• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. cancakir26
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    cancakir26

    @cancakir26

    4
    İtibar
    42
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    cancakir26 Takip etme Takip Et

    cancakir26 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhabalar
      Bende dün gece çıktıgını ögrendim😊 3.basvurumdu. Forumu daha önce greencard çıkmış arkadaşlarımdan biliyordum forum sayesinde onlarda şuan amerikadalar bende yeni üyeyim artık 🙂 Tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacak case numaram 3XXXX haziran ayinda makine mühendisliginden mezun olacağım DS260 formunu doldurmak icin mezuniyeti beklemeli miyim? Lise diplomasi ile basvurursam son mezun oldugum okulun değişmiş olması vize/mülakat sürecinde sorun olur mu sizce..Tecrübelerinizi paylastiginiz için simdiden çok teşekkür ederim😊.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      cancakir26
      cancakir26

    cancakir26 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhabalar
      Bende dün gece çıktıgını ögrendim😊 3.basvurumdu. Forumu daha önce greencard çıkmış arkadaşlarımdan biliyordum forum sayesinde onlarda şuan amerikadalar bende yeni üyeyim artık 🙂 Tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacak case numaram 3XXXX haziran ayinda makine mühendisliginden mezun olacağım DS260 formunu doldurmak icin mezuniyeti beklemeli miyim? Lise diplomasi ile basvurursam son mezun oldugum okulun değişmiş olması vize/mülakat sürecinde sorun olur mu sizce..Tecrübelerinizi paylastiginiz için simdiden çok teşekkür ederim😊.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      cancakir26
      cancakir26