• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Doruk200935
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 13
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Doruk200935

    @Doruk200935

    Yeşil pasaport var....2030 sonuna kadar turist vizemiz (B1-B2) var

    6
    İtibar
    16
    Profil Görüntülemeleri
    13
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Antalya Yaş: 58

    Doruk200935 Takip etme Takip Et

    Doruk200935 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Onur-AKYILDIZ Böylesine önemli bilgilendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.....**.**Moral oluyor..****.Elinize sağlık...
      Bu bilgileri takip edip bizlerle paylaşmaya devam ederseniz bizleri mutlu edersiniz..
      Sevgiler / Selamlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @koci ....yaşadığınız bu sürece ve şanssızlık adınıza çok üzüldüm..Bana 2027 çıkmadığı için çok üzülmüştüm ama bu daha zor olsa gerek..Her şerde bir hayır vardır demek lazım...Gün doğmadan neler doğar bekleyelim ..ümidinizi kaybetmeyin..Herşey gönlünüzce olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Arkadaşlar merhaba,
      Bende süreci buradan takip etmek için aranıza katılıyorum
      Selamlar -Saygılar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935

    Doruk200935 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Onur-AKYILDIZ Böylesine önemli bilgilendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.....**.**Moral oluyor..****.Elinize sağlık...
      Bu bilgileri takip edip bizlerle paylaşmaya devam ederseniz bizleri mutlu edersiniz..
      Sevgiler / Selamlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @koci ....yaşadığınız bu sürece ve şanssızlık adınıza çok üzüldüm..Bana 2027 çıkmadığı için çok üzülmüştüm ama bu daha zor olsa gerek..Her şerde bir hayır vardır demek lazım...Gün doğmadan neler doğar bekleyelim ..ümidinizi kaybetmeyin..Herşey gönlünüzce olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş çook teşekkür ediyorum..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Arkadaşlar merhaba,
      2027 ile beraber 2026 mülakat sayfasınıda takip ediyorum..Mülakat deneyimlerini aktaran talihlilerin tecrübelerini gıpta ile okuyorum.
      Sizlere sormak istediğim bir nokta var..Mülakat evraklarında Formül A Formül B gibi bir apostil isteyen evrak gördüm..Bu nedir bilen var mı...Merak ettim...Şimdiden herkese teşekkürler..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Arkadaşlar merhaba,
      Bende süreci buradan takip etmek için aranıza katılıyorum
      Selamlar -Saygılar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Ödeme konusu belli oldu mu

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Arkadaşlar bu yıl da kazanamadık..
      GC çıkan arkadaşlara kolaylıklar ve mutluluklar diliyorum..
      Yeni çekilişi bekleyeceğiz artık....

      .Herşey gönlünüzce ,yolunuz açık olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      @erenas Öncelikle hızlı geri dönüşünüz ve cevaplarınız için teşekkür ediyorum...Çok bilgi var ve kafam karıştığı için sormak istediğim bir soru daha var.

      • Viyana ya ne zaman mail göndermeliyim..Yani çıkarsa , current denilen olayı beklemem gerekirmi. DS 260 gönderdikten sonra mülakatlar dağıtılmaya başladıktan hemen sonra mail atayım mı...

      Selamlar / Saygılar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      @erenas MERHABALAR,
      Öncelikle hayırlı olsun..Yeni hayatınızda başarılar diliyorum.Darısı bizim gibi çok isteyenlerin başına...Bize çıkması halinde numaramızın büyük olması halinde bizde hemen dosya taşımayı düşünüyoruz.Yeşil pasaportumuz olduğu için Viyanayı tercih edeceğiz.Sorum şu...

      Pasaport için adres gösterdiniz mi,Yoksa elçilikten m kendiniz mi teslim aldınız..
      Birde Viyana haricinde Yeşil pasaportla kolay ulaşabileceğimiz başka hangi ülke olabilir...Bilginiz var mı.
      Teşekkür ediyorum..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ATS16 evet...imzayı hallettim sanki...profili güncelledim 🙋🏻‍♂️👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Doruk200935
      Doruk200935