• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Doğaniçke
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 36
    • En İyi 19
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Doğaniçke

    @Doğaniçke

    45
    İtibar
    69
    Profil Görüntülemeleri
    36
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum ANTALYA Yaş: 35

    Doğaniçke Takip etme Takip Et

    Doğaniçke tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Bide, orda burdaki gibi değil çok çalıştırıyorlar diyenler var. Bunu söyleyen adam haftanın 6 günü 11 saat çalışıyor :).

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Herkese selamlar,
      Bi gıda firmasında sevkiyat şöförüyüm. Çalıştığım şubenin müdürü daha önce Amerika'da okumuş. Gayet düzgün bi insan severim kendisini. Çoğu zaman greencard başvurusunu kimseye anlatmayan biriyim. Zaten duyan çoğu insanda ''yeaaaa o videolar kurgudur yeaaaa, o kadar iyi değildir'' Dediği için gıcık olup anlatmıyorum.

      Geçenlerde bi durumdan dolayı şube müdürüm Artık üniversteni devam ettir, farklı şeyler var kafamda deyince, başvuru yaptığımı bu yüzdende 10 mayısa kadar hiç bişey planlamadığımı belirttim.

      Tabii adam bilmiyor benim bu konuyu kimseye sölemediğimi... Oda kamelyada çay içerken heycan var mı felan diye sorunca. Depocu öğrendi başvuru olayını. İlk cümlesi gidemezsin almazlar nasıl gitcen oldu.

      Enerji emen embesil insan tipi 🙂 Sakin bi şekilde kurayı ve sistemi anlattım.

      Sonuç: 3 günde bir sırıtan s..l.k bi ifadeyle.... ''eee ne zaman gidiyon ganga amerigayaaaaa.....

      YA SABIRRRRR

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Herkese selamlar, bol şanslar. Bu sene sanki çıkacakmış gibi bir his var. En kısa zamanda pasaport çıkartıp eşimle bende başvuracağız

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Herkese selamlar, telefonla çekmeyi beceremeyince, bugün fotoğraf için fotoğrafçıya gittik eşimle. Şansımıza düğün salonu yanı olduğu için açıktı. Girip biyometrik fotoğraf çektirmek istediğimizi belirttik ve fiyat sorduk. 4 adet 30 lira deyince fotoğrafı dijital olarak istiyoruz dedik. Fotoğrafçı direkt olarak greencard başvurusumu yapacaksınız dedi. Evet deyincede sizin ölçüleriniz farklı diyerek doğru ölçüde çekim yaptı ve mail attı. Buraya kadar herşey normal.

      Dikkatimi çeken ise, oturduğum bölge çok elit ve okumuş insan olan bi bölge değil. Hatta fotoğrafçının olduğu mahallenin çoğu,nakliye ve pazarcılık işiyle uğraşır. Fotoğrafçı çok çok fazla gelip çektiren olduğunu belirtti ve bu sayede bende araştırmaya başladım dedi. Ülkemin hali gerçekten zor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: İstanbul Tuzla'da Çalışacak Mutfak Personeli Aranıyor

      Güzel düşünceniz için tebrik ederim. İyi forumlar.

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Pasaporta bugün başvurdum inşallah gelir 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @Köksal-Çelik İsterseniz siz bi kota koyun ona göre başvuru yapsın insanlar 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Herkese selamlar, 28/10 tarihinde, Antalya'da eşimle pasaport başvurusu yaptık. Aynı gün öğleden sonra resmi kurumlar tatile çıktı. Bende ya yetişmezse diyerek, pazar günü akşamı 199 u aradım. Karşıdaki kişi 2 gün kontrol süresi var, en erken çarşamba olur dedi. Bende bunun üzerine twiter üzerinden nüfus idaresini etiketleyerek yardım istedim. Bu sabah Twitter üzerinden dm ile bilgilerim istendi. Eşimin ve kendi Tc kimlik numaramı yolladım. Yaklaşık yarım saat önce ptt tarafından, pasaportların teslim alındıklarına dair mesaj aldım. Nihayet 3 yıldır başvurayım derken kaçırdığım kura için şansım oldu.

      Arkadaşlar pasaport için kesinlikle 199 ve Twiter deneyin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @Dex merhaba 2 sayfa önceki bana ait mesajı okuyabilirsin.İçini ferah tut yetişecektir. 199 ve twitter etkili oluyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @hopasej İlk başvurum benim, nedense hep çıkacak gibi geliyor. 🙂 İsteyen herkese nasip olur inşallah. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke

    Doğaniçke tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar deliricem. Kontrol sayfasında bi türlü soyadı kısmını geçemiyorum. Onay sayfası ile birebir aynı giriyorum olmuyor. Var mı başına gelip düzeltebilen ? Yanlış yazmış olabilirim diye isimde denedim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bu sene garip bi gönülsüzlük vardı üstümde, bugün yarın derken başvuruyu yapmadım hayırlısı olsun. Herkese bol şanslar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkese selamlar uzun süredir gelmiyordum foruma. Daha başvuruyu yapmadım yarın halledicem bakalım neler olucak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: Green card çıkmama veya maddi konularda ne tavsiye edersiniz?

      Merhaba Mert;

      Maddi olarak sıkıntı genelimizde var.Fakat birazda nasıl kazanacağını bilmek lazım.Dolar bazında biriktirmek kolay değil...Peki kolay değilse ne yapmak lazım.

      1. Evde 2 kişi çalışmalı. Tek maaş artık biriktirme değil, geçim kaynağı bile olmuyor nerdeyse.
      2. Anladığın ürünleri alıp satmak.Klima ve onun gibi ufak tefek bakımla ayağa kaldırabileceklerini mesela
      3. Motor ve araba gibi dolar bazında fiyatı değişen ürünleri alıp satmak. Hem kullan hemde karlı ılm satım denk geldiği zaman çıkar elinden gitsin.
      4. TL biriktirmemek mümkünse dolar altın ve euro. Çıksada çıkmasada bu senin alım gücünü sabit tutmak demektir.

      Bu yolu izleyerek çok şükür, sıfırdan 2 kişinin kabul göreceği kısma geldim. Tabiki nakit değil ruhsat ve tapu olarak. Büyük kısımları kredi olmasına rağmen enflasyon sayesinde kendi kredilerini ödemiş oluyorlar. Koyduğun anapara artmış oluyor. Ufak tefekten başlayarak yapacağın ticaret maaşlı işten çok daha iyi gidiyor. Tabiki maaşlı işini bırakma ama yapabileceğin ticareti kesinlikle kaçırma.

      Ben pc al sat yaparak aylık nerdeyse bir asgari ücret biriktiriyorum. Tabiki her ay değil ama bazen risk iyidir. Sıkma canını çıktığı zaman bi şekilde bulunur bence.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Sharm Elin mi uğurlu be üstad. Sen link attın 2 dk sürmedi. 😃 sağolasın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Sharm Çok sağolun katılım sağladım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Sabah 8 de denediğimde site direk açılıyordu. Bu gece 5 gibi kalkıp başvuracağım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Blacksocks amerikada sizin gibi düşünse ilk gün başvuran herkes alınırdı. Ayrıca 10 kez başvurup çıkmayan kişiler haketmemiş oluyor galiba. İlk senesinde çıkanlar hakediyorsa demekki....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Arifçe aynı durumdayım. Geceyi beklemeyi planlıyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Merhabalar herkese telefondan foto çekip boyutlandırma yaptım. Bunları kontrol edebilecek birisi varsa mail yoluyla ulaştırmak isterim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doğaniçke
      Doğaniçke