• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. SON İSTASYON
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 9
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    SON İSTASYON

    @SON İSTASYON

    7
    İtibar
    10
    Profil Görüntülemeleri
    9
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    SON İSTASYON Takip etme Takip Et

    SON İSTASYON tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor artık kanada gibi yerlerde yatırım, birikim gibi beklentiler bitti.
      Çalışarak ev alma yatırım birikim yapma imkansız. Ay sonunu zar zor getiriyor insanlar tek oda kiralama bile lux oldu.
      Gelenlerin bir bölümü parasal olarak güçlü ve çalışmaya ihtiyaçı yoksa ancak kanadanın nimetlerinin zevkini çıkarırır onun dışında gelmenin yaşamanın anlamı yok.
      Bir kitlede tamamen egosal tatmin için bir süreliğine geliyor sonra geri dönüş terk. Bu egosal tatmin instagram gibi yerlerde kanadayı hiç bilmeyen deneyimlememiş çevrelerine villa evler, luks arabalar gibi görseller gösterme ile oluyor. Gerçekte kendileride çok beklentisini bulamıyor gösterdikleri evlerde zaten yaşayamıyorlar.
      Daha önceleri defalarca bahsedildi. Yurtdışında bundan sonra maddi birikim yapma ev alma gibi imkanlar bitti. Pandeminden sonra tüm dengeler değişti ve düzelmez.
      Ülkeler artık kolay kolay oturum vermiyor. İş bulma sorun enflasyon fazla.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor tayland pattaya'da 1+1 (40m2) condo tarzı daireler 1 milton thai bahtı ( 30 bin dolar ) full eşyalı mobilyalı yeni site tarzı havuzu filanda var. Bir sürü kanadalı amerikalı ingiliz rus vatandaşları tayland bali gibi yerlerin sefasını sürüyor şu an.
      Hintli pakistanlı çinli hong kongluda ; kanada amerika ingiltere gibi yerlerde yaşam mücadelesi içinde. Araba nasıl alırım market alışverişi nasıl yaparım telaşına düşmüş. Kira ödeme stressi filan
      İmkanı olan bence tropikal yerlerde rahat huzurlu ucuza hayatının çok güzel zamanlarını yaşar. Kanada'dan PR kalıcı oturum alacam diye senelerce yaşam mücadelesi verilip stress ile hızlı yaşlanacağıma gider bali adasında deniz kum güneş her gün bali masajı huzur bol oksijen doğal ortamda sağlıklı genç kalmayı tercih ederim.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor kanada bitik ve tıpkı tuzsuz çorba misali. Uzaktan herkese güzel görünüyor ama tadına bakınca lezzet yok. Yani yemeği bırakıp yediğine pişman oluyorsun.
      Son zamanlarda yurtdışına gidenler mental olarak ve finans olarak yıpranıyor.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @MySea bali tayland gibi yerlere artık talep çok fazla. Rus ukraynalı- amerikalı- ingiliz- kanadalı hepsini bu adalarda görürsünüz. Hatta kendilerine özgü mahalle semtleri bile var. Mesela bali adasında PARQ diye bir yerleşim alanı var. Kompleks yapmışlar kendilerine özel. Amerikalı kanadalı ingiliz artık tropikal ucuz yerlere göç ediyor. Kanada gibi ülkelerde hintli pakistanlı çinli hong konglu sudanlı göçmenlere kaldı gibi.
      Tayland pattaya phuket gibi yerlerde 1 milyon tahi bahtına ( 30 bin dolara ) 1+1 ( 40 m2 ) condo daireler var..full eşyalı mobilyalı site tarzı havuzlu . Bu fiyata kanadada çadır alamazsın
      Durum böyle iken daha ucuza rahat yaşam varken neden kanadada dursun insanlar. Hayat kısa emekli olayım ilerleyen zamanlarda plan yaparım gibi düşünceler artık işlemiyor. Yarının ne getireceği hiç belli değil günümüz hayatında bundan sonra.
      -Sevdigin şeyleri yapabilme luksü en büyük mutluluktur -

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @MySea çok kişi artık bali tayland kamboçya gibi yerlerde uzun süreli yaşama kararı veriyor. Trend bu ülkelere yöneldi.
      ucuz rahat yaşam ayrıca konaklama ev almak çok ucuz

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Henry-bloor Kişi zaten tüm özelliklerini girerek PR almaya uyumlumu yoksa değil mi anında görebiliyor . Kanada hükümeti tüm express entry sistemini ve PR verme yöntemini resmi bilgi olarak açıklamış sitesinde. Yani PR almanın öngörüsünü yapabiliyorsun. Sistem otomatik senin hangi programa kategoriye uygun olduğunu anında gösteriyor eğer uygun değilsende PR almak için uygun değilsin diyor.

      Durum böyle iken halen bunun karşılaştırmasını yapmak anlamsız. Kişi girer özelliklerini anında görür neticeyi bu kadar basit.
      Halen yıllarca bekleyerek acaba PR alabilirmiyiz veya PR alırım demek birşey ifade etmez. Sistemde herşey belli anında gör.
      Kanada hükümetinin açıkladığı son resmi bilgiye göre PR kontenjanlarının azaltılacağı yönünde oldu kısaca zor olan PR alma daha da zorlaştırıldı.
      Özetle eski devirdeki gibi düşük puanlara daha kolay yöntemler ile PR alma durumları artık yok çok uzun yıllarda olmayacak gibi. Ayrıca eskiden kalma çok sayıda başvuru talep var sistem dolu. PR vermeyi bugun durdursa uzun yıllar kontenjanı dolduracak talep vardır sistemde o derece aşırı yogunluk var şu an sistemde.
      TS2023 ile çalışma izni alan ve kanada içinde yaşayan amaçları PR almak isteyenlerde bu kötü durumu ancak anladılar önceden çok fazla kişinin farkındalıgı yoktu. Zamanla öğrenerek PR almanın kolay olmadığını hatta çoğu kişinin alamayağını anladılar. Farkında olanlar zaten kanada içinde durmayı tercih etmeden hemen geri döndüler.
      PR almak kolay bir şekilde yöntemleri var yok eyalet yöntemi var yok farklı yolu var gibi söylemlere aldanmayın. PR almak bundan sonra aşırı zor. Çoğu kişide alamayacak. İster kanada içinde iyi bir işte çalışın eğitim alsın ve diğer özellikleri olsun genede maalesef çok zor. Üç yılın sonunda gene turist statusüne geri dönecekler.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı Getirilen kısıtlamalar kurallar ve kontenjan azaltmalarına rağmen halen express entry ile kalıcı oturum alma ihtmali olduğunu sanmanızı tebrik ederim. Sanıyorum matematik hesabı yapmadınız ve gerekli koşulları tam okumadınız. Şu anda tam donanımlı eğitimli iş deneyimli gençler bile kalıcı oturum almıyorken sizin halen kalıcı oturum alabiliriz beklentisi tebrik edilecek seviyede.
      ts2023 işe çalışma izni alıp kanadaya gelen ne kadar bildiğimiz tanıdığımız varsa hepsinin hesaplamalarına ve tahminlerine göre üç yıl boyunca kanada içinde iyi bir işte çalışsalar birde üzerine eğitim sertifika filan alsalar bile express entry ile kalıcı oturum alamıyorken sizin öngürünüz takdire şayan. Ayakta alkışlıyorum sizleri tebrikler tekrardan.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON

    SON İSTASYON tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @MySea çok kişi artık bali tayland kamboçya gibi yerlerde uzun süreli yaşama kararı veriyor. Trend bu ülkelere yöneldi.
      ucuz rahat yaşam ayrıca konaklama ev almak çok ucuz

