• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. pawlover
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    P
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 62
    • En İyi 43
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    pawlover

    @pawlover

    116
    İtibar
    65
    Profil Görüntülemeleri
    62
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    pawlover Takip etme Takip Et

    pawlover tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Herkese merhaba, bugün randevumuz vardı ve onayı aldık 🎉 🎉

      Genel olarak süreç aslında forumda bahsedildiği gibi. önce belgeleri teslim ediyoruz. Sonra ödeme için ayrı banko geçiyorsunuz. 10-15 dk sonra da mülakat için çağırıyorlar. Bizden standart dokumanları istediler, KCC'ye gönderdiğimiz belgeler, diploma aslı, fotokopisi banka dökümleri etc.. Onun dışında ekstra birşey istemediler.

      Mali kaynak olarak biz bankada ortalama 23K $ gösterdik 2 kişi için. Yanımızda arabanın değerini gösteren belgeler, ruhsat vs de vardı ama görevli bayan almadı. Hatta bu noktada biraz gerilmeye başladım acaba bankadaki parayı yeterli görmezlerse neden arabayı almadı falan diye komple teorileri üretmeye başladım ama mülakat sırasında hiç bir şey sormadılar. Yeterli geldi demekki.

      Mülakatı ingilizce yaptık. Mülakat sırasında ne iş yaptığımı sordu. Daha önce amerika da yaşamışınız nerede yaşadınız ? Yine oraya mı gideceksiniz diye sordu . Daha önce 1 yıl California'da yaşadık ama gideceğimiz yer olarak Austin dedik. Çift olarak IT alanında çalışıyoruz. Çok fazla detay sormadı görevli. California diyince aa çok güzel falan dedi. Mülakatı yapan kişi çok sıcak kanlı güleryüzlü biriydi. işlemler bitip ok 5 gün içinde pasaportlarınızı alabilirsiniz dediğinde inanamayıp everything is ok ? no problem falan gibi şeyler söyledim o heyecanla. Görevli gülümsüyordu falan 😆 😅

      Genel olarak bu şekilde geçti. Mülakat anına kadar çok stresliydim beklerken, belgeleri verirken ama gerçekten de hiç strese gerek yok. İstedikleri dokümanları hazırlayın. Yeterli miktarda bankada para gösterdikten sonra onay almama gibi bir durum yok sanırım.

      Buradaki herkese de çok teşekkür ederim. Sürecin en başından beri her adım da çok faydasını gördük. Umarım DV2020 tüm kazananları vizelerini alır 🙏🏻 🙏🏻

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Bende 22 eylüle aldım. 8 nisandaki iptal olmustu. 30 eylül tarihi uzayıp inş herkes bir şekilde vize alacak

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Dv2020 talihleri olarak gecmis olsun hepimize 😞 10gun ile kacirdigima mi yanayim 40yilda bir sansin gulmesi ve vizeyi alamami yanayim bilemedim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)

      Mart ayında randevusu iptal edilen biri olarak ankara konsolosluguna dava sonucunuda ekleyerek mail attım. Bakalım ne diyecekler. bir kısmımıza güzel bir umut oldu. inş hepimiz için bu süreç güzel sonlanır 🙏🏻

      Gündem içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Merhaba herkese,
      8 Nisandaki randevumuzun iptal edildiğine dair bizde dün mail aldık. İnş en kısa zamanda normale döner herşey

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)

      8 Nisan randevu iptal olmuştu. 22 Eylül'e randevu aldık 🙂

      Gündem içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] Sayilarla DV2020

      @Muhtaradana ayy hadi inş. gözüm maillerde 🙏🏻 🙏🏻

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)

      Merhaba, bugün konsolosluğu telefonla arayarak randevu almaya çalıştım. Durumu anlattım. Randevumun covid yüzünden iptal edildiğini ve 4 eylülde açıklanan yeni dava sonucuna göre tekrar mülakat tarihi almak istediğimi söyledim. Not etti, konsolosluğa ilettiğini, onlardan haber beklememi söyledi. Şuan başka yapabileceğimiz bir şey yok sanırım. Perşembe veya cuma gününe kadar bekleyip hala dönüş yapmazlarsa avukatlara iletmeyi düşünüyorum.

      Gündem içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Bize de geldi 8 Nisan 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)

      Fiji ve singapur’da da plaintiff listesinde olanlar icin 11 eylule randevu verilmis. Enazından işlemleri sıraya koyuyoruz tarzı bir mail bile atabilirlerdi. 1 hafta boşa geçti resmen.

