ilk başvurum kasım ayında ismini verip reklamını yapmak istemediğim cok populer bir acente şirketi ile idi. konsolosluk ücreti ile beraber 480 dolar paramı aldılar tek kişi için 1 form doldurup randevu almaları 1 aya yakın sürdü. ankaradan kısa sürede randevu alabildiler. gittim stresli bir ortam herkes sizin vize memuru ile olan konuşmanızı dinleyebiliyor ayakta vezne benzeri bir yerden konuşuyorsunuz bana gelen güleryüzlü türkçesi iyi bir vize memuruydu. ortalama 5-6 dakika süren bir görüşme sonucu red aldım. 480 dolarım boşa gitmiş oldu ama hırslandım 2 hafta önce bu sefer farklı bir danışmanlık sirketi aracılığı ile tekrar başvurdum. komşum bu acente aracılığıyla başvurup vizelerini almıştı bende şansımı tekrar deneyeyim dedim toplam sadece 100 dolar bir ödemem oldu ve soruların cevaplarını attığım gün aynı gün içerisinde başvurumu yapıp ankaradan randevumu aldılar. bu sefer daha özgüvenli gittim acentenin verdiği direktiflere uygun olarak sadece net cevaplar vererek özgüvenli konuşarak 2. başvurumda kabul aldım. final maçına gitmeyi düşünüyordum aslında ama bilet fiyatlarını görünce şok oldum. (5 bin dolardan başlıyor)
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
yunusozenc tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı