• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. cedric
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    C
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 36
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    cedric

    @cedric

    32
    İtibar
    145
    Profil Görüntülemeleri
    36
    İleti
    1
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    cedric Takip etme Takip Et

    cedric tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur 🙏🙏

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar, bugün unganlarda muayenem vardı. Randevum 10:45’deydi ama ben saat 09:10 gibi oradaydım belki erken alırlar diye. Ama pazartesi diye mi bilmiyorum baya kalabalıktı ve neredeyse herkes yabancı uyrukluydu.Yaklaşık 1 saat bekledikten sonra sıram geldi. Önce kovid aşı kartımı ve pasaportum alıp fotoğrafım çekildi. Sonra alt kata düzen laboratuvarına yönlendirildim. Önce kan alımı sonrasında film çekildi. Bu işlem için 47,5$ ödedim. Sonrasında doktorla muayenem öğlen arasına denk geldiği için yaklaşık 1 saat 45 dk sonra gelmemi istediler. Dedikleri saatte gittiğimde çok beklemedim hemen muayeneye çağrıldım. 4 adet aşı yapıldı ve klasik sorular soruldu tansiyonum ölçüldü. Muayene 5 dk bile sürmedi. Çıkışta ödemem için 310$ istendi. Toplamda 357,5$ ‘a gelmiş oldu. Genel izlenimim 2 kişi çalıştığı için ön tarafta süreç yavaş ilerliyor. Ama çalışanlar güler yüzlüydü. Ne aşısı olduğum hakkında hiçbir fikrim yok 🤷🏻‍♀️ yarın akşam sonuçlarım mailime iletileceği söylendi bende oradan öylece ayrıldım.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar , mülakat mailim geldi sonunda 🤩 3 ağustos😊😊 dq tarihim 5 nisandı

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur 🙏🙏

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Naerys çok teşekkür ederim bilgiler için. Darısı başınıza. Gerçekten zor bir süreç. Umarım en kısa sürede mülakat günü için mail alırsınız 😌🥰

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Bilet alarak iyi yapmışsınız.ben de aldım biletimi.. her geçen gün biletlerin fiyatı artıyor. Ben yaklaşık mülakattan 1 ay sonra gitmeyi planladığım için 700$’a geldi benim biletim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @köstebek benim 3 ağustos. Bana mail gelmedi. Umarımda gelmez 🥲

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Sanırım ilk mülakata girecek kişi benim aranızda 🤭

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar, 3 ağustos mülakatım vardı. Fakat az önce mail geldi. 22 ağustosa ertelendi diye. Mail alan oldu mu başka acaba? Moralim çok bozuldu 😢

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Naerys bende kadınım ama bana erkek doktor girmişti soğuktu konuşkan bir doktor değildi. İşini hemen yapıp çıktı.
      Bu arada görüşme günümüz aynıymış. Sizin saat kaçta

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric

    cedric tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur 🙏🙏

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Selamlar herkese, 2,5 aylık ap sürecim 6 kasım itibariyle sonuçlandı. Vizem çok şükür bugün elime geçti. Darısı bekleyenlerin başına. Yıpratıcı bir süreç bitti artık. Mutluluğumun tarifi yok. Süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede herkes sevdiklerine kavuşur 🙏🙏

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Yani bu kadar denk gelmesi çok ilginç. Keyfi olarak ap’ye bırakmış hepimizi

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      @gelecegeyatırımcı görüşmeyi yaptığınız kişi sarışın, gözlüklü beyefendi miydi?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Berkan-Duru tebrikler 😊

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Berkan-Duru merhabalar, ceac’da güncellendi mi durumunuz?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dpdemir tamamen keyfi yapıyorlar. Çünkü sorun çıkabilecek hiç bir eksiğim vs yoktu. Bana eşimle ilgili doğru düzgün soru bile sormadı. Şu işlemlerim tamamlansın hepsini şikayet edeceğim. Türk memur kadın banada denk geldi. Evraklarımı alırken dokunma,ses vs çıkarma dedi. Gerçekten anlam veremiyorum insanların bu tavırlarına

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dpdemir pasaportum bende. Sarı kağıt ve aile içi şiddet kağıdı verdiler. Moralim çok bozuldu.umarım bu süreç sizinki kadar uzun sürmez. Ama bana 2-3 hafta belki biraz daha uzun sürebilir denildi. Bilemedim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar, bugün görüşmem vardı fakat benden DS 5535 formu doldurup göndermemi istedi memur. Neden böyle bir şey istemiş olabilir? Sonuçta o formda istenen bütün bilgiler nvc’de var. Başına daha önce böyle bir şey gelen oldu mu? Süreç ne kadar uzar? 18 eylülde biletim var yetişir mi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ynsmry bir aksilik çıkmazsa 3-4 günde elinizde oluyor normalde

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      C
      cedric