• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. denizli2020
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 6
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    denizli2020

    @denizli2020

    1
    İtibar
    14
    Profil Görüntülemeleri
    6
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    denizli2020 Takip etme Takip Et

    denizli2020 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      J1 ile 2019 yılında normal bir şekilde vize süresi bitmeden giriş çıkış yapmıştım.

      Şu damgaları geçen ay New York’tan girerken pasaporta basıldı

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020

    denizli2020 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      Benim öyle bir amacım hiç yoktu olmadı 😅 ama girişteki memurlar inanmadılar bana sanırım bir daha ki girişte sıkıntı yaratırlar mı onu merak ediyorum açıkçası

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020
    • RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      @yeuxdisent bu sorunu başka yaşayan var mı acaba ?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020
    • RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      J1 ile 2019 yılında normal bir şekilde vize süresi bitmeden giriş çıkış yapmıştım.

      Şu damgaları geçen ay New York’tan girerken pasaporta basıldı

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020
    • RE: ABD'ye girişte gerekenler

      Pasaportta no eos/no aos/no cos damgası. Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020
    • RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020
    • ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgası

      Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      D
      denizli2020