• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. hukukcu111
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    H
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 19
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    hukukcu111

    @hukukcu111

    44
    İtibar
    74
    Profil Görüntülemeleri
    19
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    hukukcu111 Takip etme Takip Et

    hukukcu111 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba değerli grup üyeleri greencard surecini ve mülakat surecini sizlere anlatmak istiyorum;

      Ben pandemi döneminde başvurdum mayıs ayında kazandığımı öğrenince önce sevinç ve kısa bir araştır ma ile cn22xxx numaranın pek de netice alınacak bir sıra olmadığını görünce içimi burukluk kapladı ve ne yapabilirim arayışına girdim yasal prosedürlerde dosya taşıma için oturum şartını görünce finlandiyada ticari oturum için başvuruda bulundum sebebi en kısa süre 1ile 3 ay arası neticeleniyor başvuru şartları kolay dil şartı yok hemen başvurdum gastronomi projesi ile iki ortak şartı var sadece ve bir su sonra ankarada mülakata gittim konsolosluk görevlisi bayan siz bizim ülkemizi gormediniz yeşil pasaportunu var vize probleminiz yok gelin ülkede yaşayın ekonomiyi sosyal hayatı görün sonra karar verirsiniz şartlarınız uygun neden bizi acele ile tercih ettiniz dedi.

      Tabiki diyemedim greencard başvuru dosya taşıma yapacağım diye sadece ülkeniz dünyanın en mutlu ülkesi sizin ulkemişi araştırmama gerek yok sizler gibi mutlu yaşamak istiyorum dedim😁 güldü bayan tamam dosyanızı gönderiyorum bir haftadan cevap oturum kartınız gelir dedi ben bir hafta sonra oturum kartı beklerken forum adminleri yöneticileri ile konuyu paylaştım ancakkk red geldi gerekçesi projeniz rasyonel bulunmadi dava açma hakkınız var 6 ayda sonuçlanır.

      Bende kırgınlık ve kızgınlık ile 30 sayfa dava dilekçesi hazırladım bunlar kiminle uğraştığını bilmiyorlar herhalde dedim yaptığımız masraflar boşa gitmesin mahkemelerinde benimle uğraşsın dedim gönderdim ve konuyu kapattım simdi finlandiya mahkemesi benimle ugrasiyor 😁ve değerli forum yöneticilerine ve @gucarslan beye öncelikle minnettarlığımi ifade ediyorum ömür boyu unutulmaz iyilikleri var.

      Degerli gucarsaln beye hayalkirikligini ifade ettim bana yeşil pasaportun olduğunu ve avrupa ülkelerine mail atmamı tavsiye ettiler çok teşekkür ediyorum @gucarslan bey konsoloslukların oturum şartını insiyatif olarak gözardı ettiklerini soylediler bende mail attım 1martta avusturya konsolosluğundan 3 martta olağanüstü güzel bir cevap geldi kabul edildiğine dair ve akabinde dosya taşıma islemleri ve 28 mart saglik ve 30 mart mulakat verildi büyük bir şok hızlı bir hayatında değişiklik oldu evrakları tercüme yaptırıp viyana ya gittim sağlık muyenesi kolayca oldu ve iki gün sonra mülakat çok kolay bir mülakat ne iş yaptığım amerikada ne iş yapacağım soruları ve vizeniz onaylandı üzerinden bir senenin yükü kalktı tüm değerli grup üyelerinin bu sevinci yaşamasın canı gönülden dilerim iki gün sonra posta kargo merkezinden teslim aldım meşhur sarı zarfı şimdi amerika hayallerimizi gerçekleştirme hazırlığı içindeyiz benim hikayem bu arkadaşlar

      Bu forumun kıymetini bilelim cefakar vefalı @gucarslan bey ve diğer grup yöneticileri agün bey ahmet bey ve ismini hatırlayamadım tüm yöneticilere minnettarlığımi bildiriyorum hürmetler saygılar arz ediyorum sağlıcakla kalınız minnettarlığımi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      Merhabalar değerli grup üyeleri 15 eylülde los angelas girişimizi ilgili bölümde anlatmıştım bugün itibari ile nerdeyse iki ay oluyor bu bölümde yaşadıklarımı sizlere bilgi olması ve bi forumu kurarak bizlere unutulmaz hayatimiza kirilma noktalarinda emeği geçen gucarslan bey e saygılar ve hürmetlerini arz ederek foruma bir katkı sağlamasını diliyorum
      Efendim birincisi buraya gelmeden ingilizcenizi geliştirin öğrenin kelime ezberleyin film seyredin yoksa cahil cühelâ olarak çok zorlanızsınız
      Ikincisi buraya gelmeden belediyenin yaz veya kış meslek edindirme kurslarına giderek tesisatçılık araba tamiri ahçılık boyacılık aklınıza ve kendinize ygun el emeği gerektiren ne iş var bayanlar kendilerine yönelik terzilik bir kurs bitirin öğrenin amerikada doktor avukat mühendis diploma geçmiyor zaten binlerce ingiluzce bilen cinli hindistanli gelmis size sira gelmiyor tekrar eğitim gerekiyor
      Burada vasifsiz iş bulmak vasıflı iş bulmak da zor ilk 6 ay geçiminizi sağlayacak para ile gelin
      Buraya gelenler kaçaklar legal gelenler tamamına yakını araba ile yemek dağıtıyor geriye kalan da bizim nim 101 benzeri marketlerde tezgahta kasada çalışıyor burada ilk bir yıl çok zor dediler okuduk ama içine girince bu kadar mı zor dibin dibini göreceksiniz beyaz yakalı olarak turkiyede çok konforlu ve rahat yaşıyor ve para kazanıyormuşuz burada cook zor arkadaşlar belkide amerikan rüyası çoktan bitmiş belkide trenin son vagonuna binmişiz biraz karamsar bakiyorum ancak cok cancanli bir sey goremedim gelgitler herkesde oldugu gibi oluyo beyaz yakali isci ve isveren olarak iş dalında bir iş bu güne kadar tespit edemedik
      Burada vatandaslarimizdan hayalkırıklığı yasayacaginizi goz onune alarak a b c planlariniz olsun guven proplemini ön planda tutunuz
      Burada yaşama adapte olmanız ve türkiye konforunu ve kazancını sağlamanız uzun süre alacaktır
      Ben şahsen dil eğitimi için üniversiteye başladım ve mesleğimin sınavına hazırlanıp kendi isimi burada devam ettirmek bu süreç te iş arayisimiz devam edecek 6ani amerikanın en iyi eyaletinde iki ay da pek tadı tuzu olmadan geçti ilerleyen zamanlarda tecrübelerimizi yazmaya devam edeceğim sağlıcakla kalınız

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba değerli grup üyeleri 15 eylül itibari ile vize bitimine 13 gün kala losangelas dan giriş yaptık fransa aktarmalı geldik yemekler berbat makarna ıvır zıvır midem bozuldu uçak güzel di losangelas havalanı kalabalıktı mahşer yeri gibi polisler amerkan vatandaşını ve greencardlilari ayrı bankaya ayırıyorlar hemen o sıraya mutluluk fulucukleri ile geçtim ve gözüm e pozitif enerjili bir görevli s3ctim ona yöneldim bana welcome amerika dedi soru sormadı sarı zarfı aldı pasaport vize kenarına bir damga karşı sayfaya dv1 yazıp 15 eylül yazdı ve müdürü bastı girebilirsiniz dedi sarı zarfı aldı cd yi almadı bu karnı dedim evet dedi form veya para konuşulmadı bavullar sorulmadi allah her kese böyle kolay geçiş nasip etsin mutlu ve kolay başladı amerika hayatı hayatımızda güzel degisiklelere v3sile olan grup yöneticisi uğur gucaslan beye ve diğer yöneticiler e minnettarlığımi ve müteşekkirim arz ederim saygılar hürmetler diliyorum

