Rezil olursun gitme memursun yetmiyormu iki cocuk var gidersen naparsin vs
mustapha
@mustapha
DV2019 kazanan
mustapha tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Green Card Kazanınca Ailenizin Tepkisi Ne Oldu?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
-
RE: PennsylvaniaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Merhaba Pitsburgh ilk geliş için iş açısından uygunmudur
-
RE: ABD'de Trafik Kazasi YapmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Selamlar evet basimdan gecen bir garip olayi daha anlatacagim gecis yolundaydim yield bekliyorum solda 2 seritli arablar geciyor neyse kontrol ediyordum arkamdan 20 Ile 25 arasi bir araba vurdu arka tampon sensorler kirildi arabam 2 3 tur ileri geri gitti.araba indim kadin gozlugunu cikardi gunes gozlunu bakiyor direk ehlieyt sigorta istedim ozur diledi iyimisin dedi iyiyim iyiyim dedim 2 cocuguda vardi arabada neyse Ben fotorafladim arablalari sigorta policesini ehliyetini sucunu Kabul etti ve numarasini vererek Olay yerinden gittik.ardindan 1 gun sonra state farm aradim durumu anlattim sorular sordular vs yolu olayi anlattim dediler size vuran musterimizi arayacagiz vs teyit alcaz bekliyorum 2 hafta sonra donus oldu dedikleri su Mustafa bey cancel yaptik neden dedim siz Geri Geri gelip kendiniz vurmussunuz dedim oyle birsey olamaz Ben nasil gelirimki Geri Geri yield bolgesinde imkansiz dedim size mantikli geliyormu dedim cevap yok dedigi son kelime sudur biz musterimizi korumak zorundayiz aksini goruntu varsa ispat edersiniz dedi.bende dedim bolgede kamera var polis yardim alicam dedim sizde akil mantik var yalana ortak okuyorsunuz dedim dedikleri sudur biz musterimizi korumak zorundayiz.benim hatam suydu polisi aramamak oldu siz siz olun polisi arayin sucu Kabul edip sigortasini kafalamis onlarda masal yapiyor kendi sigortamda berbat oldunu bu olayda anladim.bakalim Polis verecekmi goruntuyu yoksa hak idda edemicem sanirim
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar bugün şöyle bir mail aldım üste talihli ismi ve talihli numarası
Records indicate you have submitted a complete and valid DS-260 application for each family member, and you have provided all required documentation to the Kentucky Consular Center.Interviews are scheduled numerically based on case numbers that have completed processing. Interviews for the DV 2019 program will begin in October 2018 and conclude on September 30, 2019. Please refer to the visa bulletin at www.travel.state.gov to locate the current numbers being processed. This bulletin is updated after the 15th day of each month. Once an interview date has been scheduled, you will receive notification via email to check http://www.dvlottery.state.gov.
-
RE: PennsylvaniaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
@gucarslan ilk gelis icin bence ideal but sehir gida market benzin benim gordugum baska eyaletlere gore pahali ortalama ev kiralari 1000 1100 arasi guzel bolgede oturmak istiyorsaniz downtown cok ufak.cok inisli cikisli yollari var yokus vs kisi sert soguk 4 mevsim havasi var gibi emin degilim 1 yilim olcak
is imkanlari acikcasi 1 senedir delivery yapiyorum pandemide araya girdi pek is olanagi genis yelpazeli degil bana gore tabi ne tur is istediginize bagli ama ilk gelen biri icin ideal genel anlamda yerli amerikali afro amerikali bolgeye gore degisiklik gosteriyor biraz tehlikeli bolgeleri guneyde polisleri cok iyi net konuscam 3 kez polis durdurdu 9 ayda sorun olmadi Geroge Floyd zamaninda cok olaylar oldu yogun sekilde 2 kez irkcilik yasadim afro amerikali biri bayandi genel anlamda 5 uzerinden 3.5 vericem yasana bilirlik anlaminda 2 veya 3 yil ust uste amerikada yasanir sehir secilmis yesilligi bol bolgeye gore yollari berbat yerler var tehlikeli bolgede calisiyorum sanirim cok alistim desem dogru olur.asgeri ucret en dusuk 9 dolar civari -
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
GrubHub ubereats doordash Postmates benim siralamam
-
RE: PennsylvaniaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Pittsburgh tavsiye ediyorum 1 yili doldurdum soru sormak istiyen buyursun
-
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
@Abdullah-Yaz rahat gecinirsin bolgeye gore degisir ama
mustapha tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@Edelweiss ben canli support ile konustum arastrilmanin bitmedigini 120 gun doldugunda e-Request acmam gerektiğini söyledi uzun metin yazdı 100 gün oldu aşagi yukarı iyi yere gitmiyor sonuc
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@patron3535 geçikme %100 kesin ofise göre değişiklik var sanırım
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@Edelweiss tebrikler çok sevindim. 100 gün oldu bizde haber yok
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
Gemini söylediğine göre özet ile : 1. Türkiye "Kısıtlı Ülkeler" Listesinde mi?
Evet, Türkiye maalesef bu süreçten etkilenen ülkeler arasında yer alıyor. Ancak durum her ülke için aynı değil:
• Vize Yasakları (Travel Ban): Trump yönetiminin 1 Ocak 2026'da yürürlüğe koyduğu "39 Ülke" listesinde (tam yasaklılar) Türkiye doğrudan yer almıyor. Bu listede daha çok Afganistan, Suriye, İran, Nijerya gibi ülkeler var.
• Vatandaşlık ve Dosya Durdurma (Adjudication Pause): İşte Türkiye'nin adı burada geçiyor. USCIS (Göçmenlik Bürosu), Ocak 2026 itibarıyla aralarında Türkiye, Rusya, Mısır, Brezilya ve Kolombiya'nın da bulunduğu toplam 75 ülkenin vatandaşları için "ek güvenlik taraması" süreci başlattı.
• Sonuç: Türkiye vatandaşlarının vatandaşlık mülakatları yapılsa bile, son onay (karar) ve yemin töreni (seremoni) aşamaları, bu yeni "vetting" (detaylı inceleme) süreci tamamlanana kadar süresiz olarak durduruldu. -
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@patron3535 Türklerin seronomi alamadığını bir kaç yerde gördüm Facebook üzerinde tanıdığım bir türkde alamadı ilginç olan yasaklı ülkelerden de değiliz
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@Sono 90 gün oldu evet haber yok
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
Benim 90 gün olucak 7 gün sonra bende okuyorum gc olup tören alanlar var ama Türk duymadım . bu ayda gelmezse yerel temsilcilere yazıcagım olmazsa avukat öyle görünüyor
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Alinacak sorunsuz tek araba markasi e cvt hibrit şanzıman arabadir 0 sorun motor şanzımani çok uyumlu Toyo da Venza Prius Corolla rav4 Camry özellikle şasi J ile bailiyorsa tadından yenmez ben taksideyim bir çok araba sürdüm çok kişi ile konuştum geri bildirimim bu yönde düzenli bakımda 300 bin mil garantili ben 200 bine geldim mesela sadece yağ değiştim
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
@dirilo green card resmi evlilik cüzdanı resmi ve çocukların doğum belgelerini yükledim PDF olarak yükleyin resim jpg dosya boyutu büyük olduğu için hata verdi KB istedi resimleri jpg formatında pdf yükledim bende sorun olmadı ayrıca mülakatta eşimede banada belgenin hiç birini sormadı
