• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. onderoymak
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 10
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    onderoymak

    @onderoymak

    Dosyamı başka bir ülke konsolosluğuna taşımak istiyorum

    -26
    İtibar
    137
    Profil Görüntülemeleri
    10
    İleti
    2
    Takipçiler
    2
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İstanbul

    onderoymak Takip etme Takip Et

    onderoymak tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Herkese selam,
      Geçen ay national guard army reserve e başvuru yaptım. Önce asvap sinavina girdim ve geçen hafta da MEPS e. Hepsinden geçer not aldim. Recruiter in dediğine göre aldığım puan ortalamanın üzerindeymiş, bu puan meslek seçiminde etkisi nedir? Dün recruiter ile yaptığımiz görüşmede mayıs ayinda bootcamp a gideceğimi söyledi. meslek seçimini sorduğumda , basic training sonrası karar verilecek dedi. Buna benzer bir süreç yaşayan oldu mu? Önceden konuşulmuşsa da göremedim. Bir diğer sorum da eger Hersey yolunda gider ve boot camp a gidersem öncesinde antrenman yapmak gerekir mi, Acikcasi hala tereddutlerim var, 🙂

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Teşekkür ederim.

      Ordu için genel skor barajlar puanları şöyle:

      •	Army: 31
      •	Air Force: 36
      •	Navy: 35
      •	Marines: 32
      

      Benim aldığım genel puan ve army için gerekli composit puanlar ise şöyle:

      Genel skor( AFQT Percintile): 60

      GT (General Technical): 99
      • CL (Clerical): 113
      • CO (Combat): 116
      • EL (Electronics): 110
      • FA (Field Artillery): 117
      • GM (General Maintenance): 113

      Matematik ve fen bilimlerden nispeten daha iyi puanlar aldım ancak kelime bilgisi ve paragraf alanlarindan çok dusuk puanlar aldım. Office benzeri alanlarda calismak için bu puanlar yeterli değil iken teknik ile alakalı alanlarda yeterli olabileceğini tahmin ediyorum.

      Esenlikler,

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sn @gucarslan
      Mail atma özgürlüğü elimden almadınız alamazsınız da, 🙂 engel olma özgürlüğü size verilmemeli diye yazdım. Özgürlük anlayışınızı bence siz de tekrardan gözden geçirebilirsiniz.

      Sadece dosya taşıma işlemi için foruma dahil olma konusuna gelecek olursak, üyelerin ihtiyacı olan konularla ilgilenmesi gayet makul değil midir?

      Dosya taşıma başlığında değerli üyeler kıymetli deneyimlerini paylaşıyor ve bunları okuyup aksiyon almak yine kişilerin tasarrufundadır. İşte özgürlük tam olarak burada devreye girmiştir.

      “o mülakat gelmemiş olsa ya da herhangi bir sebepten sizin mülakatın iptal edilse bu şekilde rahat davranamayacağınızı da iyi biliyoruz” diye belirtmişsiniz. Rahat davrandığımı nasıl anladınız, ve nasıl davranacağımı nasıl öngördünüz. Sanırım ilk iletinizde olan olmuş, yine varsaymışsınız.

      İlettiğiniz dokümanın neresinde, mülakata girecek talihlilerin attığı mailden kaynaklı, dosyasını taşımak isteyen dv talihlilerinin süreçlerine engel olunduğu yazıyor. Bingo, bir varsayım daha...

      “....atlatığınız şey, buna imkan verenin ben ve benim gibiler olduğu. diğeri ise, sizin o gereksiz mailiniz yüzünden belki bir kişinin mülakat alamayacak olması” varsayım, hedef gösterme ve konusu keşke açılmasın denecek pek çok başlık… Zira bu cümlenizi tekrar değerlendirmenizi rica ederim. 2. forum kuralı: https://yesilkartforum.com/forum/tos

      "ben bunlar gibi binlerce sayfalık dökümanları okuyup, çıkarımları buraya aktarırken siz viyana'ya uçak bileti bakıyorsunuz." Uçak bileti baktığımı nasıl anladınız, belki de biletimi çoktan almışımdır. Olamaz mı, olabilir…

      Mülakatımla ilgili başarı dilekleriniz için de teşekkür ederim. sn @gucarslan

      Biraz uzun oldu, ancak siz de uzun cevap ilettiğiniz için ve bu mantıktan hareketle uzun cevaba da hayır demezsiniz diye düşünüyorum.

      Belki tekrar ileti paylaşamama ihtimaline karşın, forumdaki bilgiler ve kıymetli paylaşımlar için tüm yeşilkartforum ailesine teşekkür ederim.

      Esenlikler,

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan detaylı cevabınız için ve forumda emeği geçen herkese teşekkür ederim.

