Merhaba arkadaşlar, E2 vizesiyle ilgili araştırma yaparken yatırım kaynağını nasıl göstereceğimiz konusunda biraz kafam karıştı. Kendi üzerime kayıtlı bir evim yok, ailemle yaşıyorum. Ama babamın üzerine kayıtlı bir ev var, eğer o evi satıp bana parayı verse, bu parayı E2 yatırımında kullanmam mümkün olur mu? Yani kaynak babamdan geliyor gibi mi olur yoksa benim kendi yatırımım olarak kabul edilir mi?
E-2 vizesi yatırım kaynağı isimli yazıda satılacak evin kendi adına olması gerektiğinden bahsedilmiş ama aynı zamanda aileden gelen hibenin de kabul edilebileceği yazıyor. O yüzden emin olmak için burada sorayım dedim, böyle bir durumda sorun yaşayan oldu mu? Tecrübeli olanlar varsa paylaşırsa sevinirim.