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Merhabalar uzunca bir aradan sonra faydalı olması dileğiyle yazayım dedim gruptaki arkadaşlara
      Bende ilk girişi los angelas yaptıktan sonra altı ay binbir zorluk ve insanimsi tuurler ile hemhal olduktan sonra tükenmişlik sendromu ile Türkiye'ye döndüm kendime gelmem mental yorgunluğu atmam 5.5ay sürdü o kadar mı hızlı geçermiş Türkiye'deki zaman ayaklarım geri geri giderek yeni bir eyalet ve yaşam kurma hayali ile neeyorku tercih ettim arkadaşlar California benim gözümde zlemlerim bize film ve you tube ile anlatılanlar ile alakası yok yaşam kurmak Cook zoor saçma sapan kiralar benzi fiyatları herşey diğer eyaletlerde pahalı ve hiçte oyke yesillikler içinde limonata iklimli rüya bir yer değil çöl iklimi hakim fake birkaç filmlerde gordumuz palmiye mi nedir uzun ağaçlar hiç yeşil yok su yok zaten her şey film reklamı insanlar bile fake çok büyük hayalkirikligi ben bir sehirin 300 mill yayildigini ilk defa gördüm ömrümüz arabada trafikte geçiyor altı ay hayatımızı verdik neyse altı ay dolmadan Newyork geldik hava alanı gorevlilerinde eğer mümkünse bayan seçiniz bir anlık gafletle genç erkek memur denk geldim baba ilk sorusu kaç ay dışardan kaldın bende söyledim neden dedi avukat olduğumu davaları tasfiye devir işleri uzun sürdüğünü söyledim şöyle göz göze gejdik uğraşmak istemedi welcome dedi geçtim burada 4 ay oldu burası on basar lus angelasa insan ulaşım herşey güzel nefes aldım bura her yere yakın tavsiye ederim iş popülasyonu daha iyi sağlıcakla kalınız hayatınızı imkanınız varsa varoş eyaletlerde heder etmeyiniz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @burcuburcu hayırlı uğurlu olsun yeni hayatınızda başarılar dilerim hepimiz yeni bir hayat ve kader için gidiyoruz sağlıcakla kalınız

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Henry-bloor elinize yüreğinize sağlık teşekkür ederim Amerika'da hiç akraba ve gerçek arkadaş dostumuz yoktu greencard allah razı olsun bu forum ve gucaslan beyden sayesinde aldıktan sonra her tarafa saldırmaya başlıyorsunuz Amerika'da bir network oluşturmak için çevrenizden you tube dan araştırmalar ve Amerika'da hangi eyalet gibi bizde reklam ve fake YouTuber lar ve televizyondaki California filmleri ile tercih ettik ancak burada bam teli altyapı olmadan geliyirsunuz plan projeniz yok zaten ne planı Türkiye'deki mesleğiniz burada çöp yeniden ahademik dil ve denklik sınavları belli yaşın uzerinde iseniz Cook uzak zaten çivisi çıkmış hiç bir işte öyle Amerikan dream kazançları yok burada arkadaşımızın dediği gibi it yaoay zeja dijitalde üstad olursanız veya gerçek bir anerijan zengini yarım asırlık bir akraba srhafas sahip çıkarsa ki bu günümüzde piyango gibi zor baska sansiiz yok burada çok zorlanacaksınız amerihalisi zaten zorlanıyor minimal yaşıyor araba ile varoş eyaletlerde villamsi 30 yıllık kredili evler ile köle yaşam Amerikan dream değil Teksas da yaşayanlar Amerikan dream demesin kafadan söylüyorum neyse konuşacak çok şey varda saglicakla kaliniz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @gucarslan Teşekkür ederim uğur bey hayatımdaki unutamayacagim kirilma noktasinda yanimda oldunuz sagolun varolun amerikada bekliyorum gorusmek dilegi ile saglicakla kaliniz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111

