@itsahmet bizim de shengenimiz olduğu için rahatlıkla viyanayı seçmiştik, randevu vermeyeceğini düşünmüştüm ama gördüğüm kadarıyla sorun çıkarmıyorlar. o yüzden viyanadan devam
gitmişken schnitzel yemeden dönmeyin 
Eda Yaşar Kardaş
@Eda Yaşar Kardaş
Eda Yaşar Kardaş tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@itsahmet merhaba, mülakat yerinizi viyana olarak görüyorum, bizim de viyana ve tahmin edersiniz ki soru işaretleri var kafamızda. anladığım kadarıyla viyana size mülakat tarihi vermiş hayırlı olsun bu arada
biz de ankaraya taşımalımıyız dosyamızı ne yapmalıyız konusunu netleştirmeye çalıştığım için biraz bilgi topluyorum açıkçası 
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mertcank34 bizde benzer düşüncelerdeyiz açıkçası Viyana daha güven veriyor
gidişattan anladığım mülakat randevusu da veriyor yani tekrar taşımaya gerek yok gibi duruyor. -
RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba, 39 yaşındayım 3. başvurumda çıktı bekliyoruz bakalım

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rhyten merhaba hayırlı olsun tüm sürecinizde kolaylıklar dilerim. verdiğiniz bilgilerden anladığım numaranız current olunca viyanadan size randevu maili geldi, sizin ekstra kcc ile falan yazışmanıza yada viyana ile "bana randevu verin" tarzında bir yazışma yapmanıza gerek kalmadı
güzel haberlerinizi bekleriz. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onursvr ben açıkçası mali yıl bitse de "hak edilmiş olan alınamaz" düşüncesiyle greencardı hakeden insanlara pause bittiğinde haklarının verilmesi ihtimalini düşünüyorum. ya da süreç bittikten sonra bu bağlamda bir dava denemesi yapılabilir diye düşünüyorum. gerçi söz konusu amerika iken çok masum düşünüyorum ama sürecin sonunda dava yoluyla bir ihtimal olabilir.
Eda Yaşar Kardaş tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hasaanemree evet tebrikler öncelikle, bir işe yarar umarım gideceğimiz mülakatlar..
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
dünkü açıklanan cutoff la birlikte bizimde dosya numaramız aktif olmuş oldu.. tabiki umudumu yitirmiyorum ama sürecin ne olduğunu bile bile gideceğiz ya hani görüşmeye (tabi viyanadan mail gelirse, ankara gibi olmaz umarım) çok sinir bozucu

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onursvr ben açıkçası mali yıl bitse de "hak edilmiş olan alınamaz" düşüncesiyle greencardı hakeden insanlara pause bittiğinde haklarının verilmesi ihtimalini düşünüyorum. ya da süreç bittikten sonra bu bağlamda bir dava denemesi yapılabilir diye düşünüyorum. gerçi söz konusu amerika iken çok masum düşünüyorum ama sürecin sonunda dava yoluyla bir ihtimal olabilir.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
bugün ayın 15 i yeni dosya numaraları açıklanmadı. onda da mı yavaşlatma yapıyorlar anlamadım
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rhyten merhaba hayırlı olsun tüm sürecinizde kolaylıklar dilerim. verdiğiniz bilgilerden anladığım numaranız current olunca viyanadan size randevu maili geldi, sizin ekstra kcc ile falan yazışmanıza yada viyana ile "bana randevu verin" tarzında bir yazışma yapmanıza gerek kalmadı
güzel haberlerinizi bekleriz. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@itsahmet bizim de shengenimiz olduğu için rahatlıkla viyanayı seçmiştik, randevu vermeyeceğini düşünmüştüm ama gördüğüm kadarıyla sorun çıkarmıyorlar. o yüzden viyanadan devam
gitmişken schnitzel yemeden dönmeyin 
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mertcank34 bizde benzer düşüncelerdeyiz açıkçası Viyana daha güven veriyor
gidişattan anladığım mülakat randevusu da veriyor yani tekrar taşımaya gerek yok gibi duruyor. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@itsahmet merhaba, mülakat yerinizi viyana olarak görüyorum, bizim de viyana ve tahmin edersiniz ki soru işaretleri var kafamızda. anladığım kadarıyla viyana size mülakat tarihi vermiş hayırlı olsun bu arada
biz de ankaraya taşımalımıyız dosyamızı ne yapmalıyız konusunu netleştirmeye çalıştığım için biraz bilgi topluyorum açıkçası 
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
merhabalar, şubat mart aylarında viyana yada farklı bir ülkede oturum izni vs olmadan görüşmeye girenler var mı? yoksa herkes ankaraya geri mi çekiyor dosyalarını?
-
RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba, 39 yaşındayım 3. başvurumda çıktı bekliyoruz bakalım
