• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Feyyaz Veyselaki
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 7
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Feyyaz Veyselaki

    @Feyyaz Veyselaki

    25
    İtibar
    55
    Profil Görüntülemeleri
    7
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Feyyaz Veyselaki Takip etme Takip Et

    Feyyaz Veyselaki tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Mrehabalar
      Esim ve ben 6 Ocaktaki Ankara Mulakatimiz icin 4 Ocakta Unganlar randevumuzu aldik. Kayit islemlerini yaptiktan sonra yonlendirmelerden sonra 2 ser karma asimizi olup toplamda 14286 TL gibi bir tutar odeyerek ayrildik. Ertesi gun ogleden sonra gelip raporlarimizi alabiliecegimizi bildirdiler, gercekten de 5 Ocak saat 15.00 gibi gidip evraklarimizi teslim aldik.
      Vee 6 Ocak sabahi oldu. Esimde bende biraz gergindik, cunku DV2023 basvurusunu yaparken asil talihli olan benim basvurumda soy ismimde harf hatasi yapmistik. VEYSELAKI olan soy ismimi VESYELAKI olarak girmistim. Dolayisi ile kazandiniz yazisini gordugumuz sayfada da, DS260 formunu doldurmak icin bilgi girdigimiz ceac sitesindede surekli yanlis yazilmis soy ismimle islem yapabiliyordum. Ancak buna ragmen yoneticilerin dogru yonlendirmesi ile doldurdugum butun forumlarda (ds260.ungan basvurusu..), soy ismimin dogru yazilmis halini kullanmistim. Ayrica bu surecte bir suru tavsiye almistim; mulakata saglik raporumuzu almadan git dusuk bir ihtimalle de olsa RED alma sansiniz var, yada Ankara bu tarz seylere negative bakmiyor,problem yasamayacaksin vs vs.. Gun gectikce bu cevaplar kafamin icinde buyuyordu ancak standard sureci izlemeye karar vermistik rapor+mulakat+ bolca dua 😃
      Neyse, 6 Ocak Sabahi mulakat icin konsolosluga alindik. Butun ustumuzu basimizi aramalar bittikten sonraa, bizi bir koridordan evraklarimizi teslim alacaklari alana yonlendirdiler. Ilk etapda odeme yapmamiz icin bir bankoya yonlendirildik. Orada onceden hazirladigimiz toplam 660 USD yi esim ve benim icin orada odedik. Ardindan elimize bir numara verdiler ve bu Numara yaninca evraklarimizi teslim edebilecegimiz bildirdiler. Standart mail olarak gelen ilgili evraklar disinda esimin diplomalarini vs de yanimizda goturmustuk ancka hic birisini almadilar. Neyse sonrasinda ayni numara ile beklememizi mulakat icin cagirilacagimiz bildirdiler…
      Bir sure sonra ekranda numaramizi gorduk, bankoya yaklasirken heycandan ellerimin terledigini hissettim:D. Gorevli Ilk etapta nazikce bizi selamladiktan sonra, evraklarimiza bakti ve 1-2 dk hic bir sey soylemedi (gergin anlar bizim icin……) sonrasinda :
      Gorevli ; Amerikada tanidiginiz birisi var mi?
      Ben; Evet kuzenin ve cok samimi bir arkadasim orada yasiyor, ikiside amerikan vatandasi.
      Gorevli; Neredeler ?
      Ben; Utah ve Illinoi
      Gorevli; Ne is yapiyorsunuz ?
      Ben: Muhendisim
      Gorevli: Amerikada ne is yapmayi dusunuyorsunuz?
      Ben; Uluslar arasi firmalarda calistim, calisiyorum. Onlar ile baglanti kurmaya calisacagim ama olmaz isede ik etapta hizmet sektorunde calismayi planliyorum dedim.
      Gorevli; Make sense. Can you speak English?
      Ben; Yes
      Gorevli; Whats does your parents think about your going to the USA?
      Ben; Everybody is waiting for good news from us.
      Gorevli. Lets give them good news. Congrats!