      "konosolosluğa mail atarak bence diğer talihlilerin muhtemel işlemlerini yavaşlatıyor, konsolosluğa gereksiz bir iş yüküne sebep oluyorsunuz.
      mülakat almış olmanız, diğer talihlilerin süreçlerine tek vurma özgürlüğünü size vermemeli." sizin de yazdığınız gibi özgürlük ne kıymetli değil mi? Aynı mantıkla hareket ettiğimizde; konsolosluğa mail atabilmeme engel olma özgürlüğü size de verilmemeli.

      "sonrasında, sizden sonra konsolosluğa mail atıp dosya taşıma talebini ileten birinin maili haliyle sizin mailden üstte kalıyor." bu cümle ile başlayan ve devamındaki yanıtlarınız ise varsayımdır Bunu somut olarak kanıtlayabilir misiniz, konsolosluk görevlisinin günlük iş yükü ile alakalı size iletilen bir dökümantasyon var mı, sanıyorum varsayımdan öteye geçemeyeceğiz. Varsayımlar ve çıkarımlar yolumuza ışık tutar evet. Ancak kesin ve iddialı yargılar konusunda üzgünüm pek de yardımcı olamayabilirler.

      Arama butonunu çokça cevaplanmış bu soruya yanıtımı arıyor olacağım. Öneriniz için teşekkür ederim. Sanırım ve evet bence, en kapsayıcı ve en birleştirici ifadenizdi.

      Aynı ışık sizinle de olsun.
      Esenlikler...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak

    onderoymak tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Teşekkür ederim.

      Ordu için genel skor barajlar puanları şöyle:

      •	Army: 31
      •	Air Force: 36
      •	Navy: 35
      •	Marines: 32
      

      Benim aldığım genel puan ve army için gerekli composit puanlar ise şöyle:

      Genel skor( AFQT Percintile): 60

      GT (General Technical): 99
      • CL (Clerical): 113
      • CO (Combat): 116
      • EL (Electronics): 110
      • FA (Field Artillery): 117
      • GM (General Maintenance): 113

      Matematik ve fen bilimlerden nispeten daha iyi puanlar aldım ancak kelime bilgisi ve paragraf alanlarindan çok dusuk puanlar aldım. Office benzeri alanlarda calismak için bu puanlar yeterli değil iken teknik ile alakalı alanlarda yeterli olabileceğini tahmin ediyorum.

      Esenlikler,

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Active duty de görev yapanlara, peşinatsız dusuk faiz ile mortgage kredisi imkanı olabildiğini duymuştum. Benzeri reserve için de geçerli olabiliyor mu, bundan faydalanan birileri var mı? Esenlikler

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Herkese selam,
      Geçen ay national guard army reserve e başvuru yaptım. Önce asvap sinavina girdim ve geçen hafta da MEPS e. Hepsinden geçer not aldim. Recruiter in dediğine göre aldığım puan ortalamanın üzerindeymiş, bu puan meslek seçiminde etkisi nedir? Dün recruiter ile yaptığımiz görüşmede mayıs ayinda bootcamp a gideceğimi söyledi. meslek seçimini sorduğumda , basic training sonrası karar verilecek dedi. Buna benzer bir süreç yaşayan oldu mu? Önceden konuşulmuşsa da göremedim. Bir diğer sorum da eger Hersey yolunda gider ve boot camp a gidersem öncesinde antrenman yapmak gerekir mi, Acikcasi hala tereddutlerim var, 🙂

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sn @gucarslan
      Mail atma özgürlüğü elimden almadınız alamazsınız da, 🙂 engel olma özgürlüğü size verilmemeli diye yazdım. Özgürlük anlayışınızı bence siz de tekrardan gözden geçirebilirsiniz.

      Sadece dosya taşıma işlemi için foruma dahil olma konusuna gelecek olursak, üyelerin ihtiyacı olan konularla ilgilenmesi gayet makul değil midir?

      Dosya taşıma başlığında değerli üyeler kıymetli deneyimlerini paylaşıyor ve bunları okuyup aksiyon almak yine kişilerin tasarrufundadır. İşte özgürlük tam olarak burada devreye girmiştir.

      “o mülakat gelmemiş olsa ya da herhangi bir sebepten sizin mülakatın iptal edilse bu şekilde rahat davranamayacağınızı da iyi biliyoruz” diye belirtmişsiniz. Rahat davrandığımı nasıl anladınız, ve nasıl davranacağımı nasıl öngördünüz. Sanırım ilk iletinizde olan olmuş, yine varsaymışsınız.

      İlettiğiniz dokümanın neresinde, mülakata girecek talihlilerin attığı mailden kaynaklı, dosyasını taşımak isteyen dv talihlilerinin süreçlerine engel olunduğu yazıyor. Bingo, bir varsayım daha...

