Hong Kong mülakat deneyimi yaşayan saygıdeğer arkadaşlarım, bekarlardan nüfus kayıt örneğini "Kişi" olarak mı yoksa "Aile" olarak mı istiyorlar
yahya abdukaya
@yahya abdukaya
yahya abdukaya tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar, 19 ağustosta hk'da sağlık muayesini olduktan sonra taylanda gidip mülakat gününden bir gün önce hk da olmayı planlıyorum. Hongkok-Tayland seyahatinde herhangi bir sorun yaşar mıyım? Ona göre otel rezervasyonlarımı yapıcam. Daha önce bu şekilde deneyimi olan cevaplarsa sevinirim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, mülakatta ABD'deki adresi sözlü olarak belirtmem yeterli mi? Yoksa o adresteki kişiden yazılı-imzalı belge isteyip onu mu vermeliyim. Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, Hong Kong’tan istanbula dönüş biletimi çin aktarmalı sichuan airlines firmasından aldım. Çin havalimanında vize ile ilgili bir sorun yaşar mıyım. Bu konuda tecrübesi olanlar bilgilendirirse iyi olur.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Cansu-mer diploma yeterli diye okumuştum forumda
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Cansu-mer hayırlı olsun hocam, benim de mülakatım 4eylül dün dr.nicolsona mail atmıştım dönüş yapılmadı. 4 eylüldeki mülakat için Türkiyeden gidenlerin aynı gün mü olur acaba ona göre şimdiden uçak bileti alıcam