    hukukcu111 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Henry-bloor elinize yüreğinize sağlık teşekkür ederim Amerika'da hiç akraba ve gerçek arkadaş dostumuz yoktu greencard allah razı olsun bu forum ve gucaslan beyden sayesinde aldıktan sonra her tarafa saldırmaya başlıyorsunuz Amerika'da bir network oluşturmak için çevrenizden you tube dan araştırmalar ve Amerika'da hangi eyalet gibi bizde reklam ve fake YouTuber lar ve televizyondaki California filmleri ile tercih ettik ancak burada bam teli altyapı olmadan geliyirsunuz plan projeniz yok zaten ne planı Türkiye'deki mesleğiniz burada çöp yeniden ahademik dil ve denklik sınavları belli yaşın uzerinde iseniz Cook uzak zaten çivisi çıkmış hiç bir işte öyle Amerikan dream kazançları yok burada arkadaşımızın dediği gibi it yaoay zeja dijitalde üstad olursanız veya gerçek bir anerijan zengini yarım asırlık bir akraba srhafas sahip çıkarsa ki bu günümüzde piyango gibi zor baska sansiiz yok burada çok zorlanacaksınız amerihalisi zaten zorlanıyor minimal yaşıyor araba ile varoş eyaletlerde villamsi 30 yıllık kredili evler ile köle yaşam Amerikan dream değil Teksas da yaşayanlar Amerikan dream demesin kafadan söylüyorum neyse konuşacak çok şey varda saglicakla kaliniz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Merhabalar uzunca bir aradan sonra faydalı olması dileğiyle yazayım dedim gruptaki arkadaşlara
      Bende ilk girişi los angelas yaptıktan sonra altı ay binbir zorluk ve insanimsi tuurler ile hemhal olduktan sonra tükenmişlik sendromu ile Türkiye'ye döndüm kendime gelmem mental yorgunluğu atmam 5.5ay sürdü o kadar mı hızlı geçermiş Türkiye'deki zaman ayaklarım geri geri giderek yeni bir eyalet ve yaşam kurma hayali ile neeyorku tercih ettim arkadaşlar California benim gözümde zlemlerim bize film ve you tube ile anlatılanlar ile alakası yok yaşam kurmak Cook zoor saçma sapan kiralar benzi fiyatları herşey diğer eyaletlerde pahalı ve hiçte oyke yesillikler içinde limonata iklimli rüya bir yer değil çöl iklimi hakim fake birkaç filmlerde gordumuz palmiye mi nedir uzun ağaçlar hiç yeşil yok su yok zaten her şey film reklamı insanlar bile fake çok büyük hayalkirikligi ben bir sehirin 300 mill yayildigini ilk defa gördüm ömrümüz arabada trafikte geçiyor altı ay hayatımızı verdik neyse altı ay dolmadan Newyork geldik hava alanı gorevlilerinde eğer mümkünse bayan seçiniz bir anlık gafletle genç erkek memur denk geldim baba ilk sorusu kaç ay dışardan kaldın bende söyledim neden dedi avukat olduğumu davaları tasfiye devir işleri uzun sürdüğünü söyledim şöyle göz göze gejdik uğraşmak istemedi welcome dedi geçtim burada 4 ay oldu burası on basar lus angelasa insan ulaşım herşey güzel nefes aldım bura her yere yakın tavsiye ederim iş popülasyonu daha iyi sağlıcakla kalınız hayatınızı imkanınız varsa varoş eyaletlerde heder etmeyiniz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @arnblt merhaba yüreğinize sağlık çok kıymetli bilgiler benim sorum burada iş kurmasak iş yapmasak Türkiye gekiri ile sizinkisi gibi altı ay altı git gellerle beş yılı tamamladığınızda Amerika'da iş yapmadınız vergi vermediniz gibi sorular ile muhatap oluyormuyuz yaşımız emekli Türkiye'den burda Türkiye kazancimi harcıyoruz demek geçerli olur mu siz mülakatta ne tür sorular ile muhatap oldunuz teşekkürler hayırlı olsun vatandaşlık darısı bizlere inşallah efendim sağlıcakla kaliniz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @EzgiLera merhaba bu kod için süresi geçmiş kullanılmış diyor acaba kampanyadan vazgeçirmek için mi yapıyorlar ezgi hanim yeni bir kod verebilirsiniz son kez deneyim yoruldum sağolun varolun

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @EzgiLera teşekkür ederim ezgi hanim sizin değerli incelemelerinizje visible kayıt yapacağım promosyon kodu gönderebilir misiniz ilk ay 5 dolar kampanyasından yararlanalim birde karttan ödeme kısmına gelince her ay karttan otomatik kesilecek değiştirmek ayarlar kısmında yazıyor ilerde aylık talep ettiğim halde ilerde sıkıntı cikarmi bankadan otomatik ödemeyi kaldırmada sağlıcakla jaliniz efendim

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @vecihi merhaba verdiğiniz kod kullanım dışı diyor yeni kod verebilirmisiniz rica etsem

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @EzgiLera merhaba detaylı anlatimizin için teşekkür ederiz ancak bütün hatları kullandığınız eyajet vx sehiri belirtirseniz ona göre fikir edinebiliriz bdn newyorkta kullanmak için hangisini tavsiye edersiniz hazır hartta hangisini tavsiye edersiniz sağolun varolun

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @bernat mutlu bir yeni hayat dilerim evi kaça tuttunuz ve yaşadığınız şehir nasıl gözlemlerinizden bahsederseniz müteşekkir olurum sağlıcakla kaliniz efendim

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      Merhabalar değerli grup üyeleri 15 eylülde los angelas girişimizi ilgili bölümde anlatmıştım bugün itibari ile nerdeyse iki ay oluyor bu bölümde yaşadıklarımı sizlere bilgi olması ve bi forumu kurarak bizlere unutulmaz hayatimiza kirilma noktalarinda emeği geçen gucarslan bey e saygılar ve hürmetlerini arz ederek foruma bir katkı sağlamasını diliyorum
      Efendim birincisi buraya gelmeden ingilizcenizi geliştirin öğrenin kelime ezberleyin film seyredin yoksa cahil cühelâ olarak çok zorlanızsınız
      Ikincisi buraya gelmeden belediyenin yaz veya kış meslek edindirme kurslarına giderek tesisatçılık araba tamiri ahçılık boyacılık aklınıza ve kendinize ygun el emeği gerektiren ne iş var bayanlar kendilerine yönelik terzilik bir kurs bitirin öğrenin amerikada doktor avukat mühendis diploma geçmiyor zaten binlerce ingiluzce bilen cinli hindistanli gelmis size sira gelmiyor tekrar eğitim gerekiyor
      Burada vasifsiz iş bulmak vasıflı iş bulmak da zor ilk 6 ay geçiminizi sağlayacak para ile gelin
      Buraya gelenler kaçaklar legal gelenler tamamına yakını araba ile yemek dağıtıyor geriye kalan da bizim nim 101 benzeri marketlerde tezgahta kasada çalışıyor burada ilk bir yıl çok zor dediler okuduk ama içine girince bu kadar mı zor dibin dibini göreceksiniz beyaz yakalı olarak turkiyede çok konforlu ve rahat yaşıyor ve para kazanıyormuşuz burada cook zor arkadaşlar belkide amerikan rüyası çoktan bitmiş belkide trenin son vagonuna binmişiz biraz karamsar bakiyorum ancak cok cancanli bir sey goremedim gelgitler herkesde oldugu gibi oluyo beyaz yakali isci ve isveren olarak iş dalında bir iş bu güne kadar tespit edemedik
      Burada vatandaslarimizdan hayalkırıklığı yasayacaginizi goz onune alarak a b c planlariniz olsun guven proplemini ön planda tutunuz
      Burada yaşama adapte olmanız ve türkiye konforunu ve kazancını sağlamanız uzun süre alacaktır
      Ben şahsen dil eğitimi için üniversiteye başladım ve mesleğimin sınavına hazırlanıp kendi isimi burada devam ettirmek bu süreç te iş arayisimiz devam edecek 6ani amerikanın en iyi eyaletinde iki ay da pek tadı tuzu olmadan geçti ilerleyen zamanlarda tecrübelerimizi yazmaya devam edeceğim sağlıcakla kalınız

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba değerli grup üyeleri 15 eylül itibari ile vize bitimine 13 gün kala losangelas dan giriş yaptık fransa aktarmalı geldik yemekler berbat makarna ıvır zıvır midem bozuldu uçak güzel di losangelas havalanı kalabalıktı mahşer yeri gibi polisler amerkan vatandaşını ve greencardlilari ayrı bankaya ayırıyorlar hemen o sıraya mutluluk fulucukleri ile geçtim ve gözüm e pozitif enerjili bir görevli s3ctim ona yöneldim bana welcome amerika dedi soru sormadı sarı zarfı aldı pasaport vize kenarına bir damga karşı sayfaya dv1 yazıp 15 eylül yazdı ve müdürü bastı girebilirsiniz dedi sarı zarfı aldı cd yi almadı bu karnı dedim evet dedi form veya para konuşulmadı bavullar sorulmadi allah her kese böyle kolay geçiş nasip etsin mutlu ve kolay başladı amerika hayatı hayatımızda güzel degisiklelere v3sile olan grup yöneticisi uğur gucaslan beye ve diğer yöneticiler e minnettarlığımi ve müteşekkirim arz ederim saygılar hürmetler diliyorum

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      hukukcu111