
KCC ye mail atmıştık. Bangkok da dosyamız var ne olacak diye. Bangkok da gireceksiniz diye yanıt geldi arkadaşlar.

KCC ye mail atmıştık. Bangkok da dosyamız var ne olacak diye. Bangkok da gireceksiniz diye yanıt geldi arkadaşlar.
@onuru Merhaba 2026 talihlisiyim henüz herşey belli değil o yüzden sadece cn yazdım.

KCC ye mail atmıştık. Bangkok da dosyamız var ne olacak diye. Bangkok da gireceksiniz diye yanıt geldi arkadaşlar.
Merhaba, greencard ile adres gösterdiğimiz kişi zamanında abd ye kaçak girmiş ama şuan çalışma izni vs olan bir kişi. Bu durum bizi etkiler mi ?
@onuru Merhaba 2026 talihlisiyim henüz herşey belli değil o yüzden sadece cn yazdım.
Merhaba bangkok tercüman için nasıl bir yol izlemeliyiz? Tercüman için mail mi atacağız ? Taşıma maili ile mi göndersem yoksa sonradan yapabiliyor muyuz?
Merhaba 13 binlerdeyiz. Dosya taşımayı düşünüyoruz. Sizce en mantıklı ülke neresi? Hong Kong çok maliyetli duruyor. Bangkok düşünüyoruz. Başka bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba abd de adresimiz yok, Adres konusunda tanıdığımız yok. nasıl yapabiliriz? yardımcı olabilir misiniz?