herkese merhaba, henüz çekilişe çok var ve ne olacağı asla belli değil ama uzun süredir merak ettiğim bir konu olduğu için bilenler olduğunu düşünerek sormak istiyorum. cost control and planning alanı ile ilgili bazı eyaletlerde yüksek sayıda ilanlar var kariyer sitelerinde, özellikle Teksas'ta bazı ilanlar production bazıları ise anladığım kadarıyla construction olmak üzere, genelde daha önce bu işi yapmış inşaat mühendisi aıyorlar firmalar. Türkiye'den washington (müdek) denkliği olan bir üniversiteden mezun, cost control and planning alanında 5 yıl deneyimli, profesonel p6 ve sap kullanan dil sorunu bulunmayan (daha önce oil&gas'te üretim kısmında çalışmamış) bir inşaat mühendisi amerika'da firmaların tercih sebebi olur mu? Deneyimli ve konuyu bilen arkadaş ve meslektaşlardan yardım ve yorumlarını rica ediyorum.
ekleme: hem üst yapı hem de endüstriyel tesis (oil&gas, LNG) tecrübem var.
