19 Mart'ta Chicago'daki Yunanistan konsolosluğundan Schengen vizesi için randevu aldım.
Greencard sahibiyim fakat ilk schengen başvurum olacak.
Uçak bileti için ücretsiz rez yapmak istediğim de sadece 24 saat için geçerli oluyor bu şekilde yapıp çıktısını alsam vize için sıkıntı oluşturur mu ya da başka bir yolu var mı daha uzun süreli rez yapmanın ?
Teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
U
ugurcan524 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD'de iken Schengen vizesi almakAvrupa içinde yayımlandı