Merhaba,
Foruma yeni katıldım. dv25 dosya numaram 2025EU15XX aralık ayı dağıtımlarında benim sıramı geçti ancak bir mail almadık. Ocak ayında gelir diye çok önemsemedik ancak bu ayda gelmedi. Bu durumla karşılaşan başka kimse var mı ? (Bu süre zarfında KCC'ye ve Ankara'ya mailler gönderdik ancak henüz dönüş alamadık. Sistemden de kontrol ediyoruz ancak henüz mülakat verilmediği gözüküyor.)
Teşekkürler,