      “....atlatığınız şey, buna imkan verenin ben ve benim gibiler olduğu. diğeri ise, sizin o gereksiz mailiniz yüzünden belki bir kişinin mülakat alamayacak olması” varsayım, hedef gösterme ve konusu keşke açılmasın denecek pek çok başlık… Zira bu cümlenizi tekrar değerlendirmenizi rica ederim. 2. forum kuralı: https://yesilkartforum.com/forum/tos

      "ben bunlar gibi binlerce sayfalık dökümanları okuyup, çıkarımları buraya aktarırken siz viyana'ya uçak bileti bakıyorsunuz." Uçak bileti baktığımı nasıl anladınız, belki de biletimi çoktan almışımdır. Olamaz mı, olabilir…

      Mülakatımla ilgili başarı dilekleriniz için de teşekkür ederim. sn @gucarslan

      Biraz uzun oldu, ancak siz de uzun cevap ilettiğiniz için ve bu mantıktan hareketle uzun cevaba da hayır demezsiniz diye düşünüyorum.

      Belki tekrar ileti paylaşamama ihtimaline karşın, forumdaki bilgiler ve kıymetli paylaşımlar için tüm yeşilkartforum ailesine teşekkür ederim.

      Esenlikler,

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan detaylı cevabınız için ve forumda emeği geçen herkese teşekkür ederim.

      "konosolosluğa mail atarak bence diğer talihlilerin muhtemel işlemlerini yavaşlatıyor, konsolosluğa gereksiz bir iş yüküne sebep oluyorsunuz.
      mülakat almış olmanız, diğer talihlilerin süreçlerine tek vurma özgürlüğünü size vermemeli." sizin de yazdığınız gibi özgürlük ne kıymetli değil mi? Aynı mantıkla hareket ettiğimizde; konsolosluğa mail atabilmeme engel olma özgürlüğü size de verilmemeli.

      "sonrasında, sizden sonra konsolosluğa mail atıp dosya taşıma talebini ileten birinin maili haliyle sizin mailden üstte kalıyor." bu cümle ile başlayan ve devamındaki yanıtlarınız ise varsayımdır Bunu somut olarak kanıtlayabilir misiniz, konsolosluk görevlisinin günlük iş yükü ile alakalı size iletilen bir dökümantasyon var mı, sanıyorum varsayımdan öteye geçemeyeceğiz. Varsayımlar ve çıkarımlar yolumuza ışık tutar evet. Ancak kesin ve iddialı yargılar konusunda üzgünüm pek de yardımcı olamayabilirler.

      Arama butonunu çokça cevaplanmış bu soruya yanıtımı arıyor olacağım. Öneriniz için teşekkür ederim. Sanırım ve evet bence, en kapsayıcı ve en birleştirici ifadenizdi.

      Aynı ışık sizinle de olsun.
      Esenlikler...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese selam,

      Viyana'daki mülakat tarihim konsolosluk tarafından değiştirildi. Farklı bir tarih için mülakat verildi. Gerekli evrakları hazırlarken mülakat tarihinin hala eski tarih olarak göründüğünü fark ettim. Konu ile alakalı daha önce soruldu mu, bilmiyorum. Konsolosluğa durum ile alakalı mail attım, sanıyorum yoğunluktan olsa gerek yanıt vermediler. Eksi tarihli mülakat çıktısı ile görüşmeye gitmemde herhangi bir sorun olur mu? Esenlikler...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese selam, viyananın ilettiği atlas formunun doldurulma tarihi nedir? Formu erken ya da geç doldurmanın avantaj/handikabı var mıdır, varsa nedir? Soru daha önce sorulmuş ancak cevabı bulamadım. Cevabı yazıldıysa ve yardımcı olursanız çok sevinirim. Esenlikler...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: Sayılarla DV2024

      @ozkan-akbulut merhaba, konsolosluklar ile "cutt off olunca dosyanızı kabul ederiz" minvalinde bir iletişim söz konusu mu bilmiyordum. Cutt off olmadan önce dosya taşıma talebimizi doğrudan konsolosluğa iletebiliyor muyuz? Dosya numaram yüksek, dosyamı taşıyacağım ve bu konu ile yakından ilgileniyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba, dosya taşırken konsolosluğun mail adresine mail atma seçeneğine alternatif olarak bir de konsoloslukların "Contact the Immigrant Visa Section" kısmı var. Buradan da dosya taşıma talebi oluşturabiliyoruz, değil mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Herkese selam,

      Case numberım 17 binlerde ve anladığım kadarıyla süreç bitmeden mülakat tarihi gelmesi çok zor. Belki bitiş ayları olan ağustos, eylül.... Başka bir ülke konsoslosluğu araştırıp, gidiş ve süreç ile alakalı olarak karar vermek en mantıklısı gibi. Geçmişten deneyimleri olanlar ya da araştıranlar var ise, hangi ülke ya da hangi konsolosluklar öncelikli olarak başvurulmalı?
      Esenlikler,

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      onderoymak
      onderoymak