• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Okyay Deveci
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Okyay Deveci

    @Okyay Deveci

    -1
    İtibar
    7
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Okyay Deveci Takip etme Takip Et

    Okyay Deveci tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Kız arkadaşım Green Card sahibi ancak henüz tamamen Amerika’ya yerleşmiş değil. Şu an 6 ayda bir giriş-çıkış yapıyor ve yakında ikinci kez Amerika’ya gidecek.

      Biz de birlikte gidebilmek için evlilik sürecine girmeyi düşünüyoruz. Ancak F2 vizesi ve bu sürecin nasıl ilerlediği konusunda kafamızda bazı soru işaretleri var. Evlilik sonrası süreç nasıl işliyor, başvuru ne kadar sürüyor, Amerika’ya birlikte gidebilmek için ne kadar zamanımız olur gibi konularda bilgi almak istiyoruz.

      Bu süreçten geçmiş olan ya da konu hakkında bilgisi olan kişiler deneyimlerini paylaşabilirse çok seviniriz. Ayrıca birlikte Amerika’ya gidebilmek için farklı bir yol ya da alternatif süreç varsa, bunlar hakkında da bilgi almak isteriz.

      Şimdiden teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Okyay Deveci
      Okyay Deveci

    Okyay Deveci tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Kız arkadaşım Green Card sahibi ancak henüz tamamen Amerika’ya yerleşmiş değil. Şu an 6 ayda bir giriş-çıkış yapıyor ve yakında ikinci kez Amerika’ya gidecek.

      Biz de birlikte gidebilmek için evlilik sürecine girmeyi düşünüyoruz. Ancak F2 vizesi ve bu sürecin nasıl ilerlediği konusunda kafamızda bazı soru işaretleri var. Evlilik sonrası süreç nasıl işliyor, başvuru ne kadar sürüyor, Amerika’ya birlikte gidebilmek için ne kadar zamanımız olur gibi konularda bilgi almak istiyoruz.

      Bu süreçten geçmiş olan ya da konu hakkında bilgisi olan kişiler deneyimlerini paylaşabilirse çok seviniriz. Ayrıca birlikte Amerika’ya gidebilmek için farklı bir yol ya da alternatif süreç varsa, bunlar hakkında da bilgi almak isteriz.

      Şimdiden teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Okyay Deveci
      Okyay Deveci