• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Serkan akın
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 13
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    Serkan akın

    @Serkan akın

    -3
    İtibar
    32
    Profil Görüntülemeleri
    13
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İst

    Serkan akın Takip etme Takip Et

    Serkan akın tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar bu sorum olacak çocuğum doğum tarihi yanlış yazdım dw lottery başvuru formu da 08.18.2004 yerine 04.18.2004 girdim problem olur mu kentcutky maili atmak gerekiyor yaşı duzelmesi için

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      İyi akşamlar BİZ 5 KİŞİLK AİLEYİM 3 OGLUM EŞİM VE BEN BASVURU FORMU DOLDURDUM DV STATE GOV BASVURUMU YAPTIM ŞÖYLE Bİ PROBLEM VAR ÇOCUK SAYISI 1 ADET GİRDİM ÇÜNKÜ DİGER 2 ÇOÇUGUM YAŞLARI BİRİ 23 YAŞINDA BİRİ 25 YAŞINDA BU YÜZDEN BAŞVURUDA ONLARI BELİRTMEDİM UYGUNMUDUR BİRDE DS260 FORMUNU DOLDURURKEN YAŞI BÜYÜK ÇOÇUKLARI YAZMAM GEREKİR Mİ DS 260 FORMUNA YOK TEK ÇOÇUK YAZAYIM YAŞI 17 BİR DE EFENDİM DS 260 FORMUNU KENDİM İÇİN AYRI EŞİM İÇİN AYRI 17 YAŞINDAKİ OĞLUM İÇİN AYRI 3 ADET DS 260 FORMUMU DOLDURMAM GEREKİYOR YOK BANA ÇIKAN CASE NUMBER GİREREK TEK DS260 FORMUNDA SUBMIT EDEBİLİYORMUYUM EGER 3 AYRI DS 260 FORMU DOLDURACAK OLURSAM EŞİM BEN VE ÇOÇUK İÇİN BANA AİT OLAN EMAİL 3 İÇİN KULLANBİLİRMİYİM

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın

    Serkan akın tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Merhaba arkadaşlar 2004 doğumlu oğlum var bu sene başvuru yaptım başvuru tarihinde 20 yaşında idi ama Mayıs sonuçlar açıklanıyor 2025 Ağustos 21 yaşına giriyor ds260 formu doldururken Ağustos ayını geçmeden formu doldurarak submit edersen konsolosluk oğlum için yaş tan dolayı ret verir lermi teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar bu sorum olacak çocuğum doğum tarihi yanlış yazdım dw lottery başvuru formu da 08.18.2004 yerine 04.18.2004 girdim problem olur mu kentcutky maili atmak gerekiyor yaşı duzelmesi için

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Merhaba arkadaşlar şöyle bir sorum var ailem şu an Türkiye'de ben ise Almanya da bir şirkette çalışıyorum yeni başladım 1 ay oldu dw lottery başvuru yapicam ailem 3 ay sonra Almanya ya gelecek adresi belirtirken Almanya mı yazayım Türkiye mi birde 3 oğlum var yaş sınırı alarm verdi dw lottery formu doldurken 2002 ve 2004 arası yaş sınırı girin diye uyarı verdi başvuru formu çocuklarımın yaşı 26 and 24 and 19

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @lumos yani problem çıkmaz değil mi henüz ds 260 formunu doldurmadim ds 260 doldururken bütün çocuklar mı belrticem

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @lumos henüz ds260 formunu doldurmadim dwlottery başvuru esnasında belritmedim 21 yaş üstü evli olan 2 oğlumu diğeri 19 yaşında başvuru esnasında eşim ben 1 oğlumu yazdım ds260 formunu henüz doldurmadim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @karaçay teşekkür ederim Kasım ayında başvuru yaptığımda onları belirt medim eşim ben birde 18 yaşındaki oğlum yazdım bunda problem olmaz değil mi sadece ds 260 formunda Kendi bilgilerimi doldururken 21 yaş üstü çocuklarımı da forma ilave edicem bunlar evli çocukları var bunları da yazmama gerek var mı annesi formunda 21 yaş üstü çocuklarım annesi de belirticek mi sağolasın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Merhaba efendim bi sorun olucak 5 kişilik aileyiz 3 oğlum var ds260 formunu doldururken biri 19 yaşında bekâr diyeri 23 yaşında evli son diyeride 26 yaşında evli 2 çocuğu var başvuru sahibi benim bu evli çocuk larimida ds260 formunda isimlerin i yazacak miyim eşim için 19 yaşında oğlum için kendim için ayrı ayrı ds260 formunu doldurarak submit edicem bu 2 evli olan 21 yaş üstü çocuklarım için de ds 260 formunu dolduracak miyim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Merhaba efendim bi sorun olucak 5 kişilik aileyiz 3 oğlum var ds260 formunu doldururken biri 19 yaşında bekâr diyeri 23 yaşında evli son diyeride 26 yaşında evli 2 çocuğu var başvuru sahibi benim bu evli çocuk larimida ds260 formunda isimlerin i yazacak miyim eşim için 19 yaşında oğlum için kendim için ayrı ayrı ds260 formunu doldurarak submit edicem bu 2 evli olan 21 yaş üstü çocuklarım için de ds 260 formunu dolduracak miyim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @efes22 teşekkür ederim sagolasın ben eşim 17 yaşındaki oglum için ds260 formu doldurup göndericegiz anladığım kadarıyla üçümüzün ds260 formunu doldurup kendi email yazabilir iyim e mail formda vukutla nüfus kagıdı örnegi diger yaşları büyük 23 ila 25 çocuklarını bilgileri neden vermedin diye red almayız degil mi hocam

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @crazycells cevap için teşekkürler 23 ile 25 yaşında ki çocuk larım evli ikiside onlar bu evli çocuklur içinde ayrı ds260 formu doldurup göndericegim mi yoksa eşim ben bide 17 yaşındaki oglum var 3 çü mü ds260 formu doldurup göndericegiz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Serkan akın