Merhaba,
Ben Dallas'ta yaşıyorum. Su an izmirdeyim ve 2 ay önce bir terrier edindim. Yanımda götürmek icin islemlere başladım.
Öncelikle asilarini yaptırıp cipi takıldı. Kimlik belgesi hazırlandı. Titrasyon testine müracaat yapıldı ve sonucu geldi.
Bundan sonraki islemleri bir turlu çözemedim. CDC sitesinde Import formunu doldurmaya başladım ama uçak bilgilerini istiyor. Ben daha biletimi almadım. Bir aksaklık çıkar diye bekledim ama sanırım önce bileti almam gerekiyor. En onemli konuda sanırım Dallas'a uçamıyorum. Ve gideceğim havaalanında CDC-registered animal care facilityolmasi lazım ve oraya onceden yazı yazmam gerekli.
Diyelim New York'a aldım bileti burda var bu facility. Peki ayni gün islemler bitiyormu? Ben Dallas'a devam edebilecekmiyim?
hersey çok karisik ve çok zor. Yardimlariniz ve cevaplarınız icin çok teşekkür ederim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Hale Goztur tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı