Asla kazanamayacağımız çekilişe başvurumuzu yaptık bakalım.
erenraptors tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
erenraptors tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba, Meslek Yüksekokulu mezunu olduğum e-devlet'te görünüyor ancak daha diplomam basılmadı 1 aya falan basılacakmış başvuruda Vocational School seçmeliyim değil mi?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hayatzoryav gitmeyeceksen boşuna başvurup insanların hakkına girmeseydin keşke
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@uzaklarr, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@doguStone vallahi selected efsanesi mi

bu arkadaşlar mülakat alıp amerika'ya gidebildi mi? o videodan sonra görmedim hiç
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ABD Büyükelçiliği, Adana Konsolosluğu'nun bir sonraki duyuruya kadar kapalı kalacağını açıklamış. Muhtemelen vize sürecini de olumsuz etkiler.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Asla kazanamayacağımız çekilişe başvurumuzu yaptık bakalım.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@tezekos Formda aynı foto ile 3.başvurumda kazandım diyenler vardı. Evde çekinmeyini dene olmazsa kullanırsın belki eskiyi
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar fotoğrafı iPhone ile çektiğimden dolayı uzantısı .HEIC oluyor bunu bazı siteler ile .JPEG'e çeviriyorum bu sorun yaratır mı?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 Aslında kazandıktan sonra 2-3 binlik zam pek etkilemez, sadece vize randevusu için zaman yetişir mi diye meraklandım.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Aklıma takılan bir şey var, şu an pasaportum yok bu sene green card kazanırsam eğer hemen sonrasında pasaport çıkartıp ds260'ı doldurmayı düşünüyorum ancak süreç yetişir mi bilemedim sizin fikriniz nedir?