Merhaba herkese
Bu pause durumu 30 eylüle kadar kalkmazsa bizim tüm emeklerimiz boşa mı gidecek ? Bilgisi olan var mı ?
Merhaba herkese
Bu pause durumu 30 eylüle kadar kalkmazsa bizim tüm emeklerimiz boşa mı gidecek ? Bilgisi olan var mı ?
Merhaba herkese
Bu pause durumu 30 eylüle kadar kalkmazsa bizim tüm emeklerimiz boşa mı gidecek ? Bilgisi olan var mı ?
Merhaba ,
Eşim ile nikah işlemlerini halledemedim, dolayısıyla 4 marta atılan mülakata tek girmek istemiyorum. Mülakat tarihimi nasıl erteleyebilirim ? Yardımcı olabilir misiniz ?
Teşekkürler yardımlarınız için .
Merhabalar herkese,
Asıl talihli olan bana 4 Mart için mülakat randevu maili geldi evlenme aşamasındaydım ve mecburen nikah tarihimi öne çektim . 2 hafta içinde resmi olarak evleneceğim . Eşimi mülakatıma eklemek için nasıl bir yol haritası izlemeliyim . Malum nikah işlemlerinden dolayı yoğunum çok fazla araştırma yapamadım . Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim