@Onur-AKYILDIZ Böylesine önemli bilgilendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.....**.**Moral oluyor..****.Elinize sağlık...
Bu bilgileri takip edip bizlerle paylaşmaya devam ederseniz bizleri mutlu edersiniz..
Sevgiler / Selamlar
Doruk200935
@Doruk200935
Yeşil pasaport var....2030 sonuna kadar turist vizemiz (B1-B2) var
Doruk200935 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@koci ....yaşadığınız bu sürece ve şanssızlık adınıza çok üzüldüm..Bana 2027 çıkmadığı için çok üzülmüştüm ama bu daha zor olsa gerek..Her şerde bir hayır vardır demek lazım...Gün doğmadan neler doğar bekleyelim ..ümidinizi kaybetmeyin..Herşey gönlünüzce olsun.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba,
Bende süreci buradan takip etmek için aranıza katılıyorum
Selamlar -Saygılar
Doruk200935 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Böylesine önemli bilgilendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.....**.**Moral oluyor..****.Elinize sağlık...
Bu bilgileri takip edip bizlerle paylaşmaya devam ederseniz bizleri mutlu edersiniz..
Sevgiler / Selamlar -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@koci ....yaşadığınız bu sürece ve şanssızlık adınıza çok üzüldüm..Bana 2027 çıkmadığı için çok üzülmüştüm ama bu daha zor olsa gerek..Her şerde bir hayır vardır demek lazım...Gün doğmadan neler doğar bekleyelim ..ümidinizi kaybetmeyin..Herşey gönlünüzce olsun.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş çook teşekkür ediyorum..
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba,
2027 ile beraber 2026 mülakat sayfasınıda takip ediyorum..Mülakat deneyimlerini aktaran talihlilerin tecrübelerini gıpta ile okuyorum.
Sizlere sormak istediğim bir nokta var..Mülakat evraklarında Formül A Formül B gibi bir apostil isteyen evrak gördüm..Bu nedir bilen var mı...Merak ettim...Şimdiden herkese teşekkürler.. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba,
Bende süreci buradan takip etmek için aranıza katılıyorum
Selamlar -Saygılar -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ödeme konusu belli oldu mu
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar bu yıl da kazanamadık..
GC çıkan arkadaşlara kolaylıklar ve mutluluklar diliyorum..
Yeni çekilişi bekleyeceğiz artık.....Herşey gönlünüzce ,yolunuz açık olsun.
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@erenas Öncelikle hızlı geri dönüşünüz ve cevaplarınız için teşekkür ediyorum...Çok bilgi var ve kafam karıştığı için sormak istediğim bir soru daha var.
- Viyana ya ne zaman mail göndermeliyim..Yani çıkarsa , current denilen olayı beklemem gerekirmi. DS 260 gönderdikten sonra mülakatlar dağıtılmaya başladıktan hemen sonra mail atayım mı...
Selamlar / Saygılar
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@erenas MERHABALAR,
Öncelikle hayırlı olsun..Yeni hayatınızda başarılar diliyorum.Darısı bizim gibi çok isteyenlerin başına...Bize çıkması halinde numaramızın büyük olması halinde bizde hemen dosya taşımayı düşünüyoruz.Yeşil pasaportumuz olduğu için Viyanayı tercih edeceğiz.Sorum şu...Pasaport için adres gösterdiniz mi,Yoksa elçilikten m kendiniz mi teslim aldınız..
Birde Viyana haricinde Yeşil pasaportla kolay ulaşabileceğimiz başka hangi ülke olabilir...Bilginiz var mı.
Teşekkür ediyorum.. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 evet...imzayı hallettim sanki...profili güncelledim
️