• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mromersahin
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 3
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    mromersahin

    @mromersahin

    -1
    İtibar
    1
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    mromersahin Takip etme Takip Et

    mromersahin tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @Emre-Pars Kardeş vizesi için Amerika’da uscis üzerinden başvurursam 48-50 ay diyor süreç. Ben bunu sormak istemiştim. Elçilik üzerinden değil uscis üzerinden bu süreci yürütmek istiyorum. B1/B2 ile gidip oraya gidip başvuru yapsam diyorum yani.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mromersahin

    mromersahin tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @MomisCan işte merak ettiğim konu bu. Oraya gidip uscistan başvurumu yaptıktan sonra Türkiye’ye mi geleceğim yoksa amerikada kalabilirsem statüm ne olacak.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mromersahin
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @Emre-Pars Kardeş vizesi için Amerika’da uscis üzerinden başvurursam 48-50 ay diyor süreç. Ben bunu sormak istemiştim. Elçilik üzerinden değil uscis üzerinden bu süreci yürütmek istiyorum. B1/B2 ile gidip oraya gidip başvuru yapsam diyorum yani.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mromersahin
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      Merhabalar,
      3 kişilik bir aileyiz. Eşimin abisi Green Card ile Amerika’da yaşıyor. 1-2 ay süre zarfında abd vatandaşlığına geçmiş olacak. Bu durumda bizim için F4 kardeş vizesine başvuru hakkı doğuyor.

      Aynı zamanda benim,eşimin ve kızımın(10yaş) B1/B2 vizemiz bulunuyor. F4 (I130) başvurusunu Ankaradan değil de Amerika’da Uscis üzerinden yapabilir miyiz? Eğer yapılabiliyor ise süreç nasıl ilerliyor bu aşamada avukata ihtiyaç olur mu? Ne kadar sürer F4 greencard almamız?

      Şimdiden teşekkürler.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mromersahin