Herkese selamlar sizin duygularınızı çok iyi anlıyorum o yuzden cevap vererek bir nebze olsun rahatlamanızı isterim.Aynı endiseleri bende tasıyordum ama özlem ağır bastı ve biletimi alarak eşim ile beraber seyahat ettik.Ne gidişte ne de dönüşte bir sıkıntı yaşamadık çok şükür.İstanbul donusu gözene advance parole ile seyehat edeceğinizi soyleyin ve evrağı verin.Abd girişinde sizi ofise alıyorlar sadece endişe etmeyin.Oranın yogunluguna göre ben 10 dk bekledim ve pasaportu geri verdiler bu kadar.Bu belge ile nacizane lufthansa veya baglantılı ucus yapmanızı tavsiye etmem.Biz thy ile ucus yaptık.O nedenle hic endise etmeyin,şimdiden iyi yolculuklar olsun.Not:abd de kimsenin ne söylediğine bakmayın,herkes herseyi cok biliyor.
çotonak28 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: I-131 Advance Parole ile seyahatTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Marka ve modelden bağımsız olarak söylüyorum sadece tecrübelerim amerika da ikinci el araba almayı asla tavsiye etmiyorum.Çünkü burada yaşayanlar bilir burada insanlar arabayı a noktasından b noktasına ulaştıran bir araç olarak gördüklerinden ve ulaşılması kolay olduğundan ne bakımlarını doğru dürüst yaptırıyorlar ne de düzgün bir biçimde kullanıyorlar.Bu nedenle nacizane tavsiyem toyota ve ya honda nın en baz modeli en boşu da olsa tabi imkanınızda var ise sıfır almanızı tavsiye ederim.7500$ hiç bilmediginiz arabaya vermektense o pesinatla burada cogu galerı size araba verir sıfırını tercih edin.
çotonak28 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese selamlar
Sadece benım gibi benzer durumu yasayan varmı merak ettim.14 nisan 2023 de amerıka icersinde basvurumuzu yaptık.Bu sırada eşim green kartlı idi.Ardından iki ay sonra calısma iznim geldım ve bir ay sonrada 130 onaylandı.Fakat ne hikmetse ogun bugun ses yok.Bu arada eşim kasım 2023 de vatandas oldu.Sisteme yükledik ve ayrıca uscis e vatandas sertifikasını gonderdik.Neyi bekliyorlar acıkcası halen anlamıs degilim.Acaba işk basvurumuz green kartlı diye bize halen vize bülteninemi tabi tutuyorar baska birsey gelmıyor aklıma.Benzer durumu yasayan varsa,bilgi verebilirse cok memnun olurum.Tesekkurler şimdiden.
-
RE: Seyahat izniyle Türkiye'ye gitmekAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar herkese yakın zamanda seyehat izni ile Türkiyeye giden varmıdır? Yardımcı olursanız cok memnun olurum.
-
RE: I -512L ile türkiyeye seyahatAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese selamlar arkadaslar.Yakın zamanda advance parol veya ı 512 ile türkiyeye gidip gelem varmıdır? Yardımcı olursanız cok sevinirim.Tesekkurler.
-
RE: I-131 Advance Parole ile seyahatTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Herkese selamlar sizin duygularınızı çok iyi anlıyorum o yuzden cevap vererek bir nebze olsun rahatlamanızı isterim.Aynı endiseleri bende tasıyordum ama özlem ağır bastı ve biletimi alarak eşim ile beraber seyahat ettik.Ne gidişte ne de dönüşte bir sıkıntı yaşamadık çok şükür.İstanbul donusu gözene advance parole ile seyehat edeceğinizi soyleyin ve evrağı verin.Abd girişinde sizi ofise alıyorlar sadece endişe etmeyin.Oranın yogunluguna göre ben 10 dk bekledim ve pasaportu geri verdiler bu kadar.Bu belge ile nacizane lufthansa veya baglantılı ucus yapmanızı tavsiye etmem.Biz thy ile ucus yaptık.O nedenle hic endise etmeyin,şimdiden iyi yolculuklar olsun.Not:abd de kimsenin ne söylediğine bakmayın,herkes herseyi cok biliyor.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@zeojoeblack @kamile hanım bu soru önemli benim içinde! evlilik üzerinden mi 20 ay geçti yoksa basvuru üzerinden mi ? Şimdiden teşekkür ederim.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Benim ı 130 bir seneyi gecti onaylanalı fakat ı 485 halen ses yok processing time 18,5 month diyor ama boyle olan varmı daha once basına gelen
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Sevda-Çakır biz haziran ayında eşimle gittik dönüşte sizi ikinci bir odaya alıyorlar sonrasında evrak kontrolu yapılıyor muhtemelen 10 dk bekledıkten sonra ayrıldık endişe etmeyin bizim processing time 12 ay idi 11 ay sonunda elimize ulaştı.
-
RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@goodluck selamlar öncelikle bu durum için bağlı bulunduğunuz ofisisin procesing times line kontrol etmeniz gerekli.Benım seyehat iznim sistem de 12 ay gözüküyordu ofisin.Tam 11 ayda elime ulaşmış oldu.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@trainee selamlar ne zaman başvuru yapmıştınız acaba?