Sahurumu yaptım. Heyecandan uyuyamıyorum. Hayal kurmadım hiç ama şu son 1 aydır elimde değil bi haftadır da coşkum pik yaptı. Hıdırellezde dilekler diledim. Bugün ilk iftarımı yaparken yine aynı dilek... hepimizin gönlüne göre olsun inşallah
️
Kezbannewyorkta
@Kezbannewyorkta
Kezbannewyorkta tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kullanıcı sayısı 3.9 k ama bir tek aktif bulunanlara (yani çok istenlere) çıksa yine en azından yarısı giderdi forumun. Sonra bu odayı kapatııııp hoooop hazırlık odasına🥰
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ya arkadaşlar oraya gidince napıcam zaten param da yok diyenler kul hakkımıza giriyorsunuz. Sizin yüzünüzden kazanma şansımız düşüyor.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@vakkas-altiner bir çok durum var kazanmayı bu kadar çok istememi sağlayan. Şimdilik bana kalsınlar inşallah kazanırsam burda da konuşuruz. Zaten her şekilde mücadeleye devam ama işte insanı da hayalleri ayakta tutuyor
️ -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@apex Allah biliyo ya dilim damağım kurudu bugün nöbet+8 saat ders ama hiç hissetmiyorum açlığı susuzluğu.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@topraxxx hay Allah razı olsun senden. Okuyup okuyup gerildim ben de niye bilmem

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan hak yemem hakkımı da yedirmem diyosun

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Düşünün sonuçlar açıklanmış arka arya iletiler geliyor “bana çıktı- yuhh bana da çıktı- ben de geldim kazanmışım- ben de aldım gc yi “ diye böyle ardarda okuyup beraber seviniyomuşuz.
Kezbannewyorkta tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tabii ki server is too busy

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@frozen amin diyelim dua yerine geçsin
️ -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@frozen eminim gelir, çok sevindim sizin adınıza darısı bizim de başımıza
️ -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Düşünün sonuçlar açıklanmış arka arya iletiler geliyor “bana çıktı- yuhh bana da çıktı- ben de geldim kazanmışım- ben de aldım gc yi “ diye böyle ardarda okuyup beraber seviniyomuşuz.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@topraxxx hay Allah razı olsun senden. Okuyup okuyup gerildim ben de niye bilmem

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan hak yemem hakkımı da yedirmem diyosun

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@apex Allah biliyo ya dilim damağım kurudu bugün nöbet+8 saat ders ama hiç hissetmiyorum açlığı susuzluğu.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kullanıcı sayısı 3.9 k ama bir tek aktif bulunanlara (yani çok istenlere) çıksa yine en azından yarısı giderdi forumun. Sonra bu odayı kapatııııp hoooop hazırlık odasına🥰