      Gündem içinde yayımlandı
      P
      pawlover

    pawlover tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD'deki Türk Telegram Grupları

      @Programmer Cok tesekkurler

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Mortgage alirken 2 yil residency sarti

      @Emrah-Borazan Tesekkurler

      Emlak içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: Mortgage alirken 2 yil residency sarti

      Tesekkurler

      Emlak içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • Mortgage alirken 2 yil residency sarti

      Merhaba,

      Texasda ev almayi dusunuyoruz ama geleli 1 yil 10 ay olmasina ragmen tum lenderlar son 2 yil Amerikada yasadigimiza dair adres beyani istiyorlar. Daha once boyle bir kural ile karsilastiniz mi? 2 yil kuralina bagli olmadan kredi veren lenderlar biliyor musunuz?

      Emlak içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • ABD'deki Türk Telegram Grupları

      Merhaba,

      Ben DV2020 kazanayim ve amerikadayim suan. Telegramdaki gruplara daha once kayitliydim ama bugun baktigimda tum gruplarim, chat gecmislerim silinmis. Austin ve diger eyaletlerle ilgili gruplar vardi. Eger o grupta olanlar varsa davet linki gonderebilir mi acaba?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @arnblt yaa süper bir haber bu çok teşekkürler ☺️

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @DustyBlue süper o zaman. Şu yasak kalkarsa ana kazanan olarak direkt atlar giderim ben 😄 eşim kamu da çalıştığı için yurtdısı izni hemen alamayacak muhtemelen. Pandemiden dolayı yasak var.

      Kurumdan izin almadan cikis yapsak havalaninda sen kamu da calisiyorsun çıkamazsın diyemezler diye düşünüyorum ama kurumlara çıkış yapanların bilgileri gönderiliyor mudur? Sonradan sen izin vermeden yurtdısına cıkmışsın tarzı sorunla karşılaşır mıyız ki? 😬

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Abd’ye ilk girişte asıl talihli kişi girip eş daha sonra giriş yapabiliyor mu? Yoksa çiftlerin ve tüm ailenin aynı anda mı giriş yapması gerekir? @crazycells sizin bu konu da bilginiz var mı

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Herkese merhaba, bugün randevumuz vardı ve onayı aldık 🎉 🎉

      Genel olarak süreç aslında forumda bahsedildiği gibi. önce belgeleri teslim ediyoruz. Sonra ödeme için ayrı banko geçiyorsunuz. 10-15 dk sonra da mülakat için çağırıyorlar. Bizden standart dokumanları istediler, KCC'ye gönderdiğimiz belgeler, diploma aslı, fotokopisi banka dökümleri etc.. Onun dışında ekstra birşey istemediler.

      Mali kaynak olarak biz bankada ortalama 23K $ gösterdik 2 kişi için. Yanımızda arabanın değerini gösteren belgeler, ruhsat vs de vardı ama görevli bayan almadı. Hatta bu noktada biraz gerilmeye başladım acaba bankadaki parayı yeterli görmezlerse neden arabayı almadı falan diye komple teorileri üretmeye başladım ama mülakat sırasında hiç bir şey sormadılar. Yeterli geldi demekki.

      Mülakatı ingilizce yaptık. Mülakat sırasında ne iş yaptığımı sordu. Daha önce amerika da yaşamışınız nerede yaşadınız ? Yine oraya mı gideceksiniz diye sordu . Daha önce 1 yıl California'da yaşadık ama gideceğimiz yer olarak Austin dedik. Çift olarak IT alanında çalışıyoruz. Çok fazla detay sormadı görevli. California diyince aa çok güzel falan dedi. Mülakatı yapan kişi çok sıcak kanlı güleryüzlü biriydi. işlemler bitip ok 5 gün içinde pasaportlarınızı alabilirsiniz dediğinde inanamayıp everything is ok ? no problem falan gibi şeyler söyledim o heyecanla. Görevli gülümsüyordu falan 😆 😅

      Genel olarak bu şekilde geçti. Mülakat anına kadar çok stresliydim beklerken, belgeleri verirken ama gerçekten de hiç strese gerek yok. İstedikleri dokümanları hazırlayın. Yeterli miktarda bankada para gösterdikten sonra onay almama gibi bir durum yok sanırım.

      Buradaki herkese de çok teşekkür ederim. Sürecin en başından beri her adım da çok faydasını gördük. Umarım DV2020 tüm kazananları vizelerini alır 🙏🏻 🙏🏻

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Merhaba, biz altın dolar ve tl olarak hesap dökümü aldık altın gram olarak yazıyor. Hepsi ayrı ayrı değerleri var ama görevli için bu durum karışıklık yaratır mı? O an kendisi gösterilen miktarları yetersiz gibi görmesinden korkuyorum. Hepsinin güncel dolar kurundan dolar bazında toplam değerini yazacağım bir kağıt hazırlasam kabul olur mu ? O süreç nasıl oluyor?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      pawlover