım) Bunca emeğimi hiçe sayıp ABD de mesleksiz olmak istemiyorum (Hayatımda akademik başarı hariç bildiğim bir iş, beceri vesaire yok) Bu riski göze alamayabilirim. şu anki en iyi seçenek bölümü bitirdikten sonra oraya yerleşmek olur.
ali maramuroglu
@ali maramuroglu
ali maramuroglu tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
ali maramuroglu tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@deebee Evet haklısınız öyle bir anda aklıma gelmişken sormak istedim. Açıklandığı gün telaş olmasın diye. Bilgisayar mühendisliği okuyorum, avantajlı grupta yer alıyorum sanırım.
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@minnesota Evet haklısınız fakat İtü de bilgisayar mühendisliği kazandım. Geleceği olan, çok geniş çaplı bir bölüm ve Türkiye'nin en iyi okullarından biri (Diyetisyenlik okurken bıraktım, tekrar sınava hazırlandım) Bunca emeğimi hiçe sayıp ABD de mesleksiz olmak istemiyorum (Hayatımda akademik başarı hariç bildiğim bir iş, beceri vesaire yok) Bu riski göze alamayabilirim. şu anki en iyi seçenek bölümü bitirdikten sonra oraya yerleşmek olur.
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Selamlar, Yaş:22 Türkiye de öğrenciyim (Hazırlıktayım ve daha 4 yılım var bitmesine) Green Card çıkması durumunda okulumu dondurmak istemiyorum. Yılda 3-4 Kez Amerika'ya giriş çıkış yapabilirim fakat okulumu bitirmeden yerleşemem. Giriş çıkışlarda öğrenci belgemi ve transkriptimi yanımda bulundursam herhangi bir sorun olduğunda bunu göstersem kabul edilir mi? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?