@Sympathique inşallah düzelir.insanlık adına gitsekde gitmesekte.allah herkesin gönlüne göre versin
Uğur Sözcü tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar abd birbirine girdi ne cesaret oraya gitmek ne kadar doğru bilemiyorum.bizim medyamı öyle gösteriyor.abdde yaşayanlar daha iyi cevap verir.çoluk çocuk var sonuçta birde işsizlik çoğalmış oradaki adamlar iş bulamıyorken bizim gibi göçmenler nasıl bulacak.seçimden sonra düzelirmi iyice kötüyemi gider bilemiyorum.
Uğur Sözcü tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sympathique inşallah düzelir.insanlık adına gitsekde gitmesekte.allah herkesin gönlüne göre versin
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar abd birbirine girdi ne cesaret oraya gitmek ne kadar doğru bilemiyorum.bizim medyamı öyle gösteriyor.abdde yaşayanlar daha iyi cevap verir.çoluk çocuk var sonuçta birde işsizlik çoğalmış oradaki adamlar iş bulamıyorken bizim gibi göçmenler nasıl bulacak.seçimden sonra düzelirmi iyice kötüyemi gider bilemiyorum.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@network merhaba belki çok saçma bir soru ancak merak ediyorum.4,17 tl den azerbaycan manatı alsak.o aldığımız manat ile 1,70 den dolar alsak türkiyede alınan dolardan (1 tl=7,08$ ) daha fazla eder.ama bu işlem türkiyeden yasal olarak yapılırmı bir azerbeycan vatandaşı olarak cevap verebilirseniz çok sevinirim.