Selam dostlar 12 ağustos Hong Kong mülakatımız gerçekleşti ancak vakit buldum bilgilendirme için, benden önceki arkadaşlar mülakat deneyimlerini paylaşmışlar zaten
farklı bir şey yaşamadık mülakatta çok şükür kolay geçti ama hastane işi baya sıkıntılı ve uzun sürdü bilgilendirmem hastane için olacak umarım kimsenin başına gelmez.
30 Temmuz hastane randevumuz için hastaneye ulaştık mülakatımıza 2 hafta kala gittik ki bir sorunla karşılaşmayalım (iyi ki öyle yapmışız) Türkiye'den antikorlar için
gerekli belgeleri götürmüştük ama çoğu aşıya antikorumuz olduğunu göstersek dahi yine de yapmak istediler sorun değil dedik benim hastane kontrollerim kısa sürdü
eşim için bir evrak getirdiler üzerinde hamile olmadığından emin misiniz diye bir ibare vardı bizde eşimin hamile olup olmadığını bilmediğimizi regl sürecinin biraz karışık olduğunu söyledik o zaman canlı aşıları yapamayız ve göğüs röntgeni çekemeyiz dediler gidin 1 hafta sonra gelin hala emin değilseniz aşıları yapmazsınız konsolosluğa bi yazı yazarız dediler bu arada formu doldurmadan önce birtane göğüs röntgeni almışlardı eşimden, 2 gün sonra whatsapptan eşimin röntgeninin düzgün çekilmediğini 820 hong kong doları karşılığında 2 adet daha röntgen çekmeleri gerektiğini söylediler gittik hastaneye doktor bize bir daha göğüs röntgeni çekmeyin eğer hamileyse bu zararlı olabilir dedi dedik ama doktor burada değil başka bir doktorla görüştürelim dediler tamam dedik. O doktora gittik doktor ben amerikaya bakmıyorum ben avustralya ve yeni zellanda gibi ülkelere bakıyorum dedi e napıcaz dedik röntgen bence çekilin bir koruyucu giysiyle dedi emin misiniz sorun olmaz mı diyorum sorumluluk alamam dedi e peki öbür doktoru bekleyelim o karar versin dedik o zaman pazartesi gelin dedi (zaten öyle yapıcaktık siz çağırdınız diyemedim olay çıkmadan halledelim istiyorum hala) pazartesi gittik gitmeden önce eczaneden aldığımız bir test yaptık ve eşim hamile çıktı o testten bizde pazartesi olması gereken doktora testi gösterdik doktor o zaman 14 hafta sonra gelip x-ray alıcam dedi. bu defa dayanamadım dedim siz bizimle dalga geçiyorsunuz herhalde 14 hafta sonra süreç bitiyor ve bizim mülakat tarihimize 1 hafta kaldı dedim. ben daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım gidin konsoloslukla konuşun dedi bana bizde sinirlenip çıktık ama açık açık ben dosyayı vermem dedi çıkmadan bu şekilde dosya tamamlanmaz falan, otele geçip konsolosluğu aradık onlarda mail atın gerekli departman cevap yazıcaktır 48 saat içinde dedi, öğleden sonra birdaha gittik konsolosluğun geç cevap atacağını bu işi onların çözmesi gerektiğini doktora anlattık o zaman bir kadın doğum uzmanına görünün hamile diye kağıt imzalasın dedi tamam dedik var mı burada dedik yönlendirdi bir doktora bi gittik geçen hafta ben amerikaya bakmıyorum diyen doktor, anlattık yine durumu tamam dedi test yanınızda mı evet dedik baktı ben size güveniyorum dedi bir kağıda yazdı istenen hamile bebek diye sonra imzaladı bizde 500 hong kong doları daha ödedik evrağı hemşireye verdik bu hafta yetişir mi dedik dosyamız evet dedi, bizde tamam madem dedik çıktık ordan mesaj bekliyoruz, perşembeye kadar mesaj atmadılar en son dayanamadık gittik amerikaya bakan doktoru görmek istediğimizi söyledik aldılar odasına doktor diyor ki niye geldiniz(çıldırıyorum içten içe) dedim ki sayın doktorcuğum evrağımız hazır mı? 14 hafta olunca hazır olcak demiştim size dedi, tam çıldırdım sesimi yükselttim başka doktora yönlendirip para aldınız bu evrak için dedim o kadın doğum uzmanı değil ama diyor bana siz yönlendirdiniz dedim emin olamadık hamile olduğuna diyor dedim ki sizce biz deli miyiz kendimizi bu durumun içine sokalım gidip gelip para veriyorum size ve dosyamı bile alamıyorum dedim, o zaman yarın gelin dedi bizde zannediyoruz ki yarın evrağı vercek o yüzden çağırdı ertesi gün gittik bu defa doktorun odaya almıyolar bizi aynı süreci bidaha hemşirelerle yaşıyoruz baya tekrar tekrar anlatıyorum en sonunda doktorun odaya gidip geldi bir test daha yapalım dedi şu kadar para dedi, dedim ki para falan umrumda değil artık yapın ve dosyamızı verin ben konsoloslukla halledicem tamam dediler eşimi bi odaya alıp eczaneden alınan testlerden bidaha yaptırdılar bekledik bir süre, sonra tebrikler hamile eşiniz dedi aa ciddi misiniz dedim evet dedi bide, neyse uzattığım için özür dilerim cumartesi sabaha teslim ettiler dosyaları konsoloslukla en ufak soru bile gelmedi bu konuyla ilgili, bu yıl veya gelecek yıl evli arkadaşlar eğer içinizde en ufak hamilelik şüphesi varsa lütfen kadın doğum uzmanından gerekli evrakları alın.
İnşallah herkes vizesine kavuşur
Azad Bilmez
@Azad Bilmez
Azad Bilmez tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2020'de kazanıp gidememiştik, bu defa çıktı eşimle birlikte gidicez umarım, sıra numaramız 19.xxx, herkes için hayırlısı olsun.
Gidememiştik derken sıramız gelmedi yanlış anlaşılmasın
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Canlar 2024 talihlileri için bir grup var mı acaba? 19.xxxlerde sıram, bilgi alışverişi için
Azad Bilmez tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@DenizMaths teşekkür ederim, evet mail ile bilgi geliyor bu saatte gelip alın diye kimliğinizle gidip dosyayı teslim alan kişiden teslim alıyorsunuz pasaportu
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selam dostlar 12 ağustos Hong Kong mülakatımız gerçekleşti ancak vakit buldum bilgilendirme için, benden önceki arkadaşlar mülakat deneyimlerini paylaşmışlar zaten
farklı bir şey yaşamadık mülakatta çok şükür kolay geçti ama hastane işi baya sıkıntılı ve uzun sürdü bilgilendirmem hastane için olacak umarım kimsenin başına gelmez.
30 Temmuz hastane randevumuz için hastaneye ulaştık mülakatımıza 2 hafta kala gittik ki bir sorunla karşılaşmayalım (iyi ki öyle yapmışız) Türkiye'den antikorlar için
gerekli belgeleri götürmüştük ama çoğu aşıya antikorumuz olduğunu göstersek dahi yine de yapmak istediler sorun değil dedik benim hastane kontrollerim kısa sürdü
eşim için bir evrak getirdiler üzerinde hamile olmadığından emin misiniz diye bir ibare vardı bizde eşimin hamile olup olmadığını bilmediğimizi regl sürecinin biraz karışık olduğunu söyledik o zaman canlı aşıları yapamayız ve göğüs röntgeni çekemeyiz dediler gidin 1 hafta sonra gelin hala emin değilseniz aşıları yapmazsınız konsolosluğa bi yazı yazarız dediler bu arada formu doldurmadan önce birtane göğüs röntgeni almışlardı eşimden, 2 gün sonra whatsapptan eşimin röntgeninin düzgün çekilmediğini 820 hong kong doları karşılığında 2 adet daha röntgen çekmeleri gerektiğini söylediler gittik hastaneye doktor bize bir daha göğüs röntgeni çekmeyin eğer hamileyse bu zararlı olabilir dedi dedik ama doktor burada değil başka bir doktorla görüştürelim dediler tamam dedik. O doktora gittik doktor ben amerikaya bakmıyorum ben avustralya ve yeni zellanda gibi ülkelere bakıyorum dedi e napıcaz dedik röntgen bence çekilin bir koruyucu giysiyle dedi emin misiniz sorun olmaz mı diyorum sorumluluk alamam dedi e peki öbür doktoru bekleyelim o karar versin dedik o zaman pazartesi gelin dedi (zaten öyle yapıcaktık siz çağırdınız diyemedim olay çıkmadan halledelim istiyorum hala) pazartesi gittik gitmeden önce eczaneden aldığımız bir test yaptık ve eşim hamile çıktı o testten bizde pazartesi olması gereken doktora testi gösterdik doktor o zaman 14 hafta sonra gelip x-ray alıcam dedi. bu defa dayanamadım dedim siz bizimle dalga geçiyorsunuz herhalde 14 hafta sonra süreç bitiyor ve bizim mülakat tarihimize 1 hafta kaldı dedim. ben daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım gidin konsoloslukla konuşun dedi bana bizde sinirlenip çıktık ama açık açık ben dosyayı vermem dedi çıkmadan bu şekilde dosya tamamlanmaz falan, otele geçip konsolosluğu aradık onlarda mail atın gerekli departman cevap yazıcaktır 48 saat içinde dedi, öğleden sonra birdaha gittik konsolosluğun geç cevap atacağını bu işi onların çözmesi gerektiğini doktora anlattık o zaman bir kadın doğum uzmanına görünün hamile diye kağıt imzalasın dedi tamam dedik var mı burada dedik yönlendirdi bir doktora bi gittik geçen hafta ben amerikaya bakmıyorum diyen doktor, anlattık yine durumu tamam dedi test yanınızda mı evet dedik baktı ben size güveniyorum dedi bir kağıda yazdı istenen hamile bebek diye sonra imzaladı bizde 500 hong kong doları daha ödedik evrağı hemşireye verdik bu hafta yetişir mi dedik dosyamız evet dedi, bizde tamam madem dedik çıktık ordan mesaj bekliyoruz, perşembeye kadar mesaj atmadılar en son dayanamadık gittik amerikaya bakan doktoru görmek istediğimizi söyledik aldılar odasına doktor diyor ki niye geldiniz(çıldırıyorum içten içe) dedim ki sayın doktorcuğum evrağımız hazır mı? 14 hafta olunca hazır olcak demiştim size dedi, tam çıldırdım sesimi yükselttim başka doktora yönlendirip para aldınız bu evrak için dedim o kadın doğum uzmanı değil ama diyor bana siz yönlendirdiniz dedim emin olamadık hamile olduğuna diyor dedim ki sizce biz deli miyiz kendimizi bu durumun içine sokalım gidip gelip para veriyorum size ve dosyamı bile alamıyorum dedim, o zaman yarın gelin dedi bizde zannediyoruz ki yarın evrağı vercek o yüzden çağırdı ertesi gün gittik bu defa doktorun odaya almıyolar bizi aynı süreci bidaha hemşirelerle yaşıyoruz baya tekrar tekrar anlatıyorum en sonunda doktorun odaya gidip geldi bir test daha yapalım dedi şu kadar para dedi, dedim ki para falan umrumda değil artık yapın ve dosyamızı verin ben konsoloslukla halledicem tamam dediler eşimi bi odaya alıp eczaneden alınan testlerden bidaha yaptırdılar bekledik bir süre, sonra tebrikler hamile eşiniz dedi aa ciddi misiniz dedim evet dedi bide, neyse uzattığım için özür dilerim cumartesi sabaha teslim ettiler dosyaları konsoloslukla en ufak soru bile gelmedi bu konuyla ilgili, bu yıl veya gelecek yıl evli arkadaşlar eğer içinizde en ufak hamilelik şüphesi varsa lütfen kadın doğum uzmanından gerekli evrakları alın.
İnşallah herkes vizesine kavuşur -
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı

Aile üyeleri dahil 3.684 kişi diye belirtildi Sayılarla 2024 kanalında, yanlışım olabilir ama hesabınız yanlış gibi geldi bana.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar herkese, şimdiden dosyasını taşımak için başvuran var mı yoksa herkes 2023 mali yılının bitmesini mi bekliyor? Şuan taşımaya çalışmanın eksisi veya artısı var mıdır? Teşekkür ederim.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
sayın @gucarslan ve @lumos eşimle zaten güney koreyi turist olarak ziyaret etmek istiyorduk şimdiden dosyamızı oraya taşımaya çalışsak diye düşündük ama sonuçlarda güney koreyi göremedik güney korede greencard çekilişi yapılmıyor mu yoksa ben mi yanlış bakıyorum?
-
RE: Sayılarla DV2024Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan iranllıların katılımı çok yüksekmiş geçen yılları bilmiyorum ama dosya taşımayı direk düşünmemiz gerekiyor bu detay olmasa küçükte olsa belki iyi olur bu yıl diyordum hayırlısı diyelim
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan hocam merhabalar, 2024 istatistikleri hala açıklanmamış geçen yıl Temmuz başında açıklanmış sanırım, sizce 2024 istatistikleri yakın zamanda açıklanır mı? teşekkür ederim.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, Bu yıl telegram grubu oluşturuldu mu ? oluşturuldu ise ben göremedim
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar daha önce 2 yıl boyunca NJ eyaletinde kaldım F-1 vizesi ile, vizem bitmeden döndüm okuldan aldığım Social security number'ım var onu DS260 formuna eklemeli miyim? yoksa greencard ile başka bir social numarası mı veriliyor? Bunu sorma sebebim benim Social kartımın üzerinde sadece izin verilen işlerde çalışabilir yazıyor, teşekkür ederim.