• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Bike Novruzova
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 3
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Bike Novruzova

    @Bike Novruzova

    1
    İtibar
    15
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Bike Novruzova Takip etme Takip Et

    Bike Novruzova tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba arkadaşlar.Benim haziran da bebeğim oldu.Simdi ben ds-mi mayisda submit etmisdim.Ancak ds-260 i yeniden actirmak istemiyorum,gelecekde olumsuz etki ve ya gecikmelere sebebiyet olur diye.Ben şimdi tam olarak ne yapmaliyim?Add applicant ilave etsem yeterli olurmu?Ve bunun icin yeni dogan bebegime pasaport sartmi? Bu konu da bilgisi olanlar lütfen yardımcı olurmusunuz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Bike Novruzova
      Bike Novruzova

    Bike Novruzova tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba.2025 mulakata girmis arkadaslardan bir sorum olucak.Mülakatl gelene kadar ds-i actirmayip,mulakat geldikden sonra actirip bebek ekleyen oldumu hic? Bu her hangi sorun oldumu? Yani bu konuda tedirginim.Mayista submit etmişiz,haziranda bebek oldu.Sadece add applicant yaptik.Sizlerde böyle bir tecrübe olan oldumu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Bike Novruzova
      Bike Novruzova
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Biz ds formunu mayista tamalayib submit etdik.Haziranda bebegimiz oldu ve onu add aplicant olarak eklemek istiyorum.Bunun icin pasaporta gerek varmi? Ve biz kendi formumuzu actirmak konusunda tedirginiz ki,sonra current oldukda gecikme ola bilir submit tarihinde.Lutfen bu konuda bilgisi olan varmi? Ne yapmaliyiz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Bike Novruzova
      Bike Novruzova
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba arkadaşlar.Benim haziran da bebeğim oldu.Simdi ben ds-mi mayisda submit etmisdim.Ancak ds-260 i yeniden actirmak istemiyorum,gelecekde olumsuz etki ve ya gecikmelere sebebiyet olur diye.Ben şimdi tam olarak ne yapmaliyim?Add applicant ilave etsem yeterli olurmu?Ve bunun icin yeni dogan bebegime pasaport sartmi? Bu konu da bilgisi olanlar lütfen yardımcı olurmusunuz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Bike Novruzova
      Bike Novruzova