• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. İbrahim Yazar
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 3
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    İbrahim Yazar

    Yasaklı

    -12
    İtibar
    54
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    İbrahim Yazar Takip etme Takip Et

    İbrahim Yazar tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • New york city de yaşayan evsiz insanlar

      uzun bir süredir üniversiteyi amerikada okuma planı yapıyordum.yeterli parayı topladım.bir aksilik çıkmazsa başvurumu yapıp amerikaya üniversite okumaya gideceğim.hangi şehirde okuyacağıma ise henüz karar vermedim.aklımda 2 şehir var.new york city ve san Francisco.tabi new york city daha ön planda benim için.eğer aranızda new york cityde oturan varsa bir sorum var.new york cityde homeless yani evsiz insanların yoğunluğu ne kadar? sokakta caddede yolda yürürkene çok sık evsizlere rastlanılıyor mu? mesela kaç sokakta bir karşımıza evsiz çıkıyor? şehirde gezerkene sık sık evsiz görülüyor mu? bu soruyu sormamın sebebi evsizlerden rahatsız olmam.onları görünce duygulanıyorum.new york cityde oturanlar veya orda bulunmuş olanlar sorumu cevaplarsa çok sevinirim.

      New York içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar
    • Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      amerikaya üniversite okumaya gidicem.internetten üniversite yaşamına bir bakayim dedim.ve co ed confidential diye bir diziye denk geldim.diziye şöyle biraz göz gezdirdim.ama kanım dondu.öyle ki dizi bir üniversitede geçiyor.ve dizide yurtlarda öğrenci evlerinde hatta okulun içinde bile aşırı derecede cinsel sapıklık var.her bölümde başroldeki öğrencilerin hepsi defalarca ilişkiye giriyor.hatta eşcinsel ilişkiler bile var.spartacus dizisini hepiniz izlemişsinizdir.spatacus dizisi bile bahsettiğim dizinin yanında normal dizi kalır.amerikan üniversiteleri gerçektede böyle mi?

      Kültür ve Hobi içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar
    • RE: Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      @LordBolton, içinde söyledi: Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      @İbrahim-Yazar sapıklık sapkınlıkdan kastınız çiftlerin bir birileriyle seks yapması ise evet bu doğru oldukça normal ve sıradan bir durum eş cinsel ilişkide keza öyle bir önce ki sorunuz da da evsiz görmek beni duygulandırır demissiniz şahsi fikrim ABD ye uygun bir yapınız yok neden orada okumak istediğinizi bilmiyorum anlamadimda ama kusura bakmayın bu kafa yapısı ile hiç kimse sizinle arkadaş olmak istemeyecektir daha da kötüsü zorbalaga maruz kalabilirsiniz maalesef bu dediğiniz sapkınlık/sapıklık Türkiye'de ki unilerdede gözle görünür bir şekilde olmasa da kampüste elele gezen birbirine sarılan ''sapiklar görebilirsiniz'' o yüzden şöyle daha muhafazakar bir Bayburt bir yozgat sivas gibi yerlere gitmeniz çok daha yerinde olacaktır aksi taktirde ABD sizin için çok büyük bir pişmanlık olacağı kanısındayım öbür Avrupa ülkelerini denerseniz de ABD den farklı değil..

      yav birader çok samimi bir soru sorucam.sen ateist misin? ulan salak herif evlenmeden ilişkiye girmek günah GÜNAH zina diye bir şey duymadın mı? tr ve avrupadaki üniversitelerde en fazla öpüşme var.gördümde söylüyorum.ama istersen bahsettiğim diziyi bir izle.neyden bahsettiğimi anlamış olursun.şahsi görüşüm eğer üniversiteler seks yapmak için bir ortamsa o zaman 7 yaşında ilkokula başlamış çocuklarda seks yapmalı.çünkü okul hem seksi bilmeyen hemde seksi yapan insanların aynı şekilde paylaştığı bir kurum olmamalı.benim görüşüm bu.ayrıca hangi zeka ürünüsün bilmiyorum.ama evlenmeden seks yapmak günümüzde normal olsa bile bunun bir adabı edebi var.okul bir seks aracılığı olmamalı.sapkınlıktan kastım buydu zaten.

      Kültür ve Hobi içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar

    İbrahim Yazar tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      @LordBolton, içinde söyledi: Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      @İbrahim-Yazar sapıklık sapkınlıkdan kastınız çiftlerin bir birileriyle seks yapması ise evet bu doğru oldukça normal ve sıradan bir durum eş cinsel ilişkide keza öyle bir önce ki sorunuz da da evsiz görmek beni duygulandırır demissiniz şahsi fikrim ABD ye uygun bir yapınız yok neden orada okumak istediğinizi bilmiyorum anlamadimda ama kusura bakmayın bu kafa yapısı ile hiç kimse sizinle arkadaş olmak istemeyecektir daha da kötüsü zorbalaga maruz kalabilirsiniz maalesef bu dediğiniz sapkınlık/sapıklık Türkiye'de ki unilerdede gözle görünür bir şekilde olmasa da kampüste elele gezen birbirine sarılan ''sapiklar görebilirsiniz'' o yüzden şöyle daha muhafazakar bir Bayburt bir yozgat sivas gibi yerlere gitmeniz çok daha yerinde olacaktır aksi taktirde ABD sizin için çok büyük bir pişmanlık olacağı kanısındayım öbür Avrupa ülkelerini denerseniz de ABD den farklı değil..

      yav birader çok samimi bir soru sorucam.sen ateist misin? ulan salak herif evlenmeden ilişkiye girmek günah GÜNAH zina diye bir şey duymadın mı? tr ve avrupadaki üniversitelerde en fazla öpüşme var.gördümde söylüyorum.ama istersen bahsettiğim diziyi bir izle.neyden bahsettiğimi anlamış olursun.şahsi görüşüm eğer üniversiteler seks yapmak için bir ortamsa o zaman 7 yaşında ilkokula başlamış çocuklarda seks yapmalı.çünkü okul hem seksi bilmeyen hemde seksi yapan insanların aynı şekilde paylaştığı bir kurum olmamalı.benim görüşüm bu.ayrıca hangi zeka ürünüsün bilmiyorum.ama evlenmeden seks yapmak günümüzde normal olsa bile bunun bir adabı edebi var.okul bir seks aracılığı olmamalı.sapkınlıktan kastım buydu zaten.

      Kültür ve Hobi içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar
    • Amerikadaki üniversitelerde cinsel sapkınlık gerçek mi?

      amerikaya üniversite okumaya gidicem.internetten üniversite yaşamına bir bakayim dedim.ve co ed confidential diye bir diziye denk geldim.diziye şöyle biraz göz gezdirdim.ama kanım dondu.öyle ki dizi bir üniversitede geçiyor.ve dizide yurtlarda öğrenci evlerinde hatta okulun içinde bile aşırı derecede cinsel sapıklık var.her bölümde başroldeki öğrencilerin hepsi defalarca ilişkiye giriyor.hatta eşcinsel ilişkiler bile var.spartacus dizisini hepiniz izlemişsinizdir.spatacus dizisi bile bahsettiğim dizinin yanında normal dizi kalır.amerikan üniversiteleri gerçektede böyle mi?

      Kültür ve Hobi içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar
    • New york city de yaşayan evsiz insanlar

      uzun bir süredir üniversiteyi amerikada okuma planı yapıyordum.yeterli parayı topladım.bir aksilik çıkmazsa başvurumu yapıp amerikaya üniversite okumaya gideceğim.hangi şehirde okuyacağıma ise henüz karar vermedim.aklımda 2 şehir var.new york city ve san Francisco.tabi new york city daha ön planda benim için.eğer aranızda new york cityde oturan varsa bir sorum var.new york cityde homeless yani evsiz insanların yoğunluğu ne kadar? sokakta caddede yolda yürürkene çok sık evsizlere rastlanılıyor mu? mesela kaç sokakta bir karşımıza evsiz çıkıyor? şehirde gezerkene sık sık evsiz görülüyor mu? bu soruyu sormamın sebebi evsizlerden rahatsız olmam.onları görünce duygulanıyorum.new york cityde oturanlar veya orda bulunmuş olanlar sorumu cevaplarsa çok sevinirim.

      New York içinde yayımlandı
      İbrahim Yazar
      İbrahim Yazar