herkese merhaba,
dv2018 i kaçırdım ve bu sene dv2019 a başvuru yaptım. yaklaşık 7-8 aydır forumu takip ediyorum ama bir türlü üyelik açmamıştım kısmet bugüneymiş
umuyorum ki bizler gibi gerçekten isteyen herkese green card bu sene çıkar ve hayallerimiz gerçek olur. bu sayfadan şafak saymaya devam. hepinize selamlar sevgiler.
unutmadan; çekiliş çıktıktan sonra bu mesajıma dönüp bakıp gülümsemeyi çok isterim umarım olur 
tolgabezgn tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Has not been selected

hayır kızdığım nokta ne biliyor musunuz, forumda deliler gibi dakika sayan deliler gibi arzulayan bizlere çıkmaz da şimdi gider daha başvuru bile yaptığını unutan kişilere yada şansını denemek isteyenlere çıkar..
tolgabezgn tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Has not been selected

hayır kızdığım nokta ne biliyor musunuz, forumda deliler gibi dakika sayan deliler gibi arzulayan bizlere çıkmaz da şimdi gider daha başvuru bile yaptığını unutan kişilere yada şansını denemek isteyenlere çıkar.. -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
herkese merhaba,
dv2018 i kaçırdım ve bu sene dv2019 a başvuru yaptım. yaklaşık 7-8 aydır forumu takip ediyorum ama bir türlü üyelik açmamıştım kısmet bugüneymiş
umuyorum ki bizler gibi gerçekten isteyen herkese green card bu sene çıkar ve hayallerimiz gerçek olur. bu sayfadan şafak saymaya devam. hepinize selamlar sevgiler.
unutmadan; çekiliş çıktıktan sonra bu mesajıma dönüp bakıp gülümsemeyi çok isterim umarım olur