Merhabalar, Aşılar için antikor testini yaptırdım hepsini yapamayacaklarını söylediler. Olanların sonuçlarını E-nabız üzerinden görebiliyorum fakat doktora dedim ki tablo kaşe imza şeklinde lazım. Doktorun söylediği Laboratuvar sonucunu inceleyen kişi yapması gerekiyor benim imzamın anlamı yok. Belgenin resmiyeti adına randevu alıp gittiğim doktora kaşe imza attırsam olur mu tabloyu E-nabızdan çıktısını alıp ?
smelihkrkmz tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Dosyamı HK yada Bangkok'a taşıyacağım fakat DS-260 Formunda öğrenim bilgilerinde liseyi yazmadığım için birde ufak tefek 2 yanlış için oranın konsolosluklarına mı mesaj atacağım dosyayı taşıdıktan sonra yoksa mülakat günü söylemem mi gerekiyor eksik bilgiyi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar CN 7000 lerde ve okuduklarıma göre bu senenin talihlilerine görüşme almak neredeyse imkansız olduğunu görüyorum dosya numaramı taşımam için en uygun yer neresidir hem onay için hem bütçe için? Bir de ds-260 ı erken yollamamın Ankarada mülakata çağırılma hızında bir artısı olacak mı?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Merhabalar imzayı hallettim. Sorumun yanıtı nedir acaba
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar bende green card çıkan talihlilerdenim fakat ds-260 formunu doldururken okul bölümünde liseyi yazmayı atlamışım üniversiteyi belirttim fakat onuda vocational school yerine university degree yapmışım dosyayıda yolladım. Nasıl düzeltebilirim konsolosluklamı konuşmam gerekir yoksa şansımı çöpemi attım.