Çok teşekkür ederim sağ olun. Daha öncesinde araştırma yaparken görmüştüm eşinizi ve instagram dan ulaşmaya çalıştım ulaşamadım kendisine maalesef.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S
seignior tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'da diş hekimliğiSağlık Sektörü içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da diş hekimliğiSağlık Sektörü içinde yayımlandı
merhabalar sıfırdan diş hekimliği nasıl okununur süreç nedir? tıp için 4 yıl lisans + MCAT girmek gerek 4 yıl tıp eğitimi + sonrasında bir de uzmanlık yapılmalı diyorlar.
Anladığım kadarıyla diş hekimliğinde buna gerek yok. 4 yıl lisans + diş hekimliği 4 yıl okumak ve sonra çalışmak mantıklıymış doğru mudur ? -
RE: Amerika'daki Eğitim Sistemi - Genel BakışEğitim içinde yayımlandı
Merhaba, birçok makale ve konu okudum, ancak ABD'de tıp eğitimi hakkında aşağıdakilere ulaştım.
4 yıllık lisanstan sonra MCAT sınavını 4 yıl alın ve sonunda okuyun.
MD başlığı tam olarak nedir?
Sadece uzmanlık okumazsam MD başlığıyla çalışabilir miyim? (Türkiye'de bu pratisyen hekimlik midir?)
(Makalelerinizi çoğu başlıkta gördüm. @crazycells yardımcı olursanız çok mutlu edersiniz.)