Merhaba, 3 kedimiz ve 1 köpeğimiz var. Eşim ve ben 3 kedimizi kabinde 1 köpeğimizi bagajda getirebilir miyiz? Daha önce deneyimleyen birileri olduysa yardımcı olabilir mi.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Egemen G tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@Megadeth Merhaba, umarım süreç sorunsuz bir şekilde ilerliyordur. Bizde 3 kedi ve 1 köpeğimiz ile ABD'ye gideceğiz. Birden fazla evcil hayvan götüren birileri var mıdır diye merak ediyordum. Gelişmelerden haberdar ederseniz çok seviniriz.