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor tayland pattaya'da 1+1 (40m2) condo tarzı daireler 1 milton thai bahtı ( 30 bin dolar ) full eşyalı mobilyalı yeni site tarzı havuzu filanda var. Bir sürü kanadalı amerikalı ingiliz rus vatandaşları tayland bali gibi yerlerin sefasını sürüyor şu an.
      Hintli pakistanlı çinli hong kongluda ; kanada amerika ingiltere gibi yerlerde yaşam mücadelesi içinde. Araba nasıl alırım market alışverişi nasıl yaparım telaşına düşmüş. Kira ödeme stressi filan
      İmkanı olan bence tropikal yerlerde rahat huzurlu ucuza hayatının çok güzel zamanlarını yaşar. Kanada'dan PR kalıcı oturum alacam diye senelerce yaşam mücadelesi verilip stress ile hızlı yaşlanacağıma gider bali adasında deniz kum güneş her gün bali masajı huzur bol oksijen doğal ortamda sağlıklı genç kalmayı tercih ederim.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @MySea bali tayland gibi yerlere artık talep çok fazla. Rus ukraynalı- amerikalı- ingiliz- kanadalı hepsini bu adalarda görürsünüz. Hatta kendilerine özgü mahalle semtleri bile var. Mesela bali adasında PARQ diye bir yerleşim alanı var. Kompleks yapmışlar kendilerine özel. Amerikalı kanadalı ingiliz artık tropikal ucuz yerlere göç ediyor. Kanada gibi ülkelerde hintli pakistanlı çinli hong konglu sudanlı göçmenlere kaldı gibi.
      Tayland pattaya phuket gibi yerlerde 1 milyon tahi bahtına ( 30 bin dolara ) 1+1 ( 40 m2 ) condo daireler var..full eşyalı mobilyalı site tarzı havuzlu . Bu fiyata kanadada çadır alamazsın
      Durum böyle iken daha ucuza rahat yaşam varken neden kanadada dursun insanlar. Hayat kısa emekli olayım ilerleyen zamanlarda plan yaparım gibi düşünceler artık işlemiyor. Yarının ne getireceği hiç belli değil günümüz hayatında bundan sonra.
      -Sevdigin şeyleri yapabilme luksü en büyük mutluluktur -

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Henry-bloor Kişi zaten tüm özelliklerini girerek PR almaya uyumlumu yoksa değil mi anında görebiliyor . Kanada hükümeti tüm express entry sistemini ve PR verme yöntemini resmi bilgi olarak açıklamış sitesinde. Yani PR almanın öngörüsünü yapabiliyorsun. Sistem otomatik senin hangi programa kategoriye uygun olduğunu anında gösteriyor eğer uygun değilsende PR almak için uygun değilsin diyor.

      Durum böyle iken halen bunun karşılaştırmasını yapmak anlamsız. Kişi girer özelliklerini anında görür neticeyi bu kadar basit.
      Halen yıllarca bekleyerek acaba PR alabilirmiyiz veya PR alırım demek birşey ifade etmez. Sistemde herşey belli anında gör.
      Kanada hükümetinin açıkladığı son resmi bilgiye göre PR kontenjanlarının azaltılacağı yönünde oldu kısaca zor olan PR alma daha da zorlaştırıldı.
      Özetle eski devirdeki gibi düşük puanlara daha kolay yöntemler ile PR alma durumları artık yok çok uzun yıllarda olmayacak gibi. Ayrıca eskiden kalma çok sayıda başvuru talep var sistem dolu. PR vermeyi bugun durdursa uzun yıllar kontenjanı dolduracak talep vardır sistemde o derece aşırı yogunluk var şu an sistemde.
      TS2023 ile çalışma izni alan ve kanada içinde yaşayan amaçları PR almak isteyenlerde bu kötü durumu ancak anladılar önceden çok fazla kişinin farkındalıgı yoktu. Zamanla öğrenerek PR almanın kolay olmadığını hatta çoğu kişinin alamayağını anladılar. Farkında olanlar zaten kanada içinde durmayı tercih etmeden hemen geri döndüler.
      PR almak kolay bir şekilde yöntemleri var yok eyalet yöntemi var yok farklı yolu var gibi söylemlere aldanmayın. PR almak bundan sonra aşırı zor. Çoğu kişide alamayacak. İster kanada içinde iyi bir işte çalışın eğitim alsın ve diğer özellikleri olsun genede maalesef çok zor. Üç yılın sonunda gene turist statusüne geri dönecekler.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı PR kalıcı oturum kontenjanı azaltıldı ve az sayıda kişiye verileceğini kanada hükümeti resmi bilgi olarak açıkladı. Bunun üzerine halen PR almak kolay asla denilemez. Express entry dışında PNP eyalet programlarında gene aynı zorlukta ve PR almakta asla kolay değil bir çok zor şartları var.
      TS2023 konusunuda bu bahsettiğiniz gerçekleri yansıtmayan bir şekilde pazarlamışlardı zamanında insanlara, bu konuları çok iyi bilmeyen kişilerde anlatılanlara aldandı netice hüsran oldu. Şimdide PR almak kolay söylentileri ile umarım cok magdur yaratılmaz.
      Günümüzde tüm ülkelerde geçim zorluğu yaşanıyor. Eski refah seviyesi yok. Çalışarak birikim, yatırım yapma ve ev alma imkansız. Ay sonunu zar zor getiriyorlar insanlar, hatta tek oda kiralama bile lux olmuş durumda.
      İngiltereye gidenler beklentisini bulamıyor, amerikaya gidenler mutsuz , kanadaya gelenler pişman bu liste uzar gider. Herkese bol şans

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor artık kanada gibi yerlerde yatırım, birikim gibi beklentiler bitti.
      Çalışarak ev alma yatırım birikim yapma imkansız. Ay sonunu zar zor getiriyor insanlar tek oda kiralama bile lux oldu.
      Gelenlerin bir bölümü parasal olarak güçlü ve çalışmaya ihtiyaçı yoksa ancak kanadanın nimetlerinin zevkini çıkarırır onun dışında gelmenin yaşamanın anlamı yok.
      Bir kitlede tamamen egosal tatmin için bir süreliğine geliyor sonra geri dönüş terk. Bu egosal tatmin instagram gibi yerlerde kanadayı hiç bilmeyen deneyimlememiş çevrelerine villa evler, luks arabalar gibi görseller gösterme ile oluyor. Gerçekte kendileride çok beklentisini bulamıyor gösterdikleri evlerde zaten yaşayamıyorlar.
      Daha önceleri defalarca bahsedildi. Yurtdışında bundan sonra maddi birikim yapma ev alma gibi imkanlar bitti. Pandeminden sonra tüm dengeler değişti ve düzelmez.
      Ülkeler artık kolay kolay oturum vermiyor. İş bulma sorun enflasyon fazla.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor dünya genelinde bir kriz var. Eskisi gibi refah seviyesi yüksek satın alım gücü yüksek yaşam yok. Avusturalyaya giden mutsuz sürekli oturum almak zor, ingiltereye giden mutsuz , amerikaya giden beklentisini bulamıyor daha birçok örnek.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: Kanada mı ? Amerika mı ?

      @Henry-bloor kanada bitik ve tıpkı tuzsuz çorba misali. Uzaktan herkese güzel görünüyor ama tadına bakınca lezzet yok. Yani yemeği bırakıp yediğine pişman oluyorsun.
      Son zamanlarda yurtdışına gidenler mental olarak ve finans olarak yıpranıyor.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı Getirilen kısıtlamalar kurallar ve kontenjan azaltmalarına rağmen halen express entry ile kalıcı oturum alma ihtmali olduğunu sanmanızı tebrik ederim. Sanıyorum matematik hesabı yapmadınız ve gerekli koşulları tam okumadınız. Şu anda tam donanımlı eğitimli iş deneyimli gençler bile kalıcı oturum almıyorken sizin halen kalıcı oturum alabiliriz beklentisi tebrik edilecek seviyede.
      ts2023 işe çalışma izni alıp kanadaya gelen ne kadar bildiğimiz tanıdığımız varsa hepsinin hesaplamalarına ve tahminlerine göre üç yıl boyunca kanada içinde iyi bir işte çalışsalar birde üzerine eğitim sertifika filan alsalar bile express entry ile kalıcı oturum alamıyorken sizin öngürünüz takdire şayan. Ayakta alkışlıyorum sizleri tebrikler tekrardan.

      Kanada içinde yayımlandı
      S
      SON İSTASYON