Merhaba arkadaşlar.Benim haziran da bebeğim oldu.Simdi ben ds-mi mayisda submit etmisdim.Ancak ds-260 i yeniden actirmak istemiyorum,gelecekde olumsuz etki ve ya gecikmelere sebebiyet olur diye.Ben şimdi tam olarak ne yapmaliyim?Add applicant ilave etsem yeterli olurmu?Ve bunun icin yeni dogan bebegime pasaport sartmi? Bu konu da bilgisi olanlar lütfen yardımcı olurmusunuz.
Bike Novruzova
@Bike Novruzova
Bike Novruzova tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bike Novruzova tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba.2025 mulakata girmis arkadaslardan bir sorum olucak.Mülakatl gelene kadar ds-i actirmayip,mulakat geldikden sonra actirip bebek ekleyen oldumu hic? Bu her hangi sorun oldumu? Yani bu konuda tedirginim.Mayista submit etmişiz,haziranda bebek oldu.Sadece add applicant yaptik.Sizlerde böyle bir tecrübe olan oldumu?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Biz ds formunu mayista tamalayib submit etdik.Haziranda bebegimiz oldu ve onu add aplicant olarak eklemek istiyorum.Bunun icin pasaporta gerek varmi? Ve biz kendi formumuzu actirmak konusunda tedirginiz ki,sonra current oldukda gecikme ola bilir submit tarihinde.Lutfen bu konuda bilgisi olan varmi? Ne yapmaliyiz?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar.Benim haziran da bebeğim oldu.Simdi ben ds-mi mayisda submit etmisdim.Ancak ds-260 i yeniden actirmak istemiyorum,gelecekde olumsuz etki ve ya gecikmelere sebebiyet olur diye.Ben şimdi tam olarak ne yapmaliyim?Add applicant ilave etsem yeterli olurmu?Ve bunun icin yeni dogan bebegime pasaport sartmi? Bu konu da bilgisi olanlar lütfen yardımcı olurmusunuz.