      Bu surecte parmak izlerimiz alindi. Hesap dokumanlarini da geri verdiler. Bunlarin sizde kalmasi gerekimiyorr muydu diye sordum. Gerek yok dediler.
      Her sey o kadar iyi gitti ki ! Arabamiza dogru giderken sevincten taklalar atiyorduk resmen. Ancak sonrasinda soy isimim ile ilgili yanlisligi bildirmedigimizi konusmaya basladik, Adneralin o kadar yuksekti ki!! Ds260 da, unganlarda, yani ilk basvuru disindaki her yerde duzeltmistik, burdada gundeme gelmedigine gore bir problem olmayacakti.. Yada buna inandirdik kendimizi bir sure.

      1 Hafta sonra pasaportlar ulasti elimize, ilk esiminkine baktik. Hic bir promlem yoktu. Sonra benim pasaportumda, yanlis soy ismim ile yazilmis vizeyi gorduk ve yikildik tabi. Yani pasaportun uzerindeki isimden farkli bir soy ismini nasil yapmayi basarmislardi diye dusunmedikde degil! Neyse sonrasinda telegramdaki grubumuza nasil ilerlemem gerektigini sorunca. Ankara-Public-IV [email protected] adresine mail atmam gerektigini ogrendim. Bu sirada yesil kart forumda okuduguma gore, ayni vizeden yararlanacak baska aile bireyleride var ise onlarinda pasaportlarini geri gondermem gerektigi yaziyordu. Ancak ankaraya boyle bir sey gordugumu soylelememe ragmen, sadece kendi pasaportumu gondermemin yeterli olacagini soyledir. Bende o sekilde yaptim. 1 hafta sonra heycanla pasaportun geri gelmesini beklerken , ayni mail adresinden bir bilgi maili geldi. Kusura bakmayin yanlis bilgi vermisiz, esinizinde pasaportunu yollamaniz gerekiyor diye.!!!! Haydaaaa! Neyse tekrar apar topar esiminde pasaportunu gonderdik. En sonunda 20 Ocakta baslattigmiz pasaport geri gonderme sureci , yanlis bilgi maili ve dogru vizenin pasaporta basilmasi 16 Subat itibari ile mutlu son ile bitti!.

      Ders 1; Yesil Kart forum gercekten konsolosluktaki bazi calisanlardan dahi ileri noktada.
      Ders 2; Bu tarz yazim hatalarinda korkulacak birsey yok ve konsoloslukta bildirildigi noktada cok hizli cozulecek olan bu islemde, bizim gibi korktugunuz durumda, gordugunuz gibi 25 stresli gunu bulabiliyor. Direkt olmak onemli!
      TESEKKUR; Basta Ugur Bey olmak uzere butun forum ve telegram yoneticilerine tesekkuru borc biliyorum. Umarim bir an once ABD ye yerlesip, tecrubelenip onumuzdeki aylarda ve gelecek yillarda gelecek arkadaslarimiza destek olmaya baslariz.

      Herkesin hayallerine ulasmasi dilegimle..
      Saglicakla kalin!

      Feyyaz Veyselaki
      Dosya Numarasi: 2023EU000053XX

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Selamlar,,

      @crazycells @Muhtaradana yardımınızı rica ediyorum.
      Dv2023 kazananıyım, Ancak şöyle bir sıkıntı yaşıyorum. Soy ismim ''VEYSELAKI'' ancak taa geçen yıl başvuruyu yaparken başvuru formunu ''VESYELAKI'' olarak hatalı göndermıstım. (Ancak eşimede başvurduk, onun formunda herşey olması gerektiği gibi). Bu yıl kazananlardanım, hemen Ds260 formunu doldurmak için işe koyuldum ancak soy adımı doğru hali ile girdiğimde şöyle bir hata alıyorum '' The case informaiton you entered does not match our records. Please try again or contact Kentucky (KCC) by email ([email protected]) or by phone (Public Inquiry Phone number 606-5267500 7:30 a.m. to 4:00 p.m. EDT Monday- Friday) for further assistance.''

      2 Sorum olacak;

      1- Bu soy isimdeki typing hatası green cardı almamızda sıkıntı yaratır mı?
      2- Yukarıdaki durum ile daha önce karşılaştınız mı? KCC'ye mail mi atmalıyım yoksa nasıl ilerlemeliyim?

      Desteğinizi rica ediyorum.
      Teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @berolika cook tesekkur ederim.. Umuyorum herkes hayallerine kavusur!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki

    Feyyaz Veyselaki tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @berolika cook tesekkur ederim.. Umuyorum herkes hayallerine kavusur!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Mrehabalar
      Esim ve ben 6 Ocaktaki Ankara Mulakatimiz icin 4 Ocakta Unganlar randevumuzu aldik. Kayit islemlerini yaptiktan sonra yonlendirmelerden sonra 2 ser karma asimizi olup toplamda 14286 TL gibi bir tutar odeyerek ayrildik. Ertesi gun ogleden sonra gelip raporlarimizi alabiliecegimizi bildirdiler, gercekten de 5 Ocak saat 15.00 gibi gidip evraklarimizi teslim aldik.
      Vee 6 Ocak sabahi oldu. Esimde bende biraz gergindik, cunku DV2023 basvurusunu yaparken asil talihli olan benim basvurumda soy ismimde harf hatasi yapmistik. VEYSELAKI olan soy ismimi VESYELAKI olarak girmistim. Dolayisi ile kazandiniz yazisini gordugumuz sayfada da, DS260 formunu doldurmak icin bilgi girdigimiz ceac sitesindede surekli yanlis yazilmis soy ismimle islem yapabiliyordum. Ancak buna ragmen yoneticilerin dogru yonlendirmesi ile doldurdugum butun forumlarda (ds260.ungan basvurusu..), soy ismimin dogru yazilmis halini kullanmistim. Ayrica bu surecte bir suru tavsiye almistim; mulakata saglik raporumuzu almadan git dusuk bir ihtimalle de olsa RED alma sansiniz var, yada Ankara bu tarz seylere negative bakmiyor,problem yasamayacaksin vs vs.. Gun gectikce bu cevaplar kafamin icinde buyuyordu ancak standard sureci izlemeye karar vermistik rapor+mulakat+ bolca dua 😃
      Neyse, 6 Ocak Sabahi mulakat icin konsolosluga alindik. Butun ustumuzu basimizi aramalar bittikten sonraa, bizi bir koridordan evraklarimizi teslim alacaklari alana yonlendirdiler. Ilk etapda odeme yapmamiz icin bir bankoya yonlendirildik. Orada onceden hazirladigimiz toplam 660 USD yi esim ve benim icin orada odedik. Ardindan elimize bir numara verdiler ve bu Numara yaninca evraklarimizi teslim edebilecegimiz bildirdiler. Standart mail olarak gelen ilgili evraklar disinda esimin diplomalarini vs de yanimizda goturmustuk ancka hic birisini almadilar. Neyse sonrasinda ayni numara ile beklememizi mulakat icin cagirilacagimiz bildirdiler…
      Bir sure sonra ekranda numaramizi gorduk, bankoya yaklasirken heycandan ellerimin terledigini hissettim:D. Gorevli Ilk etapta nazikce bizi selamladiktan sonra, evraklarimiza bakti ve 1-2 dk hic bir sey soylemedi (gergin anlar bizim icin……) sonrasinda :
      Gorevli ; Amerikada tanidiginiz birisi var mi?
      Ben; Evet kuzenin ve cok samimi bir arkadasim orada yasiyor, ikiside amerikan vatandasi.
      Gorevli; Neredeler ?
      Ben; Utah ve Illinoi
      Gorevli; Ne is yapiyorsunuz ?
      Ben: Muhendisim
      Gorevli: Amerikada ne is yapmayi dusunuyorsunuz?
      Ben; Uluslar arasi firmalarda calistim, calisiyorum. Onlar ile baglanti kurmaya calisacagim ama olmaz isede ik etapta hizmet sektorunde calismayi planliyorum dedim.
      Gorevli; Make sense. Can you speak English?
      Ben; Yes
      Gorevli; Whats does your parents think about your going to the USA?
      Ben; Everybody is waiting for good news from us.
      Gorevli. Lets give them good news. Congrats!

      Bu surecte parmak izlerimiz alindi. Hesap dokumanlarini da geri verdiler. Bunlarin sizde kalmasi gerekimiyorr muydu diye sordum. Gerek yok dediler.
      Her sey o kadar iyi gitti ki ! Arabamiza dogru giderken sevincten taklalar atiyorduk resmen. Ancak sonrasinda soy isimim ile ilgili yanlisligi bildirmedigimizi konusmaya basladik, Adneralin o kadar yuksekti ki!! Ds260 da, unganlarda, yani ilk basvuru disindaki her yerde duzeltmistik, burdada gundeme gelmedigine gore bir problem olmayacakti.. Yada buna inandirdik kendimizi bir sure.

      1 Hafta sonra pasaportlar ulasti elimize, ilk esiminkine baktik. Hic bir promlem yoktu. Sonra benim pasaportumda, yanlis soy ismim ile yazilmis vizeyi gorduk ve yikildik tabi. Yani pasaportun uzerindeki isimden farkli bir soy ismini nasil yapmayi basarmislardi diye dusunmedikde degil! Neyse sonrasinda telegramdaki grubumuza nasil ilerlemem gerektigini sorunca. Ankara-Public-IV [email protected] adresine mail atmam gerektigini ogrendim. Bu sirada yesil kart forumda okuduguma gore, ayni vizeden yararlanacak baska aile bireyleride var ise onlarinda pasaportlarini geri gondermem gerektigi yaziyordu. Ancak ankaraya boyle bir sey gordugumu soylelememe ragmen, sadece kendi pasaportumu gondermemin yeterli olacagini soyledir. Bende o sekilde yaptim. 1 hafta sonra heycanla pasaportun geri gelmesini beklerken , ayni mail adresinden bir bilgi maili geldi. Kusura bakmayin yanlis bilgi vermisiz, esinizinde pasaportunu yollamaniz gerekiyor diye.!!!! Haydaaaa! Neyse tekrar apar topar esiminde pasaportunu gonderdik. En sonunda 20 Ocakta baslattigmiz pasaport geri gonderme sureci , yanlis bilgi maili ve dogru vizenin pasaporta basilmasi 16 Subat itibari ile mutlu son ile bitti!.

      Ders 1; Yesil Kart forum gercekten konsolosluktaki bazi calisanlardan dahi ileri noktada.
      Ders 2; Bu tarz yazim hatalarinda korkulacak birsey yok ve konsoloslukta bildirildigi noktada cok hizli cozulecek olan bu islemde, bizim gibi korktugunuz durumda, gordugunuz gibi 25 stresli gunu bulabiliyor. Direkt olmak onemli!
      TESEKKUR; Basta Ugur Bey olmak uzere butun forum ve telegram yoneticilerine tesekkuru borc biliyorum. Umarim bir an once ABD ye yerlesip, tecrubelenip onumuzdeki aylarda ve gelecek yillarda gelecek arkadaslarimiza destek olmaya baslariz.

      Herkesin hayallerine ulasmasi dilegimle..
      Saglicakla kalin!

      Feyyaz Veyselaki
      Dosya Numarasi: 2023EU000053XX

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @dgenc tebrikler:) En sondaki süprizi video efsane!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Selamlar,,

      @crazycells @Muhtaradana yardımınızı rica ediyorum.
      Dv2023 kazananıyım, Ancak şöyle bir sıkıntı yaşıyorum. Soy ismim ''VEYSELAKI'' ancak taa geçen yıl başvuruyu yaparken başvuru formunu ''VESYELAKI'' olarak hatalı göndermıstım. (Ancak eşimede başvurduk, onun formunda herşey olması gerektiği gibi). Bu yıl kazananlardanım, hemen Ds260 formunu doldurmak için işe koyuldum ancak soy adımı doğru hali ile girdiğimde şöyle bir hata alıyorum '' The case informaiton you entered does not match our records. Please try again or contact Kentucky (KCC) by email ([email protected]) or by phone (Public Inquiry Phone number 606-5267500 7:30 a.m. to 4:00 p.m. EDT Monday- Friday) for further assistance.''

      2 Sorum olacak;

      1- Bu soy isimdeki typing hatası green cardı almamızda sıkıntı yaratır mı?
      2- Yukarıdaki durum ile daha önce karşılaştınız mı? KCC'ye mail mi atmalıyım yoksa nasıl ilerlemeliyim?

      Desteğinizi rica ediyorum.
      Teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar, Ds260i doldurdum ancak sign and submit bolumunde case numasaini yazinca hata veriyor ve bir sekilde formu sonlandiramiyorum. bilgisi olan yardımcı olabilecek olan var mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Feyyaz Veyselaki
      Feyyaz